#39 Flamingo's zijn roze!

1K 46 4
                                    

JADE'S POV

Ik lig languit op de bank. Het is nu 2 weken geleden na het gedoe met Steve. En in die tijd hebben Zayn en ik het ook niet meer gedaan.

Ik durf het niet. Ik weet niet waarom. Maar gelukkig begrijpt Zayn het wel. 'Doe een beetje sociaal. Ik wil ook zitten' moppert Niall.

Ik ga normaal zitten en Niall gaat naast me zitten. 'Wat ben je sacherijnig. Waarom deze keer?' vraag ik.

Hij zucht en gaat tegen me aanzitten en legt zijn hoofd op mijn schouder. 'Ik mis Lila. Iedereen zit hier met zijn vriendin en de mijne zit in Bradford. Kut studie'. Mopperd hij. 'Ik heb mijn school toch ook niet afgemaakt en ik heb toch ook genoeg geld nu'.

Ik zucht. 'Ja maar jij bent wereldberoemd en Lila niet. Die heeft toch ook geld nodig'.

'Dan kan ze toch van mij lenen en denk je zelf niet dat als Lila een baantje heeft dat iedereen haar zal herkennen. Jij hebt geluk. Jij hebt het geld van je ouders en tante gekregen dus hoeft voorlopig niet te werken. En wanneer je zou moeten gaan werken als je geld op is. Ben je wel met Zayn getrouwd dus kan je zijn geld gebruiken'.

Auw...

Die kwam hard aan.. Okal is het wel waar. 'Ja maar hoe ik aan dat geld kom is niet leuk he!'.

Hij zucht en knikt. 'Sorry. Maar ik mis haar gewoon heel erg'.

Ik snap het ook wel. Hij zit hier alleen terwijl wij allemaal een beetje klef aan het doen zijn met onze vriendjes en vriendinnetjes.

Ik voel mijn mobiel trillen en pak hem uit mijn broekzak. Een berichtje van Lila.

"Wat heeft roze haar, heeft blauwe ogen en heeft de mooiste glimlach van de wereld?"

Ik begin te lachen en denk na. Niall kijkt over mijn schouder mee. Hij begint te lachen en schudt zijn hoofd. 'Typisch Lila'. Lach hij.

Ik glimlach en stuur terug:

"Niall na zijn milkshake blunder van vorige week?".

Ik glimlach bij de gedachte van Niall vorige week.

'Nee ik'. Hoor ik iemand zeggen. Ik kijk op en zie Lila staan. Met roze haar!!.

'IK HEB MIJN EIGEN FLAMINGO!' roep ik en spring op en ren op Lila af.

Ze begint te lachen en geeft me een knuffel. Na een tijdje laat ze me los en rent ze in Niall haar armen.

'Flamingo's zijn rood!' Roept Louis en rent op Lila af die haar optilt en rondjes draait.

'Flamingo's zijn roze!' roep ik en ren op hun af en spring op Louis zijn rug. En niet veel later liggen we met zijn 4e op de grond. Aangezien Louis tegen Niall aanviel.

'Flamingo's zijn roze, lou' zegt Niall zuchtend en staat op en neemt Lila weer in zijn armen.

'Ik heb je gemist' hoor ik Niall zachtes fluisteren.
'Ik jou ook' fluistert Lila terug.

'D'awww cute!' roep ik en ik plof weer op de bank neer.

'Waar is Zayn eigenlijk?' vraag ik. Iedereen haalt zijn schouders op en gaan weer verder met Lila verwelkomen.

De voordeur gaat open en Liam komt de woonkamer binnengerend.

'Is Zayn hier?' vraagt hij geschokt. 'Nee' antwoord Niall en gaat weer door met Lila zoenen.

'Hij ging toch sigaretten halen met jou?' vraagt Harry die de woonkamer binnenkomt. Als hij Lila ziet rent hij op haar af en tilt haar op.

'We hebben onze eigen flamingo!!' roept hij vrolijk.

I miss you || Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu