JADE'S POV
Vandaag gaan de jongens op tour voor 3 maanden. En wij (de meiden) gaan mee. Alleen weet Paul dat nog niet. We hebben afgesproken dat we sneaky in de bus gaan zitten. En Paul komt er vanzelf wel achter dat we meezijn. Hij zal ons niet terug laten vliegen naar London. Want dat kost geld. Zayn en ik negeren elkaar de hele tijd. Het is zooo akward om hem steeds te zien. Liam daarin tegen is een schat. Hij doet alleen wel raar als Danielle in de buurt is. Maarja. Zo zijn jongens he.
'Can we?' Roept louis. Ik pak mijn koffer beet en loop naar de trap. Hoe ga ik dit naar beneden brengen. Zayn deed dit altijd voor mij. Zayn komt zijn kamer uitlopen en ziet mij klote met de koffer boven aan de trap. Hij loopt naar me toe en pakt de koffer van mij over. Hij glimlacht zwakjes naar me en neemt de koffer mee naar beneden. Ik loop achter hem aan. 'Dankje' zeg ik zachtjes.
We lopen de bus in. 'Okey Paul komt zo. Dus ga helemaal achterin in het zitgedeelte zitten' zegt Niall en duwt ons erheen. We doen wat hij zegt en gaan daar zitten. Niet veel later komt Harry ons halen. 'Paul is weg. En we vertrekken zo' zegt hij en hij loopt weg. We staan weer op en lopen hem achterna. Als we met zijn alle zitten begint de auto te rijden.
Ik kijk de bus rond. Niall is een zak chips aan het leeg eten. Harry, Liam en Zayn zijn aan het X-boxen. Louis zit met Eleanor op schoot. Danielle is op haar mobiel bezig. En tenslotte zijn Lila en ik pinda's in de lucht aan het gooien en opvangen met onze monden. 'Jij spoort echt niet' zeg ik lachend en ik gooi een pinda naar haar hoofd. Ze kijkt me beledegend aan en gooit een pinda terug. Ik ontwijk hem en hij komt midden op Niall zijn hoofd terecht. Niall kijkt ons raar aan. Lila en ik beginnen keihard te lachen. 'Waar was dat voor nodig?' Vraagt hij. Ik begin nog harder te lachen. Ik verlies mijn evenwicht en val van de bank af en met een harde dreun kom ik op de grond terecht. Lila en ik blijven lachen. Terwijl iedereen ons raar aankijkt. Lila en ik hadden vroeger vaker een lach bui. Dan bleven we lachen en konden gewoon niet meer stoppen. We zijn vaak genoeg uit elkaar gezet in de les. Maar we bleven naar elkaar kijken. Waardoor we nog steeds bleven lachen.
Ik ga weer rechtop zitten. En probeer te stoppen met lachen. Harry komt naar ons toe lopen en valt over mij heen waardoor hij half op mij ligt. Lila en ik beginnen weer te lachen. Niall en Harry doen nu ook mee. 'Volgens mij was het niet heel slim om hun meetenemen' zegt Harry tussen het lachen door. 'We zijn er' zegt de buschauffeur. We staan op en lopen naar de deur. De jongen hebben vandaag hun concert in Frankrijk. Hier blijven we voor 3 dagen en dan rijden we door naar Belgie. We zijn via een boot naar Frankrijk gegaan. Voor als je je afvraagt hoe we vanaf London naar Frankrijk zijn gereden. Louis doet de deur open en we lopen naar buiten. Paul kijkt ons met een niet begrijpend gezicht aan. Hij had natuurlijk verwacht dat er maar 5 mensen uit de bus kwamen. Maar taadaa wij zijn mee :). 'Heey Paul' zegt Danielle droog en lila en ik beginnen te lachen. 'Laat ze stoppen' roept Louis overdreven. Waardoor we alleen maar meer moeten lachen. 'Ik heb buikpijn' zegt Lila lachend. Er komen allemaal gillende fans op ons afrennen. Iedereen is al binnen behalve Lila en Ik. Ik pak Lila haar hand beet en we rennen naar de deur toe. Die al dichtgedaan is. We kloppen op de deur. De meiden massa komt weer op ons afrennen. Ze vragen allemaal handtekeningen aan mij. Ik geef er een paar en ga op een paar foto's en ren dan met Lila naar de andere kant van het gebouw. 'We moeten de jongens bellen' zegt Lila hijgend. Ik knik. 'Maar ik heb me mobiel niet mee. Jij?' Ze schudt haar hoofd. Er komt een man aanlopen. 'Excuse me. Mag ik uw mobiel lenen. Mijn vriendje zit binnen maar we komen niet binen'. De man geef mij zijn mobiel. 'Bedankt'. Ik wil Liam zijn nummer intoetsen maar ik weet hem niet uit zijn hoofd. 'Ik weet Liam zijn nummer niet' zeg ik zuchtend. 'Van wie wel?' 'Zayn' zeg ik zachtjes. 'Bel hem dan'. 'Ik ga hem niet bellen' roep ik. 'What the hell is er gebeurt tussen jullie. Je negeert elkaar de hele tijd. Jullie waren beste vrienden weet je nog' zegt ze streng. Ik kan het Lila niet vertellen. Ookal wil ik het wel. Ik zucht en typ Zayn's nummer in en houd de mobiel bij mijn oor.
'Met Zayn'
~•~•~•~~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
La-la-la.
Ik had zit om te uploaden.
Kuch kuch
Werd helemaal niet gedwongen door iemand.
Kuch kuch
Hope you like it :)x
-Jade
JE LEEST
I miss you || Zayn Malik
FanfictionBaby, I miss you, more than anything. And i wish, we could lie in bed all day, under your covers. Because it's cold, and I just want to keep you warm. I'll play with your hair, and draw circles on your back, and kiss you, over and over, again, and a...