#27 Een tour vol Drama (2)

1.1K 46 2
                                    

ZAYN'S POV

We lopen met zijn alle het concertgebouw in. Ik kijk rond en zie Jade en Lila nergens. Je laat ze even alleen en ze zijn weg. We lopen door de gangen naar de kleedkamers backstage. Ik voel mijn mobiel trillen. Onbekend.

'Met Zayn'

'Uhh met Jade. We staan buiten en komen niet meer binnen'.

Ik zucht. 'En wat moet ik daarmee'

'Zou je ons binnen willen laten?'

'Kom eraan' ik hang op en loop terug. Ik loop naar de ingang. Ik heb de sleutel van Paul gekregen. Voor de deur staan allemaal gillende meiden. Ik open de deur en ren snel naar buiten. Richting de bussen. Daar staan Lila en Jade al. Als Lila mij ziet komt ze op me afrennen en geeft ze me een knuffel. 'God zij dank je bent er. Ik dacht dat ik jullie nooit meer zou zien'. 'Dramaqueen' zegt Jade terwijl ze met haar ogen draait. Lila laat me los en we lopen weer richting de deur.

We lopen terug naar de bussen. Het concert was super leuk. Het is serieus het leukst van mijn baan. We gaan vanacht in een hotel slapen. We moeten alleen daar nog heen rijden. We stappen in en we rijden naar het hotel.

Als we er zijn stappen we uit en lopen we naar binnen. We hebben de Penthouse. Louis opent de deur en we lopen naar binnen. Het is een super lange gang met allemaal deuren. En aan het einde van de gang is een woonkamer en de keuken. 'Jongens we hebben maar 5 kamers dus de meiden moeten bij jullie. Eleanor slaapt bij Louis. Lila bij Niall. Danielle bij Liam en Jade bij Zayn'. Zegt Paul. 'Wat!' Zeggen Jade en ik tegelijk. 'Doei' zegt Paul snel en verdwijnd. Ieder loopt naar zijn eigen kamer om zijn koffers neer te zetten. 'Hoe bedoel je Akward' zegt Jade en zet haar koffer neer. 'Jij zoende mij he' zeg ik boos. 'Ja maar dat had niet gebeurd als jij je hoofd niet draaide'. 'Ik wist toch niet dat jij me een kus op mijn wang wou geven!' 'Nee maar daarna zoende je mij, dus niet zeiken Malik'. Roept ze boos. Ik schudt mijn hoofd en verlaat de kamer.

HARRY'S POV

We zitten met zijn alle in de woonkamer. Het is onderhand 1 uur. Maar niemand heeft echt slaap. 'Zullen we flesje draaien maar dan op een andere manier?' Vraagt Danielle. Iedereen stemt in. We gaan met zijn alle op de grond zitten in een kring. 'Okey zo doen we het. Ik draai de fles en hij komt bijvoorbeeld op Niall. Die draait dan weer de fles en die komt dan bijvoorbeeld op Lila. Dan moet ik een opdracht verzinnen die ze moeten doen. Als ze die niet doen moet je een schotje nemen. Deal?' Legt Danielle uit. Iedereen knikt. Louis springt op en rent de keuken in. Hij komt terug met 2 flessen sterke drank en een paar glazen. 'Kom maar op' zegt hij. 'Wie is het jongst?' Vraagt Danielle. Ik steek mijn hand op. 'Dan mag jij beginnen'. Ik pak de fles en draai hem rond. Hij komt op Niall. Niall begint te lachen en draait ook de fles. Hij komt op Liam. 'Zoenen!' Roept Danielle. Ik begin te lachen. 'Waag het eens Harry!' Liam kijkt me streng aan. Nee ik ga ze niet laten zoenen. Want dan gaan ze zowiezo drinken. 'Shirt uit' zeg ik dan. 'Ooo makkie'. Ze staan op. 'Ja maar wel bij elkaar he' zeg ik lachend. Eerst doet Liam Niall zijn shirt uit. En dan Niall Liam zijn shirt. Iedereen begint te joelen. Niall mag draaien. Hij komt op Jade. Jade zucht en draait de fles. Hij komt op mij. 'Zoenen' zegt hij. Ik kijk Jade aan. 'Niall je weet dat ik met Liam heb'. Zegt Jade. 'Drinken?' Vraag ik. Ze knikt. We pakken een shotje en we drinken hem op. 'Dat brand' zegt Jade met een vies gezicht. En gaat weer tussen Zayn en Liam zitten. Jade mag draaien. Hij komt op Louis. 'Jeejjhh' zegt hij vrolijk. Hij draait de fles. En komt op Eleanor. Ze krijgt meteen een rood hoofd. Ik zie aan Jade haar hoofd dat ze nadenkt. 'Zoen elkaar voor 5 min. Met tong!' Eleanor begint de blozen en Louis leunt naar haar toe. Hij drukt zachtjes zijn lippen op die van haar. 'Met tong Tomlinson' zegt Jade na een tijdje. Niet veel later komt de tong erbij. 'Oeee tommoo' roep ik. '5 minuten zijn om' zegt Jade. Louis en Eleanor laten elkaar los. Louis fluisterd nog iets in haar oor. Waardoor ze moet blozen. Louis draait de fles. Hij komt op mij. Ik draai hem en hij komt op Zayn. 'Ren naakt door de straat heen' zegt hij. Zayn en ik kijken elkaar aan. 'Drinken' zeggen we en we staan op om een shotje te pakken. We drinken hem in een keer op. We gaan weer zitten. Ik mag draaien. Hij komt weer op Zayn. Hij zucht en draait de fles. Hij komt op Jade. Ze krijgt meteen een rood hoofd. Ik kan ze elke opdracht geven die ik wil. Ze zijn toch beste vrienden. 'Zoen elkaar' zeg ik. 'Drinken' zegt Jade gelijk en wilt opstaan. 'De vorige keer had je er toch ook geen problemen mee' zegt Zayn. Jade kijkt hem boos aan. Ze gaat zitten en drukt haar lippen op die van Zayn. Na ongeveer 20 seconden verlaten haar lippen die van Zayn. 'Beter zo?' .'nee want je meende het niet'. 'nee duh ik heb met liam' 'Dus?' 'Zayn hou op!' zegt Jade boos. Ze staat op en loopt naar de gang. Zayn loopt haar achterna. 'Nee ik hou niet op!' zegt hij nog.

'Wat is er tussen hun?' Vraagt Eleanor. Ik haal mijn schouders op. 'IK HAAT JE!' hoor ik Jade schreeuwen. Daarna is het geluid van een deur de hard dicht wordt geslagen te horen. Ik spring op en ren naar de gang. Daar zit Jade op de grond te huilen. Ik ren naar haar toe en sla mijn armen om haar heen. 'Gaat het?' vraag ik. Ze schudt haar hoofd. 'Wat is er tussen jullie gebeurt?' vraag ik.

JADE'S POV

Ik leg Harry uit wat er is gebeurt. Hij slaat zijn armen om mij heen. 'Hij is dom dat hij je laat gaan'. zegt hij. Ik sta op 'ik ga even een luchtje scheppen. Zeg alsjeblieft niks tegen de rest. En vooral niet tegen Liam' ik kijk hem streng aan. 'Doe ik niet'. Ik bedank hem en maak mijn weg naar buiten. Als ik buiten ben was ik even vergeten dat ik Liam zijn vriendin ben en dat dus duizende gillende meiden op mij afrennen. Wat doen hun hier om 2 uur snachts? Ik ren weg. Als ik de fans niet meer zie loop ik een smal weggetje in. Wat ik beter niet had moeten doen. 'Bonjour' hoor ik een gast achter mij zeggen. 'Go away!' zeg ik bot en wil doorlopen maar de jongen houd mij bij mijn pols beet. 'English i like' hij gaat met zijn hand over mijn wang heen. Ik sla zijn hand weg en duw hem naar achter waardoor hij tegen de muur aan valt. 'Bitch! You give me no choice' de woorden spugt hij uit. Hij pakt uit zijn binnenzak een mes en loopt dreigend op mij af. Ik voel het koude staal tegen mijn wang. F#ck that hurts. Ik voel het bloed over mijn wang lopen. 'W-what do you want from me?' Vraag ik stotterend.

Hij begint te lachen en gaat met zijn handen over mijn lichaam. 'I want you'. Ik zie een donkere gloed over zijn ogen. Nog voor dat ik iets kan zeggen drukt hij zijn lippen op die van mij. Zijn lippen voelen hard en smaken naar alcohol. Ik duw hem achteruit maar hij is te sterk. Hij laat mijn lippen los en bekijkt mijn lichaam. Hij scheurt mijn shirt door 2e en trekt hem bij me uit. 'Dude!' Roep ik boos. Ik geef hem een klap in zijn gezicht. Hij kijkt me boos aan en geeft me een stomp in mijn maag. Ik dook in elkaar. Man dat deed zeer. Hij plaatste zijn lippen in mijn nek. 'stop! Please!' zei ik zachtjes. Hij grinnikt en gaat verder naar beneden met zijn lippen. 'HELP' roep ik zo hard als ik kan. 'shut up bitch' hij gaf me weer een stomp in mijn maag. Ik gilde het uit van de pijn. Hij pakte het mes weer en begon sneeën te maken op mijn buik, armen en benen. Hij gaat met zijn andere hand in mijn broek. 'HELP!' Roep ik nogmaals. Ik voel hoe hij met zijn vingers over mijn gedeelde wrijft. Ik zie vanuit mijn ooghoek iemand op ons afrennen. Hij duwt de gast van mij af. Ik zak door mijn benen en val hard op de grond. 'What the hell are you thinking. Nobody touch my girl!' Ik kijk omhoog en zie Zayn staan. Hij slaat de gast tegen zijn hoofd. 'Go away now' sist hij. De gast staat op en rent weg. Zayn komt op mij afrennen en slaat zijn armen om mijn heen. 'Ssst hij is weg' zegt hij zachtjes. Ik barst in tranen uit. 'H-hij zat aan me' zeg ik zachtjes. 'Kom we gaan naar huis'. Zegt hij en hij help me met opstaan. Hij pakt mijn kapot gescheurde tshirt en geeft tie aan mij. Hij trekt zijn sweater uit en geeft die aan mij. 'Ik heb nog een shirt eronder'. Ik pak hem dankbaar aan en doe hem aan. 'Het spijt me dat ik de laatste tijd zo raar doe. Het is alleen zo moeilijk om....' Hij stopt zijn zin. 'Wat is er zo moeilijk?' Vraag ik. Hij schudt zijn hoofd en wil weglopen. Ik pak hem bij zijn pols en trek hem terug. 'Zeg het'. Ik kijk hem doordringd aan.

~•~•~•~••~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Hii!

Lekker lang hoofdstukje hihi.

Tell me what you think.

Vote/comment

-Jade

I miss you || Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu