#28 De waarheid.

1.1K 47 8
                                    

JADE'S POV

'Zeg het' ik kijk hem doordringt aan. Ik weet dat hij daar niet tegen kan. Hij zucht. 'Het is gewoon moeilijk ja!' 'Wat is er zo moeilijk?!' Ik begin nu echt ongeduldig te worden. 'Heb je nou echt niks door?' 'Nee!' 'Ik ben verliefd op je Jade! Al vanaf het moment dat ik je zag bij de skatebaan, 6 jaar geleden. En het deed me pijn toen je met Liam kreeg. Je hebt geen idee hoe ik me voel. En die nacht. Ik was zo blij. Ik voelde me zo goed. Maar het betekende niks voor jou! Ik hou van je Jade. Meer dan je denkt'.

Ik kijk hem aan. Het dringt langzaam in me door. Ik wil wat zeggen maar weet niet wat. Hij houd van me! En het ergste is. Is dat ik ook van hem hou. Maar Liam dan? Ik zucht en ga met mijn hand door mijn haar. 'Jade zeg iets' Dring Zayn me aan. 'Ik ben hier niet zo goed in'. Zeg ik zachtjes. 'Weet ik. Maar zeg alsjeblieft iets'. Ik kijk hem aan. Recht in zijn ogen. 'Ik hou ook van jou' zeg ik zachtjes. 'Als vrienden of meer? Jade ik wil het weten'. 'Zayn stop' zeg ik nog steeds zachtjes. 'Nee ik stop niet. Ik wil dit al 6jaar weten!'. Ik kan er niet meer tegen. 'Ik hou van je. Okey. En niet alleen als vrienden. Maar dit kan onze vriendschap verkloten ja. Dat is het eigenlijk al. Omdat we het gedaan hebben. Ik ben verliefd op je. Maar ik heb Liam. En ik wil hem ook niet kwijt raken. Ik weet het niet Okey!'. Ik weet niet waar dat opeens vandaan kwam. Maar het is eruit. Zayn kijkt me met grote ogen aan. Dit hadden we allebei niet verwacht.
'Eindelijk' zegt hij en hij geeft me een knuffel. 'Je wilt niet weten hoelang ik hierop heb gewacht' '6 jaar?' 'jup'. Ik glimlach en laat hem los. Hij pakt mijn hoofd beet met beide handen en drukt zijn lippen op die van mij. Ik voel zijn tong tegen mijn onderlip. Ik open mijn mond en zoen hem terug. Hij laat me los en gaat met zijn duim over mijn lippen. 'Kom we gaan naar huis'. Ik knik en we lopen hand in hand terug naar het hotel.

'Zayn?'. Hij kijkt me aan. 'Je hebt me nooit verteld over jouw drugs ervaring. Waarom je bent begonnen. En ook weer gestopt'. Zayn staat gelijk stil. Hij zucht en kijkt naar beneden. We lopen naar een bankje en gaan er op zitten. 'Ik had vroeger een beste vriend. Genaamd James. We waren altijd samen. Hij wou eens een keertje wat anders proberen. Dus toen begonnen we aan de drugs. We gingen altijd naar een koffieshop. Die ene die gesloten is. We deden dit al bijna 2 jaar. Toen kregen we verkeerde drugs. De ambulance kwam en politie. Ik, James en nog 3 andere moesten naar het ziekenhuis toe. James en die andere zijn toen overleden. En ik heb het overleefd'. Ik pak zijn hand beet en knijp er zachtjes in. 'En ik wilde niet dat jou het zelfde overkwam'. Zegt hij zachtjes. Ik ga dichter tegen hem aanzitten en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Dankje'.

We zitten nog een tijdje stil voor ons uit te staren. 'Wie was die gast trouwens. Die net aan je zat?' ik haal mijn schouders op. 'Ik ken hem niet. Ik rende weg van de fans. En toen ik een zijstraat in liep. Kwam die gast opeens'. Zayn gaat zachtjes met zijn vinger over de snee op mijn wang. 'Auw'. 'Sorry'. 'Waar heeft hij je allemaal gesneden?'. Ik doe de trui die ik van Zayn aanheb wat omhoog. En laat hem de sneeën op mijn buik zien. Ik hoor hem zachtjes schelden. 'Alleen op je buik?' vraagt hij. Ik knik. Hij kijkt me aan. Hij pakt mijn arm beet. 'Auw'. Ik trek snel mijn arm weer terug. Zayn stroopt mijn mouw op. Er zitten daar nog meer sneeën. Hij bekijkt mijn benen. Op me broek zitten allemaal scheuren van het mes. Me broek heeft allemaal bloedvlekken. 'Als ik die gast ooit nog een keer tegen kom. Hij gaat eraan'. Ik begin te lachen en geef hem een kus op zijn wang.

We lopen weer richting het hotel. Het is verder weg dan ik had gedacht. 'Weet je zeker dat we goed lopen?' vraag ik. 'Ja het is nog iets van 3 blokken verderop'. Ik zucht. Me benen doen weer. En me armen. En ook me buik. Het begint zachtjes te regenen. Ik hoor Zayn zuchten en we lopen wat sneller. Wat nog meer pijn doet. Het begint nog harder te regenen. We beginnen te rennen. We rennen de straten door. Ik stop met lopen. 'Zayn! Het doet pijn'. Tranen stromen over mijn wangen. Dit doet echt weer. 'I'm sorry Love'. Hij slaat beschermend zijn armen om mij heen. Ik duw mijn gezicht tegen zijn borst. 'Waarom ik?'. 'Idon't know love. Maar ik blijf bij je. Niemand komt meer aan je. Behalve ik!'. Ik glimlach naar hem. Zayn tilt me op. Zijn linker hand onder mijn benen en de andere onder mijn rug. (bruidsstyle).

Zo lopen we naar het hotel. We slaan een hoek om. Aan het einde van de straat is het hotel. BOEM! 'Aah!'. Ik druk me dicht tegen Zayn aan. Hij begint te lachen. 'Het is maar onweer' lacht hij. 'Nouen. Ik hou er niet van'. Er klinkt weer een knal. Ik druk me nog dichter tegen Zayn aan. 'Rustig maar. Ik ben bij je'. Fluistert hij.

Als we bij het hotel zijn staan er allemaal gillende fans voor. 'Shit' hoor ik Zayn zachtjes zeggen. Hij drukt me steviger tegen zich aan en rent door de mensenmassa heen. Als we in de lift zijn, zet Zayn me weer neer. 'Gaat het?'. Ik knik. Hij pakt mijn hand en verstrengeld onze vingers. Ik kijk ernaar en glimlach. Zayn doet de deur open en we lopen de gang door.

'Je kan dit niet eeuwig verzwijgen voor Jade!' hoor ik Harry roepen. Ik stop met lopen. Waardoor Zayn tegen mij aanloopt. 'Wat is er?' vraagt hij. Ik houd mijn hand voor zijn mond en wijs naar de woonkamer. 'Hoezo niet?' hoor ik Liam vragen. 'Je gaat al een week vreemd met Danielle. Dat kan je niet voor Jade verzwijgen!' roept Harry. Ik voel tranen opkomen. Zayn slaat zijn armen om mij heen. Ik maak me los en loop de woonkamer in. Iedereen is gelijk stil en kijkt me aan. Liam komt naar me toe lopen. 'Jade. Het spijt me. Ik wilde het je zeggen. Ik wist alleen niet hoe'. Zayn slaat zijn arm om mijn middel en trekt me naar achter. 'Je wilt niet hoe?' roep ik. '..Wat dacht je van gewoon te zeggen dat je vreemd gaat. Ik ben eerlijk. Ik heb met Zayn geslapen. Maar toen waren we dronken. Ik denk niet dat jij heel de week dronken was? Of niet?'. Iedereen kijkt me aan. Ik hoor Louis heel zacht lachen. 'Louis!' roept Eleanor en ze geeft hem een tik tegen zijn arm.

'Het spijt me Jade. Maar ik ben verliefd op Danielle. En jij en Zayn waren zo dik met elkaar. En ik werd jaloers. Het spijt me. Maar ik kan zo niet verder' zegt Liam zachtjes. 'Is al goed'. Ik maak me los van Zayn en loop naar onze kamer. Ik gooi de deur achter mij dicht en laat me op het bed vallen. Ik druk mijn hoofd in een kussen. Ik hoor de deur opengaan en dan weer dicht. Niet veel later voel ik een warm lichaam tegen mij aanliggen. Ik ruik Zayn zijn parfum. Hij slaat zijn armen om mij heen en drukt mij stevig tegen hem aan. 'Hij heeft veel spijt Jade. Weet dat'. Zegt hij. Ik druk me een beetje van Zayn af zodat ik zijn gezicht kan zien. 'Weet ik. Ik wou het eigenlijk al uitmaken'. Geef ik eerlijk toe. 'waarom'. 'Omdat ik verliefd ben op mijn beste vriend'.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hiiii.

Het is zo raar om een fanfictie te schrijven over Zayn. Nu die verloofd is. I Love Zerrie.
Maar ik ben een Zayn-Girl. En dat blijf ik.

Maar omg. I love Zerrie. Het is zoo schattig. En Perrie haar nieuwe haar. I love it.

Ik heb werkelijk geen idee wat ik hier nog allemaal moet zeggen. Dus ik stop maar gewoon.

Jup.

-Jade heeft werkelijk geen idee wat ze hier moet typen.

I miss you || Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu