#11 liam?

1.2K 56 8
                                    

JADE'S POV

Ik loop richting de lift als ik opeens tegen iemand aanbots. Ik struikel en diegene tegen wie ik aanloop vangt me op. Ik kijk in zijn mooie bruine ogen. 'Liam?' Vraag ik. 'Jade?'. Onze hoofden zijn gevaarlijk dichtbij. 'NIET ZOENEN IN DE GANGEN' roept een jongen die voorbij loopt. De jongen heeft bruin haar en eet een wortel. Ik begin te blozen En ga weer rechtop staan. Ik kijk nog steeds in zijn mooie ogen. 'Wat doe jij hier?' Vraagt hij. Ik ontwaak uit mijn gedachte. 'Ik... Uhh.. Ik ben hier voor Zayn zijn auditie'. Hij glimlacht. 'Wanneer heeft hij zijn auditie?' 'Morgen. En jij?' Hij glimlacht nog steeds breed. 'Ook morgen'. Ik glimlach. 'Ik ga naar beneden om wat te eten. Ga je mee of..' 'Nee ik ga mee gezellig' onderbreekt Liam mij. Ik glimlach en we lopen naar de lift.

Ik eet lekker aan mijn salade terwijl Liam een hamburger naar binnen propt. Hij neemt een hap maar er valt wat sla uit zijn mond. 'Lukt het?' Vraag ik. Hij schudt zijn hoofd. Ik begin te lachen. Als we ons eten op hebben zitten we nog wat te praten. 'Gaan we weer naar boven want het begint een beetje druk te worden hier!' Zegt liam. Ik knik en we lopen naar de lift. Een jongen met blond geverft haar stapt de lift uit. Liam en ik stappen de lift in. We drukken allebei tegelijk op het knopje van verdieping 12. Ik bloos en trek mijn hand weg. Liam lacht verlegen en drukt het knopje in. Ik wil richting de kamer van Zayn en mij lopen maar Liam houd mij tegen. 'Kom je nog even mee naar mijn kamer. Dan kunnen we nog wat praten enzo'. Ik knik. We lopen naar zijn kamer. Hij doet de deur open. Bij hem staat ook een groot bed in de kamer. 'Sorry maar dit moet ff' zeg ik en ik neem een aanloop en val op het bed. Liam begint te lachen en doet het zelfde. 'Van mij mag het. Ik doe dat ook altijd'. We zitten een beetje voor ons uit te staren. 'Wat was er nou met dat meisje precies. Die Waliyha'. Ik voel weer een brok in mijn keel. Ik zucht. 'Waliyha heeft een moeilijke tijd achter de rug. Ze is aan de drugs en alcohol begonnen. Uiteindelijk had ze een schuld van 7.000 euro. Het was 8.000 euro maar er ging 200 euro van af elke keer als zij met die man naar bed ging. Die man heeft Zayn bedrijgt en in elkaar geslagen. Daarna heb ik 7.500 euro van mijn bankrekening gehaald en aan Waliyha gegeven. En toen we het geld gingen inleveren stond jij naast mij'. Liam knikt begrijpelijk. 'Is Waliyha nu gestopt met de drugs?' Vraagt hij. Ik zucht weer. 'We zijn er mee bezig. Ik weet hoe moeilijk het is. Zayn wilt ook dat ik stop met roken maar elke keer als ik me down voel ga ik roken'. Liam knikt weer. 'Heb jij dan vroeger ook aan de drugs gezeten?' Vraagt hij voorzichtig. Ik knik. 'Maar dat verhaal krijg je nog wel te horen'. Hij knikt. Ik ga weer languit liggen. Ik kijk op de klok. Half 11 al. (Savonds).

We praten nog wat over van alles en nog wat. Ik voel mezelf slaperig worden en val uiteindelijk tegen Liam aan in slaap.

LIAM'S POV

Ik kijk naar Jade die tegen mij aan ligt te slapen. Ik glimlach en geef haar een kus op haar voorhoofd. Wat is ze toch mooi. Ik kan het niet laten en geef voorzichtig een kus op haar lippen. Ze krijgt een glimlach op haar gezicht. Jade haar mobiel ligt op. Een Smsje van Zayn:

"Waar ben je. Ik heb heel het hotel naar je afgezocht! Xx Zayn"

Ik glimlach en til Jade voorzichtig op. Ik loop zachtjes de gang door naar Jade haar kamer. Ik klop zachtjes op de deur. Zayn doet open en kijkt verbaast als hij mij ziet. Als hij Jade ziet knikt hij begrijpelijk. Hij gaat een stapje opzij en zodat ik naar binnen kan. Ik leg haar neer op het bed. 'Bedankt' zegt Zayn zachtjes. Ik glimlach en vertel wat we vandaag hebben gedaan en dat ze uiteindelijk in slaap is gevallen. Zayn glimlacht en kijkt naar Jade. Ik kijk ook even naar haar. Ze is zo mooi. Ik begroet Zayn en wens hem succes. 'Jij ook succes morgen. Ik hoop dat ik je nog zie' zegt hij en ik verlaat de kamer, nog steeds denkend aan Jade.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Hope you like it :) x

- Jade

I miss you || Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu