JADE'S POV
We zetten Liam af bij zijn huis. 'Ik loop even mee' zeg ik tegen Zayn. Hij knikt en ik stap uit. Ik loop mee naar de deur. 'Woon je hier?' Vraag ik. Hij schudt zijn hoofd. 'Nee ik ben even op bezoek bij mijn tante. Ik vertrek morgen naar London voor de audities voor The X-factor'. Ik heb het gevoel dat me mond zo ver open staat dat alle vlieger me mond in vliegen. 'Zo leuk. Zayn doet ook auditie. Dus we gaan morgen ook naar London'. Hij glimlacht. 'Dan hoop ik dat ik je dan zie'. Ik glimlach nu ook. 'Ikke ook'. Ik geef hem een knuffel. Hij geeft me een kus op mijn wang. Ik bloos. 'Bye' zeg ik en ik loop terug naar de auto. Ik stap in en we rijden weg.
Als we thuis zijn is het bijna 11 uur. 'Gaan we naar bed?' Vraag ik aan Zayn. Hij knikt. 'Wij gaan slapen mam. Truste' hij geeft haar een kus op haar wang. En loopt naar mij toe. 'Weltrusten mevrouw' zeg ik en ik loop achter Zayn aan. We lopen naar zijn kamer. 'Waar slaap ik?' Zayn lacht. 'Gezellig bij mij'. Ik glimlach en geef hem een knuffel. 'Ik hou van je Jade'. Ik glimlach. 'Ik ook van jou'. Ik weet dat hij het niet bedoeld als een vriendje vriendinnetje manier. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik keed mij om en Zayn ook. Zayn gaat in bed liggen. En klopt naast zich. Ik ga naast hem liggen. Het is een 1 persoonsbed. Dus we liggen lekker dicht tegen elkaar aan. Zayn trekt me steviger tegen zich aan. Wat voelt dit vertrouwd.
Ik wordt wakker van geschreeuw beneden. 'Waliyha doe je muziek zachter. Ik probeer te slapen' hoor ik Safaa roepen. Ik zucht. Ik voel Zayn bewegen. 'Morning Love' zegt hij en hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik glimlach en leg me dichter tegen Zayn aan. 'SAFAA!' Hoor ik Waliyha roepen. Ik zucht weer en stap het bed uit en loop naar beneden. Trisha zit op Safaa haar bed met haar handen in haar haar. Ik loop op Waliyha af en til haar over mijn schouder en neem haar mee naar haar kamer. 'Ben ik niet zwaar?' Vraagt ze. Ik schudt. 'Valt wel mee' lach ik. Ik zet haar neer in haar kamer. Doe de deur dicht en zet de muziek zachter. 'Doe vandaag even rustig alsjeblieft tot dat wij weg zijn. Iedereen stresst hier. Vooral je moeder. En Zayn. En ik....' Ze knikt. 'Sorry' zegt ze dan. Ik glimlach en geef haar een knuffel. 'Ga je moeder anders maar helpen met inpakken'. Ze knikt en loopt naar de deur. Ik draai me om en zie Zayn in de deur opening staan. Ik glimlach en loop op hem af. Hij slaat zijn armen om mij heen. Ik druk mijn gezicht tegen zijn borst. 'Dat deed je goed'. Ik glimlach. 'Dankje'. Hij geeft me weer een kus op mijn voorhoofd en ik loop weer naar zolder naar zijn kamer. Ik kleed mij om. Ik wil net mijn BH aan trekken als Zayn binnen komt. 'Zayn' zeg ik zuchtend. Hij grinnekt. 'Wat? Ik heb je vaker zo gezien'. Ik glimlach en trek snel mijn BH aan en mijn kleding. Zayn lacht sneeky naar me. Ik glimlach verlegen en pak mijn koffer weer in.
We rijden weg naar London. De moeder van Zayn rijd. Zijn vader zit naast haar. En ik, zayn, en zijn oudste zus Doniya zitten op de achterbank. Safaa en Waliyha zijn thuis gebleven bij hun opa en oma. De reis duurde niet heel lang. Maar elke keer als we bij een tankstation stopte voelde ik me niet zo op mijn gemak. We komen aan bij een mooi groot hotel. We hebben 3 kamer geboekt. 1 waar de ouders van Zayn verblijven. 1 waar doniya slaapt. En 1 waar Zayn en ik slapen. De kamers zijn wel over heel het hotel versprijdt. Dat is wel jammer. Zayn en ik slapen op verdieping 12. We stappen de lift in en drukken op knopje 12. We stappen uit. Kamer 215. Ik zie de kamer als eerst. Ik huppel ernaar toe. Ik doe het kaartje erin en ik hoor een "biep" geluidje. Ik duw de deur open. Het is een chic hotelkamer. Mooi wit met bruin en er staat een groot hemelbed in het midden van de kamer. Ik ren er naar toe en laat me erop vallen. Zayn begint te lachen en doet het zelfde. We blijven een tijdje zo liggen. Ik spring op. 'Ik heb honger ik ga beneden wat eten. Ga je mee?' Zayn schudt zijn hoofd. 'Nee ik ga oefenen met zingen'. Ik glimlach. 'Okey zie je zo'. Ik geef hem een kus op zijn wang. En verlaat de kamer naar beneden.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Haay- hooi- hallo- heey- olla- bye
Vote/comment.
-Jade heeft der momentje
JE LEEST
I miss you || Zayn Malik
أدب الهواةBaby, I miss you, more than anything. And i wish, we could lie in bed all day, under your covers. Because it's cold, and I just want to keep you warm. I'll play with your hair, and draw circles on your back, and kiss you, over and over, again, and a...