#16 Verhuizen Naar London

1.2K 51 2
                                    

*5 maanden later* 

JADE'S POV 

'Je bent veranderd jade'. Ik kijk naar mijn scherm van mijn computer naar Zayn.  

'Hoe bedoel je?' 

'Kijk naar jezelf. Je mooie donkerblonde haren heb je zwart geverfd. Je hebt paarse dipdye. Je heb een piercing in je oor en je neus. en allemaal tattoo's. Wat doe je met jezelf. Waar is mijn jade?' Ik zucht. 'Ze is gewoon hier. Ze weet alleen niet meer wat ze moet doen'. Ik zie Zayn zijn ogen oplichten. Ooo help hij heeft een idee. 'Ik weet wel wat je moet doen. Zie je zo'. 'Wow wat? Wacht. Niet weggaan. ZAYN!' Maar het beeld wordt al zwart. Grrr. Ik doe mijn haar in een rommelige knot en ga in bed liggen. Ik ben inderdaad veranderd. Ik heb meer tattoos laten zetten. Een hartje op mijn pols. En een muzieksleutel achter mijn oor. Eigenlijk heb ik er niet zoveel. En die op mijn rug zit is heel klein. Nouja. Een beetje dan. Ik zucht en val uiteindelijk in slaap.  

ZAYN'S POV 

'Ik weet wel wat je moet doen. Zie je zo' zeg ik en ik sluit skype af. Ik ren de trap af en pak Harry zijn autosleutels. 'Ben even weg met je auto Harry. Ben laat thuis' roep ik door het huis. Ik hoor Harry nog wat roepen maar ik sluit de deur al. Ik stap in Harry zijn auto en rij weg. Op naar Bradford. 

Ik kom aan bij Jade haar huis. Het is 11 uur sochtends. Jade slaapt waarschijnlijk nog. Ik stap de auto uit en zoek de reserve sleutel onder de bloembakken. 'Yes' zeg ik tegen mezelf als ik de sleutel heb gevonden. Ik open zachtjes de deur en loop naar binnen. Ik zie jade nergers dus besluit ik maar om boven te kijken. Ik open zachtjes. Jade haar kamer deur. Ik zie haar in bed liggen. Jahoor ze slaapt nog. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd. Man wat heb ik haar gemist. Ik til haar voorzichtig op en neem haar mee naar de woonkamer. Ik leg haar neer op de bank en leg een deken over haar heen. Ik loop weer naar boven en pak haar koffer. Ik stop bijna al haar kleding in haar koffer. Dan loop ik naar haar schoenen kast. Geez wat zijn dat er veel. Ik pak haar Allstars eruit en een paak hakken. Derest koopt ze maar weer in london. Ook pak ik haar tas. Mobiel, ipod, laptop, paspoort, geld. Jaaa dat moet het wel zijn. Ik sleep zachtjes haar koffer naar beneden. En haar tas. Ik leg ze in de achterbak van Harry zijn auto. Ik loop weer naar binnen en pak Jade weer voorzichtig op. Ik zet haar in de stoel naast me en stap zelf ook in. 'Zeg maar dag dag tegen je huisje. Want voorlopig zie je die niet meer terug'. Ik start de auto en rij weg.  

Eenmaal aangekomen in london. Slaapt Jade nog steeds. Hoe doet zij dat toch. Het is 3 uur smiddags. Ik stap de auto uit en loop naar de kant waar Jade zit. Harry komt haastend het huis uitgerend. 'Mijn auto' gilt hij. 'Sssttt' ik til Jade uit de auto. 'Wie is dat?' Vraagt Harry. 'Jade' zeg ik en ik loop naar binnen. Ik loop naar mijn kamer en leg Jade op mijn bed. Ik sluit de deur en loop naar beneden. 'Wie had je in je armen. Perrie?' Grapt Liam. 'Was dat maar zo. Maar nee dat was Jade....' Ik kan mijn zin niet eens afmaken of Liam is naar boven gespeerd.  

JADE'S POV 

Ik wordt wakker van een deur die dicht gaat. Ik draai mijn hoofd in mijn kussen. Ik neem de geur in me op. Hij ruikt naar Zayn. Zayn? Ik schiet overeind en kijk de kamer rond. Dit is niet mijn kamer. Waar ben ik?. Ik stap mijn bed uit en open een deur. De badkamer. Ik open de andere deur. Kleding kast. Ik open uiteindelijk de laatste deur de lijd naar de gang. Ik ren de kamer uit maar knal tegen iemand aan. Ik val achterover op mijn reet. 'Au! Kan je niet uitkijken ofzo' zeg ik. Ik kijk op en zie meteen de mooie bruine ogen waar ik altijd verdwaald in kon raken. Liam. 'Jade?' 'Liam'. Ik ga weer rechtop staan. Niet dat het wat uitmaakt want Liam is nog steeds een kop groter dan mij. Hij neemt mij in een knuffel. Ik sla mijn armen ook om hem heen. 'Ik heb je gemist' zegt hij. Ik druk mijn gezicht tegen zijn borst. 'Ik jou ook'. 

'Wat ben je veranderd'. Ik knik enthousiast. En kijk hem aan. Zijn gezicht is niet vrolijk of wat er ook op moet lijken. 'Don't you like it?' Hij schudt zijn hoofd. Hij schuift een pluk achter mijn oor en bekijkt mijn piecing. Hij gaat zachtjes met zijn vingertoppen over mijn tattoo achter mijn oor. (Muzieksleutel). Hij duwt me van zich af. 'Wat heb je met jezelf gedaan?'. 'Het was tijd voor een nieuwe ik. Ik vind dit mooi ja!' Hij schudt zijn hoofd en loopt de trap af. Ik ren hem achterna. 'Ik snap niet dat je er zo'n groot probleem van maakt. Dit is mijn lijf. En als je het niet leuk vind jammer dan' ik loop hem nog steeds achterna. Ik zie Zayn in de woonkamer zitten. Ik ren op hem af en neem hem in een dikke knuffel. 'Ik heb je gemist' fluister ik in zijn oor. Hij houd me steviger beet. Ik duw hem iets van mij af. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Blegh ga lekker ergens anders klef lopen doen'. Ik kijk Liam aan. 'Wat is jouw probleem?'  

'Mijn probleem. Waarom vraag je dat niet eerst aan jezelf. Mevrouwtje ik verknoei mijn leven'. Ik kijk hem boos aan. Hij staat op en loop naar de keuken. Ik spring op en loop achter hem aan. Ik heb nu pas door dat ik nog mijn pyjama aan heb. Nouja pyjama. Het is gewoon een hempje met een grijze joggingsbroek.  

Liam zit op het aanrecht. 'Waar doe je nou zo moeilijk om?' Hij loopt naar me toe en pakt mijn pols. 'Kijk naar jezelf Jade. Piercings in je oor en je neus. Tattoo op je hand en achter je oor. What's next? Zeker een giga tattoo op je rug'. Ik maak me los en trek mijn hempje uit. En laat hem mijn rug zien. Het boeit me niet dat hij me in mijn BH ziet. 'Wtf Jade. Wat doe je jezelf aan'. Ik draai me weer om naar hem toe. 'Ik snap niet waar je nou zo boos om wordt. Ik ben veranderd deze 2 jaar. Ik heb in een giga dip gezeten. Ik heb mijn beste vriend 2 jaar niet gezien. Ik heb mijn vrienden 2 jaar niet gezien. En de jongen waar ik super verliefd op ben ook niet'. 'En wie mag dat wel niet zijn dan. Zayn zeker'. 'Nee jij natuurlijk. Al vanaf het moment dat ik je zag. Was ik verliefd. Hoe denk je dat ik me voelde toen ik zag dat je een vriendin had. Nou laat me dit zeggen. Ik voelde me kut'. Ik trek mijn hempje weer aan. 'Wow wacht vriendin? Ik heb helemaal geen vriendin'. 'Niet liegen Liam. Er staan fotos van jou en je Nicola al over twitter'. 'Nicola? Dat is mijn oudere zus. Ze kwam een weekendje mij opzoeken. En ja mag ik hand in hand lopen met mijn zus'. Ik wil wat zeggen. Maar weet eigenlijk niet eens wat ik wil zeggen. 'En ja ik vind je leuk. Heel leuk zelfs. En weet je waarom. Omdat jij jezelf was. Zo normaal. Je was gewoon jezelf. Je mooie lange blonde lokken. Je krullen die perfect over je schouders heen vallen. Jij was jij. Ik ben verliefd op de oude Jade. Niet op deze' hij zucht weer en loopt langs mij de keuken uit. Ik wil wat zeggen. Maar wat.  

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~~•~•~•~•~•~• 

Owkee. Ik ben dus egt niet trots op dit hoofdstuk. Ik heb hem 3x overnieuw geschreven. Maar nog steeds. BEN ER NIET TROTS OP!!!!! 

- Jade is niet blij met dit hoofdstuk!

I miss you || Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu