#40 please!

1K 51 15
                                    

JADE'S POV

'Please wees niet dood!'

Ik pak Zayn zijn pols en voel zijn hartslag.

HIJ LEEFT NOG GODZIJDANK!!!

Ik trek zijn witte shirt kapot en leg mijn handen op zijn borst en begin te drukken.

'1.... 2.... 3 .... ...... ...... 10'

Ik ga naar zijn mond en geef hem mond op mond beademing. Ik voel hem hoesten en laat hem snel los.

Zayn gaat rechtop zitten en begint al het water uit zijn longen te hoesten.

Als hij daar mee klaar is kijkt hij mij aan. 'Omygod' fluister ik en ik sla mijn armen om hem heen.

'Hey babe' zegt hij met een klein lachje en knuffelt mij terug.

'Ik dacht dat je dood was' fluister ik nog steeds. Zayn houd me nog strakker beet.

'Babe, je haar'. Zegt hij en hij laat me los en gaat met zijn hand door mijn haar. Ik had het erafgesneden onderwater en het is nu tot mijn schouders.

Ik schudt lachend mijn hoofd. 'Je gaat hier bijna dood en het enigste waar je aan denkt is mijn haar'.

Zayn moet ook lachen en ik druk snel mijn lippen op die van hem. 'Doe me dit nooit meer aan'. Mompel ik tegen zijn lippen aan.

Na een tijdje laat ik zijn lippen los. Ik kijk om mij heen maar ik zie nergens Steve. 'Godver' vloek ik en ik sta op. Ik trek Zayn ook omhoog en we lopen samen hand in hand naar de uitgang.

'Hij is weg' sus ik. Zayn knijpt even in mijn hand en we lopen een kleedkamer binnen. We pakken allebei een handdoek en drogen ons een beetje af.

Ik kijk naar Zayn. Zijn haar staat letterlijk alle kanten op. Ik schiet in de lach en Zayn kijkt me niet begrijpend aan. 'Je haar' zeg ik en ik loop naar hem toe.

Ik ga op mijn tenen staan en breng zijn haar een beetje in model terwijl Zayn allemaal kusjes in mijn nek achterlaat. Hij stopt bij mijn -sweatspot- en begint te zuigen.

'Z-zayn' kreun ik en leg mijn handen in zijn nek. Hij luistert niet en gaat langzaam met zijn handen omlaag van mijn nek naar mijn billen. Waar hij zijn handen op laat hangen en er een kneepje in geeft. Ik krijg kippenvel en laat een zucht.

'Zayn, niet hier?'. Jammer ik. Ik wil hem! Maar iedereen kan hier zomaar binnen komen. Alsof Zayn mijn gedachten kan lezen, laat hij mij los en loopt naar de kleedkamerdeur en doet die op slot. 'Nu kan er niemand binnenkomen'.

Hij gooit een paar handdoeken op de grond en komt weer grijzend op mij af. Ik druk hongerig mijn lippen op die van hem en hij zoent me al snel terug. Onze tongen gaan wild om elkaar heen.

Ik ga met mijn handen over zijn borst in zijn gescheurde shirt. 'Nog sorry daarvoor' zeg ik als ik mijn lippen van de zijne haal. Hij haalt zijn schouders op en trekt zijn shirt uit. 'Heb hem toch niet nodig nu'.

Ik trek mijn leren jasje uit en Zayn gelijk mijn witte shirt. 'Heb je er zin in' Lach ik en ik knoop zijn broek los. Zayn bloost even en knikt. 'Ik heb je al zolang niet gehad'. zegt hij zachtjes.

'Sorry maar ik wou het nog niet' zeg ik zachtjes terug. Hij geeft me een kus en glimlacht naar mij. 'Snap ik. Maar nu kunnen we het weer doen'.

Hij trekt zijn natte broek uit. En ik probeer ook die van mij uit te trekken. Ik gooi hem over de verwarming heen en loop weer naar Zayn die naar me aan het staren is.

Ik pak zijn broek uit zijn handen en leg die naast die van mij. Ik voel twee armen om mij heen en kusjes in me nek. Ik draai me om en zie dat Zayn al helemaal naakt is, en al een behoorlijke grote vriend heeft..

Ik maak mijn bh los en Zayn trekt mijn slipje uit. Niet veel later voel ik ook zijn tong tussen mijn plooien. Ik kreun en ga met mijn handen door zijn haar. Hij gaat snel met zijn tong over mijn klit en ik grijp zijn haar beet.

Oh boy!



˚

˚

˚


Ik zit op Zayn zijn schoot met één been aan elke kant van zijn lichaam en hij is nog steeds in mij..

'Ik kan niet geloven dat we gewoon net hebben geneukt in een kleedkamer van een zwembad net nadat jij bijna dood was'. zeg ik zachtjes en ik voel Zayn lachen, aangezien in met mijn hoofd op zijn borst lig.

'Eens moet de eerste keer zijn he' zegt hij en hij geeft me een kus op mijn haar.

'Dit zijn de kleedkamers'

Ik kijk op naar Zayn. Dat was zijn stem niet. We horen hoe iemand de deurklink naar beneden doet van de kleedkamer.

Shit! Shit! Shit!

Ik voel mijn adem sneller gaan en mijn hart gaat als een gek op en neer. Wat als die persoon nu de deur opendoet en Zayn en mij naakt hier midden in de kleedkamer ziet zitten.

'Wie heeft die kleedkamer nou weer op slot gedaan.. Ik ga even een sleutel halen'. Hoor ik weer die bekakte stem zeggen.

'Shit!' zegt Zayn zachtjes en hij tilt me van hem af. Er gaat een steek door mijn buik en ik grijp er snel naar.

Okey dat deed zeer... aangezien Zayn zijn lul nog in mij zat ondanks dat we al meer dan 5 min geleden gestopt waren.

'Fuck sorry babe! Gaat het?' vraagt hij bezorgd en ik knik en sta voorzichtig op.

'Ik heb de sleutel hoor!' hoor ik die vrouw weer zeggen. Ik kijk naar Zayn die de kleedkamers doorkijkt. 'De wc's' zegt hij en we pakken snel onze kleren op.

We rennen de wc's in en net op het moment dat Zayn de deur dicht doet. Doet de vrouw de kleedkamer deur open.

Ik laat een opgeluchte zucht en kijk naar Zayn. Het enige licht dat naar binnenvalt is het licht wat van onder de deur komt. Zayn slaat zijn armen om mij heen. En ik druk mijn gezicht in zijn getatoeëerde borst.

'Waarom de wc's? Terwijl we ook in de douch hadden kunnen staan'. Fluister ik.

'Omdat ze zo in de douch gaan kijken. Wacht maar'. zegt hij zachtjes.

'Dit zijn de douches'.

Weet je die stem begint me echt te irriteren.

Ik voel Zayn zachtjes lachen. 'Zei het je toch'.

Ik sla hem zacht op zijn shouders. Zayn lacht naar me en drukt zijn lippen op die van mij. Onze lippen bewegen niet of wat maar ze zitten gewoon stil. Na een tijdje laat ik zijn lippen los en glimlach.

'Wilt u de wc's ook zien?'

SHIT!

Ik verstijf helemaal en Zayn houd me steviger vast.

Zayn laat me daarna snel los en doet snel de deur op slot. Was hij serieus vergeten om hem op slot te doen...

Das mijn vriend hoor....

'Neehoor dat hoeft niet, ik heb genoeg gezien.'

Met die woorden verlaten ze de kleedkamer.

Zayn en ik wachten nog heel even voor de zekerheid en doen dan de deur voorzichtig open en kijken de kleedkamer rond. 'Ze zijn weg' zegt Zayn. En ik zucht opgelucht.

We pakken onze kleren en doen ze aan. 'Ik voel me net weer zo'n klein kind dat wat uitgespookt heeft.' zeg ik lachend en ik doe mijn leren jasje weer aan.

Zayn begint te lachen en knikt 'Hebben we toch ook' zegt hij met een knipoog.

Als we helemaal omgekleed zijn pakt Zayn mijn hand en lopen we naar mijn auto toe.

Hij staat er nog godzijdank! Ik doe de deur open en zie de sleutels er nog inzitten en mijn mobiel ligt erook nog.

Woww ik heb echt geluk!!

Ik pak mijn mobiel en zie dat ik een berichtje heb. Zayn komt achter me staan en slaat mijn armen om mij heen. En kijkt mee naar mijn berichtje.

Ik open hem en mijn mond valt open. Dit ga je niet menen...


-
Steve:

Dit keer heb je geluk. Maar geloof me. I'm gonna make you mine.... x
-


Ik hoor Zayn wat woorden achter me grommen en hij laat me los. Ik vergrendel mijn telefoon en stop die in mijn broekzak.

'Wat nu?' vraag ik. Zayn loopt met zijn handen in zijn haar rondjes over de parkeerplaats. Ik sla mijn armen over elkaar en leun tegen mijn auto aan.

Ik volg Zayn zijn bewegingen nauwkeurig. Opeens staat hij stil en kijkt hij mij aan.

Hij loopt zenuwachtig naar mij toe. Ik ga weer rechtop staan en ga met mijn hand door mijn haar. Hij laat een gespannen zucht voordat hij begint te praten.

'Nooit gedacht dat ik dit zo snel zou vragen. Maar dit is iets wat ik heel graag wil en ik wil je voor altijd bij me hebben en jij mij ook. Dus vandaar...'

Hij pakt mijn hand beet en gaat op één knie zitten. Ik kijk hem met ongeloof aan.

'Lieve Jade, Wil je met me trouwen?'

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

CLIFFHANGER. MOEHAHAH
eindelijk weer een update hihi
Hope you like it.

En het is december. Wattpad maand :)x


-Jade met haar Wattpad maand :)x

I miss you || Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu