JADE'S POV
De jongen hebben vanmiddag een intervieuw. En 3x raden wie ook komt. IKKE!! Alleen weten de jongens dat nog niet. Ik heb met Lou afgesproken om 11 uur. Zij gaat mijn haar verven en wat doen aan mijn make-up. Want de laatste tijd heb ik alleen maar Zwarte oog potlood op. Ik doe vandaag geen make-up op. Ik doe mijn haar in een knot en zet zijn zonnebril op. 'Ben weg' roep ik door het huis en ik loop het huis uit. Ik stap in Harry zijn auto en rijd weg. Ik heb vorig jaar mijn rijbewijs gehaald. Dus hoef ik niet illegaal te rijden. Zayn heeft zijn auto niet meer. Hij had vroeger een klein zwart autotje. Maar hij deed er niks meer mee. Dus heeft hij hem verkocht. Ik pak mijn mobiel en stuur een berichtje naar Harry.
"Je auto rijd lekker hihi. Dankje. X-Jade"
Ik krijg meteen weer een berichtje terug.
"Aawhh vind jadientje mijn Auto lekker rijden. JE KRIJGT HEM NIET!"
Hoe weet hij mijn naam? Ik bel hem op.
(H=Harry. J=Jade)
H: Met Harry.
J: Hoe weet jij mijn hele naam?
H: Jadien Esmeralda philepien Welters.
J: HARRY!! Van wie heb je dat
H: Das van mij een weet en voor jou een vraag
J: Je gaat het niet zeggen he
H: Nope. Tot vanavond
J: Doei
Ik zucht en hang op. Ik kom aan bij het huis van Lou en tom. Ik stap uit en bel aan. 'Heey jade' zegt ze vrolijk. 'Heey lou' glimlach ik. Ze laat me binnen. 'Kopje thee?' Ik knik. 'Graag'. Ze knikt en verdwijnt in de keuken. Ik hoor schattig gelach en er rent een klein meisje op mij af. Ik til haar op en zet haar op mijn schoot. 'En wie is dit schattige meisje'. 'Ow dat is Lux. Mijn dochtertje'. Ik glimlach naar Lou die een mok thee voor me neer zet. 'Zullen we maar beginnen. Hoe eerder we het verven hoe eerder het klaar is'. Ik knik. We lopen naar een kamer die vol staat met haarproducten en wat make-up. Maar er staat meer haarproducten. Ik ga zitten op een kapperstoel. 'Okey. Ik ga je niet voor de spiegel zetten want ik wil dat het een verassing voor je wordt' lacht ze. 'Doe maar wat je wilt doen. Alles beter dan dit'. Zeg ik terug.
LOU'S POV
Ik glimlach en begin met het paars eruit te knippen. Geez wat heeft zij lang haar. Het is ongeveer tot aan haar reet. Ik knip het tot ongeveer de helf van haar rug. Ik pak het ontkleur spul en stop het erin. Ik hoor Lux papa roepen. 'Tom is thuis' zeg ik lachend. Jade lacht ook. Tom komt de kamer binnen. 'Hey babe'. Hij geeft me een kus. Hij loopt naar Jade. 'Tom'. 'Jade' ze schudden elkaar de hand. 'Thee?' Vraagt hij. 'Lekker' zeggen Jade en ik tegelijk. We beginnen te lachen. Na een tijdje spoel ik het ontkleur spul eruit. 'Mag ik zien hoe het eruit ziet' vraagt Jade. Ik glimlach en maak een foto met mijn mobiel. Ik laat hem haar zien. 'Woow het kan dus erger dan dat het was' zegt ze lachend. Ik begin nu ook te lachen. En pak de donkerblonde haarverf. Ik stop het erin. Als het erin zit moeten we wachten. We praten nog over van alles en nog wat. Opeens hoor ik louis praten. 'Shit louis is hier' zeg ik zachtjes. 'Ben zo terug'. Ik loop de kamer uit. Ik doe de deur dicht en loop snel naar de woonkamer. 'Hey lou' zeg ik. 'Hey lou' zegt hij terug. Ik begin te lachen. Achter hem staat Niall met een muts over zijn hoofd. 'Wat heb je gedaan' vraag ik. Niall zucht en haalt de muts van zijn hoofd. Ik begin keihard te lachen. Ze haar is groen. 'Hoe?' Vraag ik. 'Ik heb het zelf blond geverfd en dat is mislukt. Wil je me alsjeblieft helpen?' Vraagt Niall. Ik begin te lachen en knik. 'Ja is goed maar louis moet weg'. Louis kijkt me raar aan. 'Hoezo dat?' 'Daarom. Hup zie je vanmiddag'. Louis zucht en gaat weg. 'Waarom moest louis weg?' Vraagt Niall. 'Kom maar mee. Dan snap je waarom'. Ik neem Niall mee naar Jade. Als ik de deur open doet kijkt Jade ons raar aan. 'Jade?' 'Niall?' 'Hahaha je haar' ze begint te lachen. 'Ja lach maar. Alsof jij er zo mooi uitziet nu'. Jade ziet er inderdaad raar aan met die blonde verf in haar haar en de zilverfolie. Niall gaat op de andere stoel zitten. Ik pak de ontkleur spul weer en smeer het in Niall zijn haar. 'Waarom ben je eigenlijk hier Jade?' Vraagt hij. 'Ik ga weer terug naar mezelf. Blond. Geen piercings. Ik ga geen tattoos meer zetten. En die make-up gaat ook weg'. Ik glimlach tevreden. 'Mooiso. Liam zat er echt doorheen. Hij zat vanochtend huilend in zijn kamer. Hij mist je echt'. Ik zie Jade slikken. 'Daarvoor doe ik het ook'. Zegt ze. Als ik klaar ben met het ontkleuringsspul in Niall zijn haar te stoppen. Ga ik Jade haar haar uitwassen. 'Ow Niall wil je tegen niemand zeggen dat ik het geverfd heb. Want ik kom vanmiddag naar het intervieuw. En dan laat ik het zien'. Hij knik. 'Is goed. Ik hou me mond'. Ik glimlach en Jade gaat weer op de stoel zitten. Ik loop naar niall en spoel het ontkleuringsspul eruit. Daarna stop ik de blonde verf erin. Dit gaat bij hem wat makkelijker. Omdat bij hem geen zilverfolie in zijn haar hoeft. Omdat het kort is. Als dat erin zit. Ga ik Jade haar haar knippen. Ik geef haar een scheiding aan de rechterkant van haar hoofd. Ik knip een lok die naar links valt. Ik knip haar haar in laagjes. Waardoor het lekker gaat krullen. Als ik klaar ben met knippen. Ga ik haar haar Fohnen (idk hoe je dat schrijft hihi). Als ik klaar ben ga ik voor haar staan. Het is super mooi geworden. 'Mag ik het zien?' Vraagt ze. Ik schudt mijn hoofd. 'Nee ik ga eerst Niall zijn haar afmaken. Dan doe ik je make-up en dan laat ik het je zien'. Ze zucht en knikt. Ik spoel Niall zijn haar uit en knip het wat korter. Ik fohn het droog. Ik stop er zijn gel in. Zodat ik dat vanmiddag niet hoef te doen. Ik houd de spiegel bij Niall voor. 'Beter zo?' Vraag ik. Hij knikt enthousiast. 'Thanks Lou'. Ik glimlach en pak mijn make-up. Ik loop naar Jade en begin. Ik geef haar een klein Bruin lijntje om haar ogen. Daarboven doe ik licht bruine smokey-eye. Ik geef haar een mooie laag mascara. Ik geef haar geen foundation. Want ik vind haar sproeten zo schattig staan. Ze zitten op haar neus en jeukbeenderen. Als finish in touch doe ik bij haar licht roze lippenstift op. 'Klaar' roep ik tevreden. Niall die al de heletijd mee aan het kijken is. Komt naast me staan. 'Je bent prachtig Jade' Zegt hij. Jade begint te blozen. 'Mag ik het zien?' Vraagt ze. Ik knik. Ik pak haar bij haar hand en loop met haar naar de badkamer waar een grote spiegel staat.
JADE'S POV
Ik ga voor de spiegel staan. Wauw. 'Dankje' roep ik uit en geef Lou een knuffel. Ze glimlacht tevreden. Ik geef Niall ook een knuffel. Ik kijk weer in de spiegel. Het is nog mooier dan voorheen. Ik heb een bos krullen. 'Jongens we hebben over een half uur het intervieuw' zegt Niall paniekerig. 'Hoe komen we daar optijd' zegt Lou. Niall kijkt mij lachend aan. 'Dan ken jij Jade haar rijkunsten nog niet' zegt Niall lachend. Lou pakt haar spullen en we lopen naar Harry zijn auto. We stappen in en rijden snel weg.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Hey.
Ik vind dit hoofdstukje leuk hihi. Al zeg ik het zelf. Hihi. Dusss.... Hoe zou Liam gaan reageren in het volgende hoofdstukkie?? Hihi.
- Jade zegt echt heel vaak hihi. Hihi
JE LEEST
I miss you || Zayn Malik
FanficBaby, I miss you, more than anything. And i wish, we could lie in bed all day, under your covers. Because it's cold, and I just want to keep you warm. I'll play with your hair, and draw circles on your back, and kiss you, over and over, again, and a...