#25 Interview

1.2K 45 2
                                    

JADE'S POV

Ik wordt wakker van gestomp op de deur. 'Zayn we hebben zo een interview. Schiet op'. Hoor ik Harry roepen. Ik ben dus blijkbaar bij Zayn gaan slapen. Ik open mijn ogen en zie Zayn voor me liggen. Ik geef hem een kus op zijn voorhoofd en sla de dekens van mij af. Ik kijk naar mezelf en zie dat ik naakt ben. Ik kijk naar Zayn en hij heeft ook niks aanheeft. Herinneringen van gisteravond komen weer naar boven. Shit. Ik voel dat Zayn zich omdraait. 'Morning Babe' zegt hij en hij geeft me een kus op mijn wang. 'Waarom ben je naakt?' Hij kijk naar zichzelf. 'En waarom ben ik naakt?' Ik zie aan zijn gezicht dat hij nadenkt. Hij maakt een O vorm met zijn mond. En kijkt me aan. 'We waren echt dronken he?' Zegt hij. Ik knik. Ik stap het bed uit en loop via de douche naar mijn kamer. Zayn loopt achter mij aan. Ik pak uit mijn kast een lingeriesetje en trek die aan. Zayn heeft onderhand ook zijn boxer aangedaan. 'Wat gister is gebeurt is niet gebeurt okey?' Ik kijk zayn aan. Hij knik. 'Gaan we het Liam vertellen?' Vraagt hij. Ik schudt mijn hoofd. 'Nee dit blijft tussen ons'. Ik ga met mijn vingers over mijn ring heen. Die ik van Zayn heb gekregen. Zayn zucht en loopt naar zijn eigen kamer. Waarschijnlijk om zich omtekleden. Ik zucht ook en pak een skinnyJeans en een leuk bloesje uit de kast. Daaronder de ik mijn witte pumps. Ik kam en stijl mijn haar. En doe lichte make-up op. Ik pak mijn goude horloge en doe die om terwijl ik mijn weg maak naar beneden.

De jongens zitten al beneden en Lila ook. Interview' zegt Niall ter uitleg. Ik knik en loop naar de keuken om een broodje klaar te maken. Ik loop met een broodje in mijn mond de woonkamer in. Ik ga op Liam zijn schoot zitten. Danielle komt de kamer binnenlopen. Als ze Liam ziet begint ze te blozen en loopt ze door naar mij. 'Goeie morgen' zegt ze en ze geeft mij een knuffel. 'En hoe is het om 20 te zijn?' Vraag Eleanor die ook de woonkamer inloopt. 'Oud' zeg ik met volle mond.

'Waar hebben jullie eigenlijk geslapen?' Vraag ik als iedereen in de woonkamer zit. 'In mijn eigen bed' zegt Harry en hij gaat onderuitgezakt zitten. Ik begin te lachen en kijk Lila aan. 'Bij Niall' zegt ze terwijl ze begint te blozen. 'Oeee Nialler heeft beet' roep ik. Iedereen begint te lachen en Niall en Lila zitten op de bank met een rood hooft. 'Bij Louis' zegt Eleanor. Ik knik. Logiesch want die zijn een stelletje. Iedereen kijkt Danielle aan. 'Oh uh bij Liam. Aangezien er geen bed meer vrij was. Want jij sliep op je eigenkamer en ik niet op de bank wou slapen'. Ik knik. 'Mijn kamer was wel vrij. Ik ben bij Zayn in slaap gevallen' zeg ik met een nep glimlach. Liam zijn telefoon gaat.

'Met Liam.... Ja is goed.... Zijn er over een half uur.... Ow en we nemen 4 vriendinnen mee.... Jaja zal wel, tot zo'

Iedereen kijkt Liam verbaast aan. 'Verder geen raar gesprek ofzo' zegt Harry en we staan op om onze spullen te pakken. We gaan met 2 auto's anders past het niet. Harry rijdt met zijn Auto en Louis rijdt met zijn auto. 'Ik ga bij Harry!' Roep ik en ik ga op de stoel naast Harry zitten. Lila, Dani en Niall stappen ook in. Derest gaat bij Louis. Harry start de auto en we rijden weg.

Aangekomen bij het gebouw waar het interview is staan er super veel gillende meiden voor de deur. 'Oee i love drama!' Zegt Lila. Ik begin te lachen en geef haar een knuffel. 'Jij bent echt raar. Maar daarom hou ik ook van je'. 'I know i know'. We lopen naar binnen. De jongens geven nog een paar handtekeningen en gaan op de foto en lopen dan weer naar ons toe. We lopen naar de kleedkamer. Als we binnenkomen staat er een grote tafel met alleen maar eten op. 'FOOD!' roepen Niall en ik tegelijk en we rennen naar de tafel. We pakken allebei een Brownie en stoppen die in onze mond.

We zitten met zijn alle op de banken te wachten tot dat de jongens hun interview hebben. Lou heeft de jongens hun haar gedaan. 'AHHH' gil ik en bekijk mijn schoenen. 'What the... Wat is er?' Vraagt Harry geschokt. 'Er zit een zwarte vlek op mijn witte hakken' roep ik. En spring op en pak een doekje. 'Weet je. Ik snap eigenlijk niet dat je met Liam heb'. Iedereen kijkt Niall vragend aan. 'Hoezo?' Vraag ik. Terwijl ik de vlek van mijn schoen afhaal. 'Omdat jij veel meer bij Zayn past. Jij bent ijdel. Hij is ijdel. Hij kan niet voorbij een spiegel lopen zonder er in te kijken. En jij ook niet. Jullie zijn altijd met je haar bezig. Hebben de zelfde humor. Ik snap niet dat je dan met Liam neemt'. Iedereen kijkt Niall nu aan met open mond. Eigenlijk heeft hij wel gelijk. Liam en ik hebben niks gemeen. Ik kijk naar Zayn die ook naar mij kijkt. Ik zucht en haal mijn schouders op. Hij geeft me een kleine glimlach en richt zijn aandacht dan weer op zijn mobiel.

'Jongens jullie moeten op' roept Paul en ze verlaten de kleedkamer. Danielle en ik gaan languit op de bank liggen. Eleanor zet de Tv aan op een muziek programma. Het liedje Single Ladys van Beyonce komt op. Meteen springen Danielle en ik op. En beginnen meetedansen. Ondanks we onze naaldhakken aan hebben. Gaat het best goed. Als het liedje afgelopen is zien we dat er een opnameCamera achter ons staat. Dani en ik kijken elkaar aan en schieten in de lag. Eleanor zapt de Tv naar het interview. Dani en ik staan vol op het scherm. 'Hoelang staan jullie hier al?' Vraagt Danielle lachend. 'Alleen het einde' zegt de presentator. Het scherm gaat weer naar de jongens en de presentator. 'Dus willen jullie even hierheen komen om ons het hele dansje te laten zien' zegt hij. Dani pakt mijn hand en we lopen de gangen door. We zien de jongens al zitten. Als het publiek ons ziet beginnen ze te klappen. Dani en ik lopen verlegen naar de presentator. 'Jade en Danielle toch?' Vraagt hij. We knikken. 'Jade jij hebt met Liam toch?' Ik knik weer. 'Ooit gedacht om met Zayn te nemen?' Vraagt hij lachend. 'Zayn en ik zijn gewoon hele goede vrienden. En daar houden we het bij'. Zayn geeft mij een kleine glimlach. Het is gewoon zo Akward om hem steeds te zien. 'Nou laat jullie dansje zien' zegt hij. En we gaan klaarstaan. 'All the single ladys, all the single ladys'. We beginnen te dansen. Het gaat precies tegelijk. Als we klaarzijn geven we elkaar een knuffel. Het publiek gaat helemaal los. 'Het nieuwe danskoppel. Jade&Danielle' zegt de presentator lachend.

We lopen met zijn alle de kleedkamer weer in. Lila komt op me afrennen en springt bovenop me. Waardoor ik tegen Niall aanval. Uiteidelijk liggen we met zijn 3e op de grond. 'Dat was sooo leuk' zegt Lila gillend. Ik begin te lachen. Ik sta op en help Niall opstaan. 'Sorry Nialler' Zeg ik lachend. 'Nu heb ik pijn. Kusje erop?' Vraagt hij. En hij tuit zijn lipjes. 'Alleen ik krijg Jade haar kusjes' zegt Liam en hij slaat zijn armen om mij heen. Ik begin te lachen en geef hem een kus. 'Blegh kan dat niet ergens anders?' Vraagt Zayn die op de bank ploft. Wat heeft hij?

Net als we de kleedkamer willen verlaten komt er een grote man binnenlopen. 'Jade en Danielle?' Vraagt hij. We lopen naar de man en knikken. 'Jason Lance. Aangenaam'. Hij schudt onze handen. 'Ik werk samen met bekende mensen zoals Jessie J, Pixie Lott, Ed sheeran, Cher Lloyd, One Direction en nog veel meer. Wij willen jullie een baan aanbieden als achtergrond danseressen?' Danielle en ik kijken elkaar aan en geven een gilletje. 'Maar ik werk bij the X-Factor' zegt Danielle. De man laat ons het contract zien en ook hoeveel we verdienen. 'Ik doe mee' zegt ze snel. 'Ik ook'.

We lopen lachend de studio uit. Paul komt op ons aflopen. 'Zie jullie Maandag bij de bussen' zegt hij tegen de jongens en hij loopt weg. Ik ren hem achterna. 'Hoezo bij de bussen?' 'De jongens gaan op tour voor 3 maanden' zegt hij en hij loopt door. Ik blijf verstijft staan. Liam komt naar me toe lopen en wilt zijn armen om mij heenslaan. Ik duw zijn armen weg. 'Tour? Waarom heb je niks gezegt?' Zeg ik boos. 'Het kwam er steeds niks van. Sorry'. Hij slaat zijn armen om mij heen. '3 maanden. Weet je niet hoelang dat is?' 'Bijna 100 dagen' zegt hij droog. Ik knijp in zijn arm. 'Auw'. Ik begin te lachen en laat hem los. We lopen terug naar de rest. Ik pak Louis zijn autosleutels af en loop naar zijn auto. 'Ik wil graag nog voor dat ik 100 ben thuis aankomen' zeg ik met een knipoog en ga achter het stuur zitten.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Had ik eindelijk het hoofdstukkie af, verwijder Wattpad hem. Bij me vriendin ook. 

En bedankt Wattpad-.-" 

-Jade is heel erg blij met wattpad!!!!

I miss you || Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu