#47 Between us

636 42 26
                                    

ZAYN'S POV

We lopen met z'n alle de kleedkamer in als er een man achter ons aan rent. 'Mag ik jullie alsjeblieft wat vragen?'

Daar begon de drama eigenlijk. Die man was Meneer Snow en wilde een real-life soap van ons maken.

Wij hebben hem afgewezen en weggestuurd maar nog geen week later stond hij voor de deur met Paul.

3x raden wat er toen gebeurde.

We kregen een eigen tv show en werd elke avond uitgezonden op de BBC. Aan het begin was het allemaal nieuw voor ons. Je kon niet even een naar de wc of je werd achtervolgt. En bij elk telefoon gesprek die je maakte werd er meegeluisterd.

Er loopt nu bijna 6 maanden een camera achter ons aan en blijkbaar vind niet alleen Engeland het interessant maar ook heel de wereld.

En wij krijgen niet eens een deel van het geld. Gierig Modest. Heel gierig.

Ik lig op de bank tv te kijken als ik de deur dicht hoor slaan. Ik kijk op en zie een boze Lila de kamer binnenlopen. Ze ploft of de bank naast me en verstopt haar hoofd in het kussen.

Ik kijk haar raar aan als ze erin begint te gillen en weet al dat er iets niet goed is. Wanneer ik wil vragen wat er is, haalt ze het kussen weg en kijkt ze me aan.

'Heb jij ook wel eens de gedachte om gewoon weg te gaan? Weg van hier, weg van de bekendheid, weg van al die pers? Ik ben het zat om steeds gevolgd te worden met alles wat ik doe en heen gaat. En ik ben nog lang niet zo bekend als jullie!'.

Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan en ze gaat door met haar verhaal.

'Vandaag gingen Niall en ik shoppen en we liepen de auto nog niet uit of we werden bijna omver gelopen. Iedereen wilt op de foto met Niall en dat snap ik. Maar hebben ze geen idee hoe het voor mij is. Ik wordt omver geduwd. Er worden lelijke dingen over mij geroepen en er is niks wat Niall eraan kan doen want het zijn zijn fans. Maar ugh! Ik wil weg'.

Het laatste zegt ze zachtjes terwijl er een traan over haar wang loopt. Ik ga dichter bij haar zitten en sla mijn armen om haar heen zodat ze op mijn schouder kan uithuilen.

Ik maak kleine rondjes op haar rug en fluister rustgevende dingen in haar oor. 'Het komt goed. We moeten afwachten totdat de drukte minder wordt of onopgemerkt rondlopen. Het komt goed. Ik ben bij je. Wij allemaal'.

Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en ze kijkt me aan. 'Je zegt niks tegen Niall hierover. Ik wil dat dit tussen ons blijft'.

Ik knik en geef haar nog een laatste knuffel.

Ze laat me los en veegt haar tranen weg. Ik geef haar een glimlach en Harry komt de woonkamer inlopen met een meisje.

'Jongens ik wil jullie voorstellen aan Alice. Mijn vriendin'.

Oh bijna vergeten te vertellen. Lisa heeft een paar maanden na Jade haar dood het uitgemaakt met Harry. Ze voelde beide niks meer voor elkaar en Lisa kreeg een baan in Amerika en wilde daar een nieuw leven beginnen.

Harry was er eerst kapot van maar dat ging al snel over en werd weer de oude feestbeest.

Ik sta op en geef Alice een hand. 'Leuk je te ontmoeten'. Zegt ze vrolijk en ik glimlach terug.

'Goed om je weer te zien Green'

Ze kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan en schudt dan lachend haar hoofd. 'Niet gedacht dat onze Bradford Bad Boy mij zou herkennen'. Zegt ze als ze Lila ook een hand heeft gegeven.

Harry kijkt ons niet begrijpend aan en we schieten in de lach. 'Ik ken Alice van vroeger. Zij zat een klas lager dan ik en was eigenlijk het tegenover gestelde van mij. Altijd op tijd. De beste cijfers. En altijd vooraan in de klas'.

Harry slaat zijn arm om Alice heen en geeft haar een kus op haar slaap. 'Ik heb een studiebol aan de haak geslagen. Ik ga nog eens een keer winnen met de beste vriendin ooit'.

Iedereen begint te lachen terwijl mijn lach langzaam wegvalt.

Niemand komt boven Jade uit.

Hope you like it :)

Vote/comment

XoXo

-Jade

I miss you || Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu