JADE'S POV
Ik sta te wachten in de hal. Zayn en Liam zijn beide niet door. Zayn was er kapot van. Maar blijkbaar Liam erger. De tranen liepen over zijn wangen. Zayn heeft ook bij mij uitgehuild maar dan zo dat alleen ik zijn tranen zag. Ik pak Zayn zijn koffer op en we lopen richting de uitgang. 'Wacht! Zayn Malik ben jij toch?' Zayn knikt. 'Wilt u even terug komen. De jury wilt u nog zien met nog 4 andere jongens'.
Ik sta weer backstage te kijken wat er gebeurt. 'Willen Zayn malik, louis Tomlinson, Harry Styles, Niall Horan en Liam Payne naar het podium komen'. Ik loop hand in hand met Trisha weer naar de tv schermen. Om te kijken wat er gaat gebeuren. Nicole begint te praten. Daarna Simon. 'Jullie zijn beide door naar judges house'. Mijn hart maakt een sprongetje. De jongens rennen het podium af. Zayn rent op me af en ik op hem. 'Je bent door' roep ik. En ik neem hem in een giga knuffel. 'Gefeliciteerd' zeg ik zachtjes in zijn oor. Hij laat me los en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik geef Liam daarna ook een knuffel. Daarna stellen de jongens zich voor. Een jongen met super schattige krulletjes komt naar mij toe. 'Ik ben Harry' ik geef hem een knuffel. 'Jade. En gefeliciteerd'. 'Dankje'. Daarna komt die schattige jongen met blond haar. 'Niall' zegt hij verlegen. Ik geef hem ook een knuffel. 'Jade. Jij ook gefeliciteerd'. Hij glimlacht verlegen. Sooo schattig! Daarna komt er een wat oudere jongen naar mij toe. 'Ik ben Louis de Tommo Tomlinson' ik begin te lachen. 'Jade Welters. En jij natuurlijk ook gefeliciteerd'. Hij geeft me een stevige knuffel. 'Groepsknuffel!' Roept Harry. Nog geen 2 seconden later voel ik nog 4 paar armen om mij heen. 'Jongens. Lucht graag!' Piep ik uit. Meteen laat iedereen me los.
*2 weken later*
'Jongens!' Riep Zayn door mijn huis heen. De jongens bleven bij mij overnachten tot dat de live shows begonnen. En aangezien ik de enige ben die in dit huis woon. Is er genoeg ruimte. Ik hoorde allemaal voetstappen op de trap en Louis, Liam, Niall en Harry stonden beneden. Ze keken Zayn verbaast aan. 'We hebben nog geen band-naam'. Zegt hij kalm. Ik spring op. 'Heus nog niet?' Ze schudden hun hoofd. Ik gooi allemaal kussens op de grond en gooi ieder een bloknote. 'Hup zitten en bedenken' zeg ik. Ze doen wat ik zeg. Ze gaan zitten op de kussens. Ik ga in het midden zitten en kijk ze allemaal omstebuurt aan. Het ziet er heel grappig uit hun gezichten. Ik begin te lachen. 'Ik ga wat chips halen. Which Direction?' Vraagt niall. 'Links van je' zeg ik terug. Maar hij gaat naar rechts. 'Andere links'. Roept ik. Niall begint te lachen en gaat nu wel de goede riching op. 'I knew that' Zegt hij nog steeds lachend. Ik rol met mijn ogen en richt mij weer op de jongens. 'No spoons allowed' roept Liam opeens. Iedereen kijkt hem raar aan en we beginnen te lachen. Niall komt terug met een zak chips. 'I went the right direction now' zei hij met een big smile. Hij gaat zitten. 'One direction' zegt Harry opeens stil. Louis kijkt verschrikt op. 'That's it!' Roept hij. 'Wat zei je Harry' vraagt Zayn. 'One Direction' roept hij uit. 'YEEYYH! We have a band name!' Roept Louis. Ik begin te lachen. En je kan zelf wel bedenken wat daarna gebeurde... Groepsknuffel boven op mij. 'Jongens lucht' roep ik uit.
We zitten met zijn alle op de bank naar een film te kijken. Paranormal activity 3. Ik haat horror movies. Ik zit tussen Liam en Niall. Niall is bezig met zijn 2de zak chips. 'Aahh' roep ik en ik verberg mijn gezicht in Liam zijn nek. Iedereen begint te lachen. Liam slaat zijn armen om mij heen. 'Tis allemaal nep' fluisterd hij in mijn oor. Ik weet niet waarom maar ik voel een raar gevoel in mijn buik. Ben ik verliefd? Op Liam? Ik kijk in zijn bruine ogen. Jup... Ik ben verliefd. 'Jade... Heb je wortels?' Vraagt Louis. Ik kijk hem verbaast aan. 'Wortels?' Hij knikt. 'I don't know. Moet je even in de koelkast kijken' hij glimlacht en maakt zijn weg naar de koelkast. Hij komt terug met een wortel in zijn handen. Ik kijk hem raar aan. 'Wait a sec. Jij was diegene die riep in het hotel dat Liam en ik niet mochten zoenen in de gangen' roep ik uit. Iedereen kijkt ons verbaast aan. 'Jup dat was ik' zegt hij met een big smile. 'Hebben jij en Liam gezoend?' Vraagt Harry. 'Wow! Wat! Nee!' Zeg ik snel. Zayn kijkt me raar aan. 'Vind je Jade leuk Liam'. Vraagt Niall. Ik zie dat hij bloost. 'Uhh nee natuurlijk niet'. Antwoord hij. Het voelt alsof iemand een mes in mijn hart steekt. Ik had het kunnen weten. Hoe zou zo iemand. Zo mooi van mij kunnen houden.
'Zullen we maar gaan slapen?' Vraagt Zayn als de film is afgelopen. We hebben allemaal matrassen en kussens in de woonkamer gelegt. Dat was Louis zijn idee. Hij wou niet alleen slapen. Dus gaan we maar met zijn alle in de woonkamer liggen. Gelukkig is het een groot huis. Ik lig tussen Liam en Louis in. Liam komt tegen me aan liggen. En slaat zijn armen om mij heen. Ik wil er wat van zeggen maar het voelt zo vertrouwd. 'Wat ik zei vandaag was niet waar. Ik vind je wel leuk' fluisterd Liam in mijn oor. Ik voel mijn hart een sprongetje maken. Ik kijk in zijn heldere licht bruine ogen. 'Ik jou ook' zeg ik zachtjes. Ik zie een glimlach op Liam zijn gezicht. Onze hoofden komen dichter bij elkaar. Ik voel zijn zachte lippen op de mijne. Liam tikt zachtjes met zijn tong tegen mijn lippen. Ik geef hem toestemming om binnen te komen. Onze tongen draaien liefdevol rondjes. Ik stop de zoen en ga dicht tegen hem aanliggen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst. 'Truste Jade' zegt hij. 'Truste Liam'. 'Truste allemaal' roept Louis opeens. 'Louis!' Roep ik. Ik hoor hem nog een grappig geluidje maken. En daarna val ik in slaap.
~•~•~•~•~•~•~•~•~~•~•~•~••~•~•~•~
Haay peeps.
Weer een upload. Whoop whoop. Hihi. En weer even herinneringen opbrengen met een fetus foto...
TIJD GAAT ZO SNEL :(
-Jade is in LOVE!!!!!!❤
JE LEEST
I miss you || Zayn Malik
FanfictionBaby, I miss you, more than anything. And i wish, we could lie in bed all day, under your covers. Because it's cold, and I just want to keep you warm. I'll play with your hair, and draw circles on your back, and kiss you, over and over, again, and a...