HIIIIII GUYSS!!!!!
Holy SHITBALLS!!! Ik meer dan 50K lezer heb op I Miss You.
Jullie hebben echt geen idee hoeveel dit voor mij betekend.
Ik begon mijn fantasieën op te schrijven en nu weten meer dan 50000 mensen van dit verhaal en holy shit dit betekend zo f*cking veel voor mij.
So thank you so freaking much!!!!
En om dit te vieren heb ik niet alleen dit hoofdstuk maar komt er binnenkort ook een nieuw boek online.
Een Luke Hemmings fanfiction AHHHHH :)
Love ya all!!!
-x Jade :)
˚~˚~˚~˚~˚~˚~˚~˚~˚~˚~˚~˚~˚~˚~˚
ZAYN'S POV
"Iets meer naar links"
Nog voordat ik mijn stap neer kan zetten wordt er weer geroepen "Andere links!"
Ik zucht en loop van het podium af.
Zo gaat het al de hele dag. We moeten ons voorbereiden op het grote optreden van vanavond. We vieren dat ons nieuwe album uit is en vanavond is een gratis concert voor alle fans die willen komen.
Alles moet perfect gaan en dat gaat het zeker niet.
Ik loop naar de kleedkamer toe en ga op de bank zitten. Ik neem een slok water als Lou de kleedkamer binnen komt. "Wat doe jij hier"
"Dat vraag ik me ook af" zucht ik en ga verder onderuit gezakt zitten.
"Nou nu je hier toch bent, dit is Rose." Terwijl Lou praat loopt er nog iemand de kleedkamer binnen. "Ze is een achternichtje van mij en loopt een paar weken met mij mee".
Ik kijk naar Rose en ik moet me best doen om mijn mond niet open te laten vallen.
Fuck..... Ze is mooi.
Niet zo mooi als Jade natuurlijk, maar holy jesus.
Ik sta op en schudt haar hand. "Hi, I'm Zayn" Ze glimlacht naar me en kijkt snel weer naar de grond.
"Ik moet nog iets regelen, kan jij bij Rose blijven?" vraagt Lou en ik knik.
Lou loopt de kamer uit en Rose en ik gaan op de bank zitten. Al snel komen we in gesprek en begin ik haar meer te leren kennen.
Ze vertelt over hoe ze is opgegroeid op het platte land en op haar 18e verhuisd is naar London, waar ze nu al 4 jaar woont.
Ze laat me fotos zien van haar hond Luca en niet veel later liggen we lachend op de bank.
Ik kan wel grappig zijn.
Soms...
"En waar kom jij vandaan?" Vraagt ze en ze brengt een pluk haar achter haar oor.
"Ik kom uit Bradford" Ik krijg gelijk een glimlach als de herinneringen van vroeger terug komen. "Ik kom uit een gezin met 1 oudere zus en 2 jongere zusjes. Ik was ook vaak niet thuis omdat mijn vader vaak werkte en ik niet alleen maar met vrouwen opgescheept wou zijn. Mijn vriend James en ik gingen vaak naar buiten om te voetballen en naar mate we ouder werden gingen we meer kattenkwaad uit halen. Ik hielp hem aan de vrouwen en hij mij, een perfect team".
"Klinkt als de perfecte vriend" zegt Rose.
Ik knik. "Dat was hij zeker". mijn glimlach gaat langzaam weg en ik kijk naar mijn vingers die opeens heel interessant zijn.
JE LEEST
I miss you || Zayn Malik
FanfictionBaby, I miss you, more than anything. And i wish, we could lie in bed all day, under your covers. Because it's cold, and I just want to keep you warm. I'll play with your hair, and draw circles on your back, and kiss you, over and over, again, and a...