JADE'S POV
Ik loop naar boven naar de kamer van Zayn. En pak mijn koffer. 'ZAYN!' roep ik hard door het huis. Niet veel later staat Zayn in de deuropening. 'Ja?' Vraagt hij. 'Waar kan ik mijn kleding laten?' Vraag ik. 'Je mag de logeerkamer hebben als je wilt. Dat wordt dan jouw kamer. Goed?' Ik knik. Ik til mijn koffer op en loop achter Zayn aan. Hij opent een kamer en laat mij binnen. Ik stap naar binnen en zie een grote witte kamer. In het midden van de kamer staat een groot hemel bed. Ik ren er naar toe en plof erop neer. 'Heerlijk' zeg ik lachend. Zayn loopt naar de andere kant van de kamer. Ik sta op en loop achter hem aan. Hij doet een deur open. 'Uw kledingkast' zegt hij lachend. Ik loop naar binnen met open mond. 'Zoo grooooot'. Zayn begint te lachen. Hij pakt me bij mijn middel beet en trekt me zachtjes uit de kast en loopt met me naar de andere deur. 'De badkamer' hij doet de deur open en duwt me naar binnen. Het is een grote badkamer. Met een grote spiegel en een groote douch. 'Je deed de badkamer met mij. Vandaar dat er allemaal spullen staan' zegt hij met een lachje op zijn gezicht. Ik glimlach. 'Is goed'. 'Ow das trouwens een deur naar mijn kamer'. Hij duwt me naar die deur en opend die. 'NIALL' roept Zayn hard. Ik begin te lachen om wat ik zie. Niall heeft de snackla van Zayn gevonden en is die leeg aan het eten. 'What! Ik had honger. En beneden is alles op'. Zeg hij verlegen. Ik begin nog harder te lachen. 'Ik ga me koffer uitpakken' zeg ik en ik loop naar me kamer. Ik open mijn kast en leg al mijn kleren er netjes in. Uiteindelijk pak ik mijn schoenen. 'Zayn!' Roep ik. Meteen staan er 2 jongens achter me. 'Heb je alleen me allstars en me zwarte hakken meegenomen?' Vraag ik geschokt. Ze beginnen te lachen en Zayn knikt. 'Dan ga ik even shoppen. Gaan jullie mee?' 'Ik kan niet. Lou gaat me haar doen'. Zegt Zayn. 'Ik kan mee' zegt Niall. 'Yes'. Ik duw ze de kamer uit. 'Ik kleed me even om en dan gaan we' zeg ik en ik doe de deur dicht. Ik kleed me om in een roze short met een wit bloesje zonder mouwen. Daaronder mijn allstars. Ik pak mijn tas en ren naar beneden. 'Klaar' roep ik. Niall komt de gang inlopen. 'Okey'. We lopen naar buiten naar zijn auto. 'Heb je je zonnebril' vraagt Niall. Ik knik. 'Altijd'. We stappen in in Niall zijn auto. En rijden weg.
We lopen nu al bijna 3 uur rond in London. En we hebben bijna elke winkel gehad. 'Laatste winkel' zegt Niall lachend. 'Hoezo dat?' 'Omdat we deze winkel waarschijnlijk helemaal leeg gaan kopen'. Ik kijk naar de winkel waar we heen gaan. 'Topshop' gil ik. Ik pak Niall zijn hand en trek hem mee naar de winkel.
Ik sta in de paskamers te passen. Dat doe je meestal in de paskamers. Niall heeft me super veel kleding meegegeven die hij leuk vond voor mij. En ik moet eerlijk zeggen die jongen heeft smaak. Ik doe het lichtroze jurkje aan die hij mij heeft gegeven. Ik stap het hokje uit. 'En?' Vraag ik. Ik kijk naar Niall die met open mond naar mij toe kijkt. 'Super mooi'. Ik glimlach naar hem. Een meisje komt aanlopen. 'Ow die staat je mooi' zegt ze met een glimlach. 'Dankje'. Ik kijk naar Niall die denkend naar het meisje loopt te kijken. 'Danielle?' Vraagt hij. 'Niall?' Zegt ze vragend terug. Niall staat op en geeft het meisje die blijkbaar Danielle heet een knuffel. 'Ik ken Danielle van de X-factor. Ze werkt daar als danser'. Ik maak een A-ha geluidje. 'Dus jij bent Jade?' Ik knik. 'Zayn en Liam hebben het vaak over je gehad'. Ik glimlach. 'Hup doe die andere jurk aan. Ik wil zien hoe die staat' zegt Niall en hij duwt me de paskamers in.
'Schoenen!' Roept Danielle en ze pakt mij hand beet en trekt me mee. Niall begint te lachen. 'Verder lijken jullie niet op elkaar ofzo hoor'. Wij beginnen nu ook te lachen. 'Zayn heeft maar 2 paar schoenen voor me meegenomen. Dus ik heb nog wel een paar nodig' zeg ik lachend. 'Yes. Ik heb eindelijk een schoenmaatje' zegt Danielle.
We lopen met zijn 3e de Topshop uit. Ik heb super veel kleding gekocht en natuurlijk veel schoenen. Ik kan het gelukkig betalen. Want ik heb het geld van mijn ouders gekregen en van mijn tante. 'Gaan we nog even langs starbucks?' Vraagt Niall. Dani en ik stemmen meteen in. We lopen druk pratend naar de Starbucks. Als we binnenkomen komen er gelijk fans op ons af. 'Was even vergeten dat je wereld beroemd ben' zegt Ik lachend. 'Wat wil je?' Vraag ik.'Frappuccino' zegt hij. En dani en ik lopen naar de bali. 'Omg jij bent Jade Welters' zegt het meisje achter de bali. Ik knik. 'Mag ik je handtekening?' Vraagt ze. Ik knik. 'Als ik 3 Frappuccino van je krijg' zeg ik lachend. Ze knikt en ik geef haar mijn handtekening. Niet veel later krijgen wij ons drinken. Ik reken af en we lopen terug naar Niall. Ik sleep hem de meidenmassa uit en geef hem zijn drinken. We gaan aan een tafeltje achterin zitten. 'Volgende week ben je al jarig he' zegt Niall. Ik knik. 'Wat wil je voor je verjaardag?' Vraagt hij daarna. 'Geen idee. Ik hoef niks speciaals' lach ik.
Nadat we ons drinken op hebben gaan we naar Niall zijn auto. 'Ga je mee Dani naar ons huis?' Vraagt Niall. Ze knikt enthousiast. 'Kan ik de jongens weer zien' zegt ze lachend. We stappen in en Niall rijd weg naar huis. Alleen Liam heeft zijn rijbewijs nog niet. Derest van de jongens al wel. Maar alleen Niall, Louis en Harry hebben een auto. Eenmaal aangekomen thuis. Stappen we uit en pakken we de tassen uit de achterbak. En lopen we naar binnen. 'We zijn thuis!' Roep ik vrolijk. Ik zet mijn tassen neer en hang mijn jas op. Niall en Dani doen het zelfde. Ik loop de woonkamer in en ga op Liam zijn schoot zitten. 'Hello babe' Zegt hij en hij geeft me een kus. 'Ik ga me tassen uitpakken. Help je mee?' Vraag ik. Hij knikt en we willen de gang inlopen. Danielle komt de gang uitlopen. 'Danielle?' Vraagt Liam. Dani glimlacht en geeft Liam een knuffel. 'Lang niet gezien' zegt ze lachend. 'Nee inderdaad'. Dani loopt de woonkamer verder in en begroet iedereen. Ik pak mijn tassen op en loop met Liam naar mijn kamer. 'Geez. Hoeveel heb jij gekocht' zegt Liam lachend als ik al mijn tassen op het bed neerlegt. Ik glimlach. 'Veel'.
Als we alle kleding hebben opgehangen en opgeruimd zijn de schoenen aan de beurt. Ik pak de laatste 4 tassen met schoenen. 'Nog meer kleren?' Vraagt Liam zuchtend. Ik schudt mijn hoofd. 'Schoenen!' Zeg ik overdreven. Ik pak de schoenen uit de dozen. Het zijn heel veel hakken maar ook veel sneakers. 'Hakken bij hakken. En sneakers bij sneakers' Zegt Liam. Ik begin te lachen en zetten alles neer. 'Perfect'.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Heeeeeeeeeeyyyyyyy
Een nieuw hoofdstukie.
Hihi.
-Jade is erg druk. Idk why
JE LEEST
I miss you || Zayn Malik
FanfictionBaby, I miss you, more than anything. And i wish, we could lie in bed all day, under your covers. Because it's cold, and I just want to keep you warm. I'll play with your hair, and draw circles on your back, and kiss you, over and over, again, and a...