بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم
KOMPILASI CERITA PENDEK
EDISI 2 ©️ 2022
BY NSYAFAZ_Assalamualaikum semua, terima kasih sudi hadir ke sini☺️
Sebenarnya dia macam mengejut tau tiba- tiba saya nak buat edisi kedua kompilasi cerita pendek selepas saya dah pernah publish KCP 2020 kalau awak masih ingat dan pernah baca.
Tujuan saya publish edisi 2 ni sebab saya ada banyak cerita yang masih dalam list yang nak ditulis tahun ni. Alang- alang saya dah terfikir nak publish, saya teruskan juga menulis tapi untuk versi cerita pendek. Mungkin akan ada beberapa cerita yang saya tulis disini akan dikembangkan dekat cerita baru.
Kompilasi cerita pendek edisi kedua ini sama seperti edisi pertama. Saya buat santai- santai saja. Konflik ringan dan tak banyak sangat isu dalam cerita. Yang pastinya ada happy ending dan sad ending. Dekat cerita pendek saja saya mampu nak bawa sad ending, kalau nak buat menulis cerita panjang saya memang tak teruskan sad ending risau murung nanti.
Peringatan. Hasil cerita ini adalah kepunyaan saya. Tidak dibenarkan sama sekali ada yang cuba copy paste dan tukar kepada cerita awak atau sesiapa pun. Kalau saya dapat tahu saya tak akan berdiam.
Saya harap awak semua enjoy baca kompilasi cerita pendek ini. Jika ada terkurang atau terlebih saya minta maaf ya. Saya menulis hanya kerana saya suka dan nak isi masa lapang. Terima kasih sebab sudi menyokong karya- karya saya☺️
Start: 12 March
YOU ARE READING
KOMPILASI CERITA PENDEK [EDISI 2]
Historia CortaKOMPILASI CERITA PENDEK [EDISI 2] ©️ 2022 Status: On-going Start: 11 March 2022 End: