1.

48.6K 1.2K 470
                                    

Tanıtım kısmı açıklama yerindedir.
Kitap yetişkin içerik barındırmaktadır.
Yazım yanlışı,mantık hatasında uyarabilir öneri veya şikayetinizi dile getirebilirsiniz.
Satır arası yorumları çok seviyorum ve beni yazmaya teşvik ediyor elinizden geldiğince yorum yaparsnız sevinirim.
Oy vermeyide unutmayın,o zamaaan

Kitap tamamen bittikten sonra düzenleme yapılacaktır. Büyük olmasa bile ufak hatalar olabilir uyarıp,görmezden gelebilirsiniz.

Başlama tarihi?

1.Bölüm "İntisar."


Her satırda acıyı okumaktan bıktık belkide,sürekli oluşan sorunlardan,insanların namert olmasından ve bencilliklerinden...

Sende mi onlardansın diye sormayın bence,çünkü eğer onlar gibi olmasaydım dile gelmezdi.

Çünkü eğer acı olmasaydı,bu hikaye başlamazdı.

Çünkü aramızda bir inat ve engel olmasaydı aşkımız da olmazdı.

Çünkü hayat tam olarak,acının ve engelin bir araya geldiği noktadan başlardı.

Benim hikayem,yada acım da diyebilirim...Tam olarak ben 18 yaşımdayken başladı. 18 yaşında annemi kaybettiğimde,işte o zaman hayatın boşluğunun farkına vardım.

18 yaşımda kalbimin dört odacığının birinde kapı kapanma sesi duyuldu. Annemin nabızının durduğu gün,benim nabızımın yeni atmaya başladığı gündü. Her zorluğun yeni farkına vardığım gündü.

Annem babamla boşandıktan sonra benim velayetimi üstüne almış benim için çabalamaktan hiç gocunmamıştı. Sabah akşam hep çalışır,sırf okumam için ter dökerdi.

Sonra bir gün annem öldü. Birden bire gözümün önünde kalp krizi geçirdi.

Suçlusu belkide benim.

Belkide bu benim kefaretim.

İNKİSARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin