22

13.9K 755 179
                                    

Aşk?
Bunun bir tabiri varmıydı? Aşık olduğumuz kişiye duyduğumuz sonsuz bağlılığın açıklaması ne olabilirdi?

Kalp hızının değişmesi,acısının acımız olması,sürekli temas ve iletişim halinde olmak istemek,onu merak etmek,takıntı haline getirmek ve daha fazlası.
Aşk bir lanet gibi tüm bedenimizi ve görünüşümüzü esir alıyordu.

Anlam veremediğim en anlamlı duygu aşktı.

Binlerce tabiri var gibi dursa da bir tabiri yok lügatımda. Belki tek bir açıklaması olabilir.
Aşk Agâh.

Aşk Agâh'a karşı duyduğum aşırı bağımlılığım. Aşk'ın tabiri herkeste farklı...

Onun şifası olmak,dünyanın en pahabiçilmez duygusu.
Benim şifam olması dünyanın en önemli anlamı.
Aşk mutlaka acı da vermezdi. Agâh beni bir gün kırsa üzse bile bilerek yapmazdı. Agâh Gülizarını bile bile incitmez,kıyamazdı.

"Ne bu senin beni sürekli kaçırman sevdan?" Alayla geri çekildiğimde merdivenlere yönelmiştim.

"Seviyorum seni kaçırmayı. Kaç benimle bu gece." Göz ucuyla baktığımda göz kırptığını gördüm. Heyecandan hızlı tırmanıyordum merdivenleri.

"Bakarız." Dedim sırıtarak. Arkamı döndüğümde ona göz kırpmıştım.

"Bakalım." Dediğinde bana yetişmişti. Süreyya ablanın kapısı önünde durduğumuzda zili çaldı.
Kısa sürede kapı açıldığında Süreyya abla gülümsedi.

"Hoş geldiniz geçsenize." Yavaşca ayakkabımı çıkarıp selam vermeden salona geçtiğimde Hakan abinin Yiğit ile ilgilendiğini gördüm. Gözlerini bana çevirdiğinde samimiyetle gülümsedi.
"Hoşgeldin." Yiğit'i koltuğa yatırdığında yanıma gelip bana sarılmıştı. Kaşlarımı çatıp kollarımı ona doladım.

İNKİSARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin