19.

13.5K 744 70
                                    

Oy ve satır arası yorumları unutmazsınız benceee :))

Yazar anlatımı.

Titreyerek aynaya baktı hüzünle. Şimdi annesi odadan içeri girecek saçlarını düzleştirerek yakacaktı. Yine zorla o mavi lensleri takıp böyle güzel olduğunu söyleyecekti.
İstemiyordu,ama elinden de bir şey gelmiyordu.

"Abi?" Diye sordu gözleri dolu dolu. Çaresiz abisi ela gözlerini dolu gözlerle kendisine bakan kardeşine diktiğinde minik ellerini yumruk yapmıştı. O da istemiyordu böyle olmasını.

"Benim bukleli saçlarım ve kahverengi gözlerim çirkin mi?" Abisi acıyarak baktı kardeşine. Güçlü olduğunu söylese de kardeşini koruyamamak onu perişan ediyordu bu küçük yaşta.

"Hayır." Dedi itiraz edip abisi. "Senin buklelerin de çok güzel." Dediğinde kardeşi heyecanla gülümsedi.

"O zaman anneme söyler misin? Saçlarımı yakarak düzleştirmesin." Abisinin buna gücü yoktu. Bunu kabullenmek zor olsa da anneleri herhangi bir itiraz sonucu ikisine de şiddet uygulardı.

"Olmaz." Dedi abisi. "Saçların düzken de güzel." Küçük kız gözlerini yumup biriken gözyaşlarını serbest bıraktı. Aynı zamanda sol ayağını şiddetle kaldırıp indirmişti parkeye. Sinirlenerek küçük ayağını acıtmıştı. Bu yaşta bu öfke ona iyi değil kötü geliyordu

"O kadın yüzünden." Diye içlendi kendince.
"Annem beni ve kendini o kadına benzetmeye çalışıyor. Benim buklelerim lanetli abi."

İNKİSARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin