10.

17K 776 139
                                    

Hissetmek. Nasıl olduğunu bilmediğimiz yada tek bildiğimizin hissetmek olduğu.
Hissediyorum,onun kokusunun ve varlığının verdiği huzuru hissediyorum.

Ben Agâh'ı değil onun verdiği huzuru hissediyorum. Hissetmek ilk defa güzel,mutluluk verici.
Çenem titrerken aynı zamanda derin bir soluk verdim.

Başımı yastığa gömüp kendimi boğmak istiyordum. O sırada yastığımın yanında telefonum titrediğinde irkilerek hafif başımı kaldırdım.
Telefonuma garip garip bakıyorken elime alıp Agâh yazısını görünce istemsizce gülümsedim. Hızla mesajı kaydırdığımda kaşlarım çatıldı.

Agâh: Bana yaptığın omlete ek olarak bir şey katıyor musun?

Siz: saat 00.35 ve sen bana bunu mu soruyorsun?

Agâh: Acıktım ve senin omletine alıştığım için kendi yaptığım çirkin geliyor.

Siz: Çok çabuk alıştın bana yokluğuma katlanamıyorsun :)

Agâh: Bana bilmediğim birşey söyle :)

Sırıtarak telefonu göğsüme bastırdığımda derin bir nefes aldım. İnanın bana ben bir şey yapmadım. Bacaklarım kendi kendine hazırlandı ve yataktan inişe geçti. Yataktan ben değil bacaklarım kalkmıştı.
Üzerime kısaca baktığımda beyaz yarım kol göbek üstü ve altımda kırmızı kareli pijamalarım vardı. Bunu umursamadan sessizce odadan çıktım. Etrafta kimse görünmediğinde dış kapıya ilerleyip düşünmeden yavaşca kulpu indirip sessizce kapattım kapıyı. Terliklerimide giydim.

Merdivenleri yavaş yavaş indiğimde kapı zilini çalmak yerine kapıyı tıklamıştım. Sanki kapıda nöbet tutuyor gibi kapıyı Agâh açtığında kaşlarım havalandı.

İNKİSARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin