400 oy ve yorum sınırı koyduğum gün bana nasıl geçilecek,yok o kadar gelmez tarzında yorum geldi. Sonuç 400den fazla oy ve yorum geldi.
Şimdi ben bir sınır koymadım bir önceki bölüme gelen oy sayısı ve yorum sayısına bakın.
250 oy 20 yorum ve iki gün üst üste bölüm yükledim.Bunları sıralamadq yükselmek için istemiyorum. Fikirlerinizi,önerilerinizi seviyorum. Ettiğiniz kötü karakter küfürlerini bile seviyorummama o bile yok.
Böyle devam ederse ara vericem hatta hiç yazmıcam teşekkürler okuduğunuz için...
❤️
Kendisi için barış,benim için savaş çanlarıydı bu. İstemediğimi kesin bir dille söylemiş olmama rağmen eğer hala devam ediyorsa bu benimle barış imzalamak istediği içindi fakat ben bu işi savaşa çevirecektim.
"İş başka aşk başka." Dediğinde gözlerimi yumup derin bir nefes aldım. Dalga mı geçiyordu? Sanırım cidden dalga geçiyordu.
"Öyle işimde sen aşkım da Kemal zaten." Dümdüz bakan gözleri aniden sinir dolup kaşlarını çattığında gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Onun ilişkimizin gerçek olmadığını bildiğinin farkındaydım ama buna rağmen ağzımdan Kemal kelimesi çıktığında sinirleniyordu. Bu da komiğime gidiyordu.
Ona karşı öfkemi her daim ısrarla belli etsem bile Agâh'ın peşimi bırakmayacağını biliyordum. Ta ki onu sevmediğime ikna olana kadar. Çünkü ne kadar bilse de yalan olduğunu o da korkuyordu,hem de çok...
"Ben işimi yapar,paramı alırım Agâh. Gerisi sen ve yapacaklarına bağlı." Kaşları hafifçe aralanıp tekrar düzeldi. "Peki." Dedi derin bir nefes alıp.
"Başlamak ister misin? Yoksa titremen dursun diye beklememi ister misin?" Gözlerim ellerime kaydığında titrediğimi farkettim. Çok olmasa da bedenim birazcık tepki veriyordu onun bu hallerine. Kendimi toparlayıp alaylı bir gülümse kondurdum yüzüme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNKİSAR
Teen FictionTamamlandı. "Yapamam Gülizar." Derin bir iç çekti. "Ben senin yanında kalamam. Senin kusursuzluğun karşısında ben bu kadar kusur ile kalamam." Yutkundum,boğazımda bir şeyler takılı kalmıştı. "Yalvarırım Komutanım,kusurum olun." Durdu elleri yumruk...