16.

16.2K 780 120
                                    

Bir kadının ilkleri,bir kadının hayata tutunma sebebi ve bir kadının sevgilisi,aynı zamanda babası olan Agâh...

17 yaşımda ilk kez korunmaya ihtiyacım olmuştu. İlk kez annem tarafından sarıp sarmalanmıştım. Onu suçlayarak ona sığındığım gece anlamıştım yüklerimi ona vermenin rahatlığını..

Ve o gün anneme şeytanın kulağıma fısıldadıklarını yaşatmıştım.

Bacaklarımı kendime çekmiş halde koltukta tabiri caizse mal gibi oturuyordum.
Elimden tutmuş oradan kimsenin yüzüne bakmadan çıkmıştı. Eve geldiğimizden beri konuşmamıştık. O duşa ben salona girmiştim.

Tırnaklarımı yemekten ne kadar nefret etsem de bu gibi durumlarda sürekli parmaklarım ağzımdaydı. Oflayarak tırnaklarımı geri çektiğimde yay gibi gerinip koltukta kendimi düzelterek oturdum.

Yorulmuştum. Yine tek hissettiğim,bildiğim buydu. Fazlası olmuyordu.

Gözlerim yine deftere gittiğinde gözlerimi yumup bir daha ofladım. Daha fazla içimde tutarsam bana zarar vereceğini biliyordum. Ona güvendiğimi de hissediyordum ama tamamen anlamak emin olmak istiyordum.

Kapı aralanıp içeri Agâh girdiğinde bakışlarımı ona çevirdim. Bol bir eşofman giymişti fakat üzerinde bir şey yoktu.

Gözlerimi kaçırmadım,utandığımı da belli etmedim. Dik dik suratına bakarken "Saçlarımı kurutsana." Dedi. Kaşlarımı hafifçe çattığımda "Tshirt ıslanmasın." Diye devam etti.

"Sorun değil." Diyerek ayağa kalktım. "İlk defa görmüyorum sonuçta."

İNKİSARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin