23.

12.9K 692 121
                                    

Ellerim saçları arasında dolaşırken gülümsedim. Ona karşı koymak çok zordu. Odamıza geldiğimizde hiçbir şey söylemeden benim yatağıma yatmış,yanına çağırmıştı. Zaten dünden razı ben hızlıca yanına ilişmiştim.

Gece boyunca uyuduğum söylenemezdi. Evlilik konusu aklımı kurcalıyordu,ve emin olduğum bir şey vardı. Daha erkendi,çok erken.

Agâh ile tanışmamız,hislerimiz biraz hızlı gitmişti ama evlilik çok farklı bir boyuttu.
Ona çabuk bağlandığımı da biliyordum,ve zaten bu doğaldı.
Baba sevgisi görmemiş bir kızın başını okşadığında bunun sorumluluğunu almış olmalıydı.
Çünkü benim gibi kızlar sevgiye muhtaç olduğundan ilk sevgi gösteren adamı çok farklı konumlandırırlardı.

Derin bir çekip yutkunduğumda Agâh'ı uyandırmıştım. Gözlerini aralayıp hızlıca benim yüzüme çıkardığında "Günaydın." Demiştim.

Derin bir nefes alıp doğrulduğunda "Günaydın." Dedi.
"İyi uyuduk." Gülümsedim. Cidden tatile uyumak için gelmiş gibiydik.

"Ben kahvaltı sipariş ettim şimdi gelir. Sonra denize gidelim." Agâh başını salladığında yataktan kalkmıştı. O banyoya girdiğinde bende doğrulup üzerimi değiştirmiştim. Onun ve benim odalarımızda ayrı banyolar vardı.

Oda kapısının sesiyle sıktığım parfümü dolap içine bırakıp banyodan çıktım. Agâh benden önce kapıyı açmıştı bile. Yemeği alıp teşekkür ettiğinde bende odaya geçmiştim. Ardımdan odaya girdiğinde birlikte oturduk masaya. Sessizce yemek yemeye başladığında kaşlarım çatıldı.
Dün evlilik konusuna bir açıklık getirmemiştim. Susmuştum ve uykumun geldiğini söyleyip onu zorla odaya çıkarmıştım. Bozulmuşmuydu?

İNKİSARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin