14.

13.9K 729 95
                                    

Anlatmak kadar,yazmak kadar kolay olsaydı keşke. Dile geliyordu,kaleme geliyordu ama içimdeki savaşı hissetmek zorluyordu.

Tükenmiş kalbimin atışları,canımı yakıyorken aklımdan geçenlerin yorgunluğuyla yürüyordum yolda. Bir sığıntı gibi yaşıyordum,gidecek bir evim yoktu. Gidicek birileri vardı hep,ve bu sefer de Cansu'ya gidiyordum.

Telefonumu 3.çalışta açtığında derin bir çektim. "Efendim güzelim?" Dediğindeyse istemeden gülümsedim.

"Yine çaresiz evsiz kaldım Cansu." Gözlerimi yumup kaldırımda durduğumda "Yine bir sığınak arıyorum." Diye mırıldandım.
Cansu "Ne?" Diye sordu şaşkınca. "Neredesin sen hemen bana gel." Ofladığını duyduğumda yutkundum. "Yoldayım sana geliyorum zaten. Evdesin değil mi?"

"Evdeyim hızlı ol." Dediğinde vedalaşarak telefonu kapattım. Kalan mesafeyide aşıp Cansu'nun evine geldiğimde kapının dibinde bekliyor gibi zile bastığım an açmıştı.

"Bebeğim." Diyerek bana sarıldığı an gardımı indirip tetikle olan gözyaşlarımı saldım. Oda biliyordu,sarılmaya ihtiyacım vardı. Ağlamak sadece yüreğimin kanayışını dışarı salmaktı.

"Ne oldu?" Diye sordu aceleyle geri çekilip gözlerime baktığında parmaklarıyla gözyaşlarımı sildi.

"Ben yine savaşmadan kaybettim Cansu."
~
Beni aceleyle içeri aldıktan sonra ona her şeyi anlatmıştım. Bir iki saat herkese sövmüş ardından bana yemek hazırlamıştı.
Yemekleri masaya koyduğunda "Şarjın var ?" Diye sordum. Telefonum kapanmıştı.

İNKİSARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin