Jungkook
Hastanede işin bitince
ara seni alayım, öyle gidelim annemlere.Siz
Ben kendim gelebilirim.Jungkook
Gelemezsin demedim?Siz
Jungkook gerek yok işte,
gelirim ben."Sonuçlarınız geldi. Ultrason fotoğrafından fark etmiştim ancak test sonuçlarınız ile size söylemek istedim." Doktor Kim sandalyesine yerleşirken Lisa da telefonunu kilitleyip çantasındaki yerine gönderdi. Bayan Kim test sonuçlarının bulunduğu kağıdı baştan sona inceledi sessizce.
"Neyi fark etmiştiniz?" Sessiz kalması meraklandırmıştı.
Gözlerini kağıttan ayırdı ve bana baktı. "6 haftalık hamilesiniz bayan Jeon."
"Ne?" Şaşkınlıkla gözleri büyüdü. Bu şu an hiç beklemediği bir haberdi. Anne olmak bir sorumluluktu ve kendini buna hazır hissetmiyordu, hele ki şu an. Jungkook geldi aklına. Tartışmasız günleri geçmiyordu, bazı zamanlar eve gelmediği oluyordu, işlerinden başka hiçbir şeyi düşünmez olmuştu, ikiliyi barıştırmak için aralarına girmeyen kalmamıştı ama nafile, sonuç hiç değişmiyordu. Bir çift gibi beraber vakit geçirmek şöyle dursun, doğru düzgün sohbetleri bile olmamıştı. Bırak ebeveyn olmayı, daha evliliği kaldırabilmiş değillerdi belki de.
"Pek sevinmiş gibi gözükmüyorsunuz bayan Jeon, bir sorun mu var?" Düşüncelerimden uzaklaşıp soruya odaklandım. Bir sorun mu? Sorun dağcığı vardı onlarda
"Ah hayır, şaşırdım sadece. Beklemiyordum."
Gülümsedi. "Çok normal sonuçta bu ilk hamileliğiniz."
İlk ve son.
"Alkol ve sigaraya bu dönemde ara vermeniz gerekecek. Bunun yanında beslenme ve uyku düzenine de dikkat etmelisiniz ama en önemlisi stresten uzak durmalısınız bayan Jeon."
Stres benim yaşamımım bir parçası olmuşken nasıl uzak durabilirim ki, diye geçirdi içinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
if we leave
FanfictionJungkook ve Lalisa anlaşamayan bir çiftti. Ve Lalisa, Jungkook'tan boşanmak istiyordu.