Ο Έρικ και η Μαντλίν ήθελαν πολύ παιδιά. Συγκεκριμένα, η Μαντλίν ήθελε να κάνει τρία, κορίτσια το προτιμότερο αλλιώς έναν γιο και δύο κόρες. Αγαπούσε τα παιδιά πάρα πολύ, ο λόγος εξάλλου που έγινε δασκάλα ήταν αυτός ακριβώς και μάλιστα, ήταν πέρα από εξαιρετική στην δουλειά της, ευχάριστη παρουσία στην τάξη τόσο που οι μαθητές της την αγαπούσαν πολύ.
Ο Έρικ ονειρευόταν μαζί της μια ζωή με πολλά παιδιά. Η Μαντλίν μετάνιωνε πικρά που δεν είχε βιντεοσκοπήσει την ανακοίνωση της εγκυμοσύνης της σε εκείνον. Το να βλέπεις τον άνθρωπο που αγαπάς να δακρύζει από χαρά, να γελάει εύθυμα στην σκέψη μιας οικογένειας ήταν η λύτρωση στις αμφιβολίες της.
«Είμαι καλή δασκάλα γιατί είναι παιδιά άλλων. Θα είμαι καλή μαμά;»
Άραγε θα μπορούσε ποτέ να πάρει απάντηση; Θα ήθελε πολύ αλλά φαντάστηκε είναι δύσκολο.
Η εγκυμοσύνη της στην Ολίβια ήταν εύκολη και δεν το περίμενε καθόλου. Πέρα από τις βασικές δυσκολίες, δεν αντιμετώπισε σκηνικά υπερβολικά όπως την είχαν προετοιμάσει οπότε η ιδέα της για επέκταση της οικογένειας ήταν, αλίμονο, πιο έντονη στο μυαλό της.
Η Ολίβια πρέπει να ήταν ενός όταν η Μαντλίν πήρε αυξημένες τιμές στην β-χοριακή της. Στο σπίτι γινόταν ένα μικρό πάρτι μετά την ανακοίνωση πως η Ολίβια περιμένει αδερφάκι και εν τέλει η οικογένεια μεγαλώνει κατά ένα μέλος.
Ωστόσο, η Μαντλίν απέβαλε μερικές εβδομάδες αργότερα.
Εκεί πρέπει να ήταν το σημείο που η γυναίκα δεν μπορούσε να χωρέσει τόσο πόνο σε ένα στήθος, σε μια καρδιά, αποφασίζοντας πως η μικρή τους οικογένεια είναι εντάξει κι έτσι. Πέρασαν πολλές μέρες και μήνες μέχρι να το ξεπεράσει, μα δεν θα σταθούμε στην στάση της όταν απέβαλλε, αλλά σε εκείνη όταν ήρθε το μωρό-ουράνιο τόξο της.
Ζούσε στον συνεχόμενο φόβο πως θα αποβάλλει ξανά.
Πρόσεχε τόσο που απέφευγε μέχρι και τις πιο εύκολες δουλειές. Η καθημερινότητά της είχε αλλάξει μα όλα έμοιαζαν να μην είναι τόσο σοβαρά όταν στην κοιλιά της κυοφορούσε ένα παιδί ακόμη. Ο πόνος από την αποβολή ήταν ακόμη εκεί, μα το ουράνιο τόξο μετά την βροχή γλύκαινε το γδάρσιμο στο μυαλό της.
Όλα πήγαιναν καλά μέχρι που αρχές Φεβρουαρίου η Μαντλίν έλαβε τα αποτελέσματα κάποιον εξετάσεων που είχε κάνει, επέμενε ο γιατρός. Και μπήκε στο δίλημμα που δεν θα έπρεπε να μπει ποτέ μια μητέρα· το μωράκι της είχε πιθανότητες Συνδρόμου Down περισσότερες από ό,τι περίμεναν να δουν οι γιατροί.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bulletproof
Любовные романыΕίναι δύσκολο να είσαι το Δεξί Χέρι της καλύτερης Οικογένειας στην Ευρώπη. Η ρουτίνα του ταπεινού λογιστή Γκάμπριελ δεν θα μπορούσε να είναι πιο βαρετή: σπίτι- Εσκομπάρ, Εσκομπάρ- σπίτι. Ο Άδης βέβαια, ο Αφέντης του Κάτω Κόσμου, έχει μια πιο ενδιαφέ...