«Δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει, αλλά αυτή τη στιγμή μου κάνεις πρόταση γάμου.»
«Α, ναι;»
Η Ελίνα πίνει από το ποτήρι της με αρχικό της σκοπό να παραμείνει αμέτοχη. Πήγε να της ξεφύγει και ένα μικρό γελάκι την στιγμή που ο Γκάμπριελ έκανε μικρή επεξεργασία της πληροφορίας στον εγκέφαλό του. Το ύφος του ήταν όλα τα λεφτά.
Ο Φίλιπ από την άλλη δεν ξέρει πώς να το αντιμετωπίσει. Πρακτικά είναι στην Οικογένεια. Ο Γκάμπριελ θα την προστάτευε με την ζωή του, όλοι όσοι άνηκαν στην φαμίλια θα έδιναν την ζωή τους για εκείνη με μια εντολή... μα ίσως αυτή να ήταν η διαφορά. Αν η Ρωξάνη έμπαινε επισήμως στην Οικογένεια, κάθε άνδρας, κάθε μέλος, κάθε ένας που βρισκόταν υπό την ηγεσία του Φίλιπ, σε όλη την Επικράτεια της Βρετανίας, θα έφταναν στα άκρα για να κρατήσουν την Ρωξάνη ασφαλή χωρίς καμία εντολή. Παρόλα αυτά, υπήρχαν και δυσκολίες. «Δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα.»
«Βασικά,» παίρνει αποκλειστικά τον λόγο ο λογιστής, «τα πράγματα μπορούν να γίνουν πανεύκολα. Αυτή τη στιγμή μπορώ να ανακοινώσω σε όλους πως παντρευόμαστε και έτσι θα μπεις επισήμως στην Οικογένεια. Όμως δεν θέλω να είναι εύκολα. Τα κάνω εγώ περίπλοκα.»
Η Ελίνα αποφάσισε πως δεν θα έπρεπε να είναι παρούσα σε αυτή τη συζήτηση. Μπορεί να κατέληγε και σε χωρισμό, όμως σε αυτό το σενάριο δεν πόνταρε καθόλου. Η επανασύνδεση του ζευγαριού έγινε μια και καλή, αχώριστοι θα ήταν πλέον. Πήρε το ποτήρι με το ποτό της και χαμογέλασε αμήχανα προτού απομακρυνθεί.
Ο Φίλιπ κατέληξε να την ακολουθεί, η Ρωξάνη με τον Γκάμπριελ έμειναν μόνοι τους.
«Τι θα αλλάξει αν μπεις στην Οικογένεια;»
Στο μυαλό της τριγύριζαν πολλά που θα μπορούσε να του απαντήσει. Ας πούμε, ότι ένιωθε περισσότερο δικό της άνθρωπο εκείνον παρά τους γονείς της, την αδερφή της, την φίλη της. Δεν της άρεσε η σκέψη αλλά αυτό ίσχυε πλέον. Ήθελε λοιπόν να είναι ένα, με κάθε τρόπο.
«Δεν ξέρω, δεν θα άλλαζε για εσένα κάτι αν έμπαινα στην Οικογένεια;»
«Πολλά θα άλλαζαν.»
«Στα λόγια μου έρχεσαι!»
«Όχι, Ρωξάνη, δεν το λέω για καλό. Σε καμία περίπτωση. Την στιγμή που θα μπεις στην Οικογένεια, αν αυτό συμβεί κάποτε, εγώ θα σταματήσω να κοιμάμαι τα βράδια. Λες και δεν ανησυχώ ήδη αρκετά για εσένα, το να είσαι επίσημα μέρος όλου αυτού θα προσθέσει μια ακόμη ανησυχία.»
ESTÁS LEYENDO
Bulletproof
RomanceΕίναι δύσκολο να είσαι το Δεξί Χέρι της καλύτερης Οικογένειας στην Ευρώπη. Η ρουτίνα του ταπεινού λογιστή Γκάμπριελ δεν θα μπορούσε να είναι πιο βαρετή: σπίτι- Εσκομπάρ, Εσκομπάρ- σπίτι. Ο Άδης βέβαια, ο Αφέντης του Κάτω Κόσμου, έχει μια πιο ενδιαφέ...