𝐹𝑜𝑢𝑟𝑡𝑦-𝑡ℎ𝑟𝑒𝑒. 𝑊𝑎𝑟𝑑 𝐸𝑖𝑔ℎ𝑡

3K 241 401
                                    

Τι είναι αυτό το βάρος στο στήθος της και γιατί δεν ακούει την θάλασσα αλλά μια βαριά ανάσα κοντά στον λαιμό της; Ανοίγει τα μάτια της εντελώς τρομαγμένα και αναρωτιέται πως βρέθηκε από το κατάστρωμα με τον Άδη στο κρεβάτι και δεν το θυμάται;

Ίσως φταίει η κύρια ανάμνηση που μπαίνει φουριόζα στο μυαλό της και παρασέρνει στο διάβα της οποιαδήποτε άλλη πάει να ξεπηδήσει.

Χαμογέλασε και γύρισε να κοιτάξει τον άνδρα που κοιμόταν γαλήνια στο πλάι της. Σε ποιον να το πει και το πιστέψει; Οριακά δεν μπορεί να το πιστέψει η ίδια.

Βασικά, δεν μπορεί να αντιληφθεί αν ήταν η ιδέα της ή αν πράγματι η αίσθηση του Άδη μέσα της ήταν πολύ πολύ διαφορετική από αυτή του Γκάμπριελ. Και σε ποιον ψυχίατρο θα πρέπει να πάει όταν το μέσα της τσιρίζει πως το προτιμάει από κάθε άλλη φορά με τον λογιστή;

Είχε φτάσει στο συμπέρασμα, μετά από το χθεσινό, πως αν και εκείνος είχε δύο διαφορετικές περσόνες, εκείνη ήταν διπολική τελικά. Την μία στιγμή δεν τον άφησε να την αγγίξει και την άλλη σηκώθηκε τρέχοντας και παραδόθηκε ψύχη τε σώματι στον θεό του Κάτω Κόσμου. Και το σημαντικότερο είναι πως δεν το μετανιώνει. Θα το έκανε ξανά και ξανά.

Της είχε λείψει. Είχε περάσει πολύς καιρός από την τελευταία φορά που βρέθηκαν μαζί σε μια τέτοια στιγμή και ήταν υπέροχη η χθεσινή βραδιά.

Θα μπορούσε να μιλάει πολλή ώρα για αυτό.

Θα μπορούσε να σπαταλήσει κι άλλες γραμμές απλά για να περιγράψει πως το μέσα της κάνει πάρτι αλλά τελικά, απλώς άφησε ένα απλό, χαρωπό θα έλεγε κάποιος, φιλί στο μάγουλό του άνδρα δίπλα της.

Ένιωσε το χέρι του να σφίγγει την μέση της. Η καρδιά της σκίρτησε. Κοίταξε το πρόσωπό του. Μια ουλή οδηγεί σε ένα αχνό χαμόγελο και φτάνει να σχηματίζει το δικό της.

«Ξύπνιος είμαι.»

«Δεν είπα κάτι.»

«Μπορώ να ακούσω τι σκέφτεσαι.»

Πνίγει ένα γέλιο και κοκκινίζει σαν να μπορεί όντως να ακούσει τις σκέψεις της. «Τι, τώρα μπορείς να διαβάζεις και μυαλά πέρα από βλέμματα;»

«Αγάπη μου αυτά πάνε πακέτο με τον Άδη, πρέπει να το συνηθίσεις.»

«Πες στον Άδη να ξυπνήσει γιατί οι θεϊκές του ικανότητες θα μου χρειαστούν για να ξεκινήσω ωραία το πρωινό μου.»

BulletproofDonde viven las historias. Descúbrelo ahora