𝐹𝑜𝑢𝑟. 𝐿𝑎𝑠𝑡 𝑊𝑜𝑟𝑑

4K 279 812
                                    

Ο Ρίο ήταν για χρόνια το δεξί χέρι του Άλμπερτ, σαν λογιστής αλλά και ως ένας από τους πιο ικανούς διοικητές της μαφίας, της οικογένειας εκείνη την εποχή. Όταν όμως ο Φίλιπ κληρονόμησε την οικογένεια, εξαιτίας του θανάτου του πατέρα του, ο Ρίο απομακρύνθηκε και έδωσε την θέση του στον πλέον έτοιμο Γκάμπριελ και στον ακόμη πιο έτοιμο, Άδη.

Μέχρι τότε γνώριζε κάθε μυστικό, είχε προετοιμαστεί εξαιρετικά για να σταθεί στο πλευρό του έως τότε καλύτερου φίλου του. Μεγάλωσαν μαζί, ο Φίλιπ και ο Γκάμπριελ και έκαναν όνειρα, όσα μπορούσαν, για το πώς θα είναι όταν οι δύο τους θα διοικούν την μεγαλύτερη μαφία της Αγγλίας. Τελικά ο Γκάμπριελ δήλωσε μεγάλη αδιαφορία για την διοίκηση και θέλησε να μείνει αυστηρά ένας ταπεινός λογιστής.

Μα ο Φίλιπ γνώριζε.

Γνώριζε πως ο Γκάμπριελ θα διοικεί άθελά του τον Κάτω Κόσμο όλης της Ευρώπης. Ο Άδης, μα πως το κατάφερε!, φρόντισε να γίνει ο αφέντης μα παρόλα αυτά παρέμεινε πιστός στις εντολές του φίλου του. Ανακούφιση για τον μαφιόζο που για λίγο φοβόταν.

Έτσι, λοιπόν, έχουν μια καλή συνεργασία. Ακόμη και μετά την αποκάλυψη του Γκάμπριελ. Ο Φίλιπ στην αρχή παραξενεύτηκε. Μα έπειτα κατάλαβε.

Εν τέλει, δεν φταίει καν ο Γκάμπριελ! Με την Λιζ γνωρίζονται όλοι τους από μικροί, ο Φίλιπ έκανε ένα λάθος με εκείνη μια νύχτα, το συνέχισε σε γάμο, σε ένα δεύτερο παιδί και έπειτα την άφησε να δυστυχεί. Στο πλευρό του. Η Λιζ από μικρή έδειχνε την συμπάθειά της στον Γκάμπριελ. Ήταν ήρεμος, φιλικός και δεν την πείραζε ποτέ σε αντίθεση με τον πλέον άνδρα της. Οπότε όταν ο Γκάμπριελ την επισκέφτηκε και όταν η Λιζ ένιωσε αυτή τη συμπάθεια να μετατρέπεται σε έλξη, διαβάζοντας την επιθυμία για σαρκική επαφή στα μάτια του, άρπαξε την ευκαιρία.

Τον άφησε να κοκκινήσει κάθε εκατοστό της που χρειαζόταν, τον άφησε να χαϊδέψει τους γοφούς της, το στήθος της, να γλείψει τα ευαίσθητα σημεία της και γεμίσει το κενό της με την δική του καυτή και σκληρή σάρκα.

Μα έπειτα ήθελε περισσότερα. Η Λιζ ήθελε όσα ο Γκάμπριελ δεν είχε να της δώσει. Ή καλύτερα δεν ήθελε να της δώσει.

«Είσαι ακόμη η νόμιμη σύζυγος του Φίλιπ.»

«Αυτό σε κρατάει;» τον ρώτησε κάπως ελπιδοφόρα.

«Είναι ένα δεδομένο.»

«Σύντομα μπορεί να αλλάξει αυτό.»

BulletproofHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin