𝑇ℎ𝑖𝑟𝑡𝑦-𝑓𝑖𝑣𝑒. 𝐸𝑙 𝑃𝑟𝑒𝑠𝑖𝑑𝑒𝑛𝑡𝑒

2.4K 220 702
                                    

Δεν είχε προβλέψει να πάρει κάποιο από τα αυτοκίνητα που ανήκαν στην Νιόβη προτού βάλει φωτιά σε όλο το σπίτι και καθώς απομακρυνόταν από την τεράστια πυρκαγιά που είχε ξεσπάσει στο οικόπεδο τότε μόνο συνειδητοποίησε πως θα ήταν αδύνατον να γυρίσει περπατώντας στο Μάντσεστερ. Φορούσε τα ξεσκισμένα ρούχα του τα οποία τώρα πια ήταν ματωμένα και περπατούσε στον σκοτεινό δρόμο ευχόμενος να είχε ένα τσιγάρο μαζί του.

Δεν μπορεί να υπολογίσει σε πόση απόσταση θα βρει κάποια στάση λεωφορείου, ή μήπως κάποιο ταξί να περάσει. Μα ούτε λεφτά έχει πάνω του.

Έχει γνωριμίες όμως. Αν η τύχη είναι με το μέρος του κι αν στο δρόμο του φανεί κάποιο ξενοδοχείο, με ένα όνομα μονάχα έχει βολευτεί σε σουίτα. Και από εκεί θα μπορούσε να πάρει τηλέφωνο από την ρεσεψιόν τον Ρίο ή και τον Φίλιπ, να τους ενημερώσει πως είναι ζωντανός και αν θα τους ήταν εύκολο να πάνε να τον πάρουν.

Ωστόσο, μετά από πολύ, πάρα πολύ, περπάτημα, δεν αντίκρυσε ξενοδοχείο αλλά ένα σχεδόν παραμελημμένο μοτέλ, με την μπλε λεντ επιγραφή να φωτίζει την είσοδο προς την ρεσεψιόν, ακριβώς όπως έδειχνε μια μικρή ταμπέλα.

Κοίταξε γύρω του και αυτό το μοτέλ φώναζε σκοτάδι και κίνδυνο.

Κάποιος άλλος μπορεί να προχωρούσε μέσα για να πάρει ένα τηλέφωνο, εκείνος όμως ήταν αποφασισμένος να μείνει εκεί. Πέρασε κάτω από την χαμηλή φωτιζόμενη επιγραφή σκύβοντας και βρέθηκε μπροστά από έναν χαμηλό πάγκο, να περιμένει πότε θα εμφανιστεί κάποιος να τον εξυπηρετήσει.

Μια κοπέλα φάνηκε στο βάθος, η οποία πλησίασε χαλαρή, δίχως να την ενδιαφέρει το ματωμένο κορμί του και τα ξεσκισμένα ρούχα του.

«Καλησπέρα, πως μπορώ να σας βοηθήσω;»

«Ένα δωμάτιο θα ήθελα, για το βράδυ.»

Η κοπέλα άνοιξε ένα τετράδιο προτού τον κοιτάξει, ανασηκώσει το φρύδι της και στρέψει το βλέμμα της ξανά σε αυτό.

«Μήπως θα ήθελες και κάποιον να δει αυτές τις πληγές;»

Το σκέφτηκε καλά. Το σκέφτηκε διπλά και τριπλά.

«Υπάρχει αυτή η δυνατότητα;»

«Βεβαίως, αν μου πεις ένα όνομα για την κράτηση του δωματίου σου πρώτα.»

Ο Γκάμπριελ ξεφύσησε. Θα πρέπει να πάρει και τηλέφωνο για να φέρουν χρήματα. Αποκλείεται να τον γνωρίζουν εκεί. Είναι ένα αρκετά σκοτεινό περιθωριοποιημένο μοτέλ μα το όνομά του διαισθάνεται πως δεν θα έχει φτάσει εκεί.

BulletproofDonde viven las historias. Descúbrelo ahora