Ο Φίλιπ θα της έδινε μια ακόμη τελευταία ευκαιρία. Δεν μπορούσε να την παρακαλεί για πολύ ακόμα, ήδη το είχε κάνει πολλές φορές και ένιωθε κάπως την αξιοπρέπειά του να πέφτει κατακόρυφα, ωσάν φύλλα το φθινόπωρο.
Και, τελικά, η Ελίνα θα έπρεπε να αποφασίσει· θα περνούσε μόνη της το τελευταίο δεκαήμερο του Ιουλίου στο σπίτι της Οικογένειας του Μάντσεστερ ή θα συνόδευε τον Φίλιπ με τα τρία παιδιά, σε μια ιδιωτική κρουαζιέρα στα ελληνικά νησιά του Ιονίου;
Στάθηκε λοιπόν ο Αρχηγός έξω από την πόρτα της το προηγούμενο βράδυ και ήταν πανέτοιμος να την πείσει να πάει μαζί τους στις διακοπές. Τελευταία της ευκαιρία. Την επόμενη μέρα, νωρίς-νωρίς, θα πετούσαν με το ιδιωτικό τζετ. Με λίγη καλή θέληση θα μπορούσε να πακετάρει και μια αξιοπρεπέστατη βαλίτσα.
Και να σημειωθεί, προτού χτυπήσει την πόρτα της, πως στο μυαλό του δεν είχε καμία πονηρή πρόθεση. Θα ήταν τα παιδιά εκεί, δεν θα υπήρχε περίπτωση να επιχειρήσει οτιδήποτε μαζί της, πράγμα που ήταν έτοιμος να ξεκαθαρίσει.
Εξάλλου, αυτές οι διακοπές μαζί με τα παιδιά ήταν και μια κίνηση του Γκάμπριελ να καταλάβει διάφορα πράγματα σχετικά με εκείνον το ρουφιάνο που τριγυρνά ανάμεσά τους.
Ο Ιβάν δεν ήταν τίποτα άλλο παρά μόνο ένα κόλπο του λογιστή να πιάσει τον πραγματικό σπιούνο της Οικογένειας, προσανατολίζοντας όσους παρακολουθούσαν το λάπτοπ της δουλειάς του στην λάθος κατεύθυνση.
Οπότε, οι διακοπές με τον Ιβάν θα ήταν δόλωμα για τον προδότη της Οικογένειας, αυτόν που οφειλόταν για τον θάνατο του Ρίο, αυτόν που έδωσε πληροφορίες στους Ρώσους. Κάπως, κάπου, κάποια στιγμή ίσως εμφανιζόταν κάποιος και έτσι θα έφταναν λίγο πιο κοντά στον γρίφο.
Πάντως ο Ιβάν ήταν αθώος και πλέον οριστικά μέλος της Οικογένειας.
Συν, ο μικρός συμπαθούσε υπερβολικά την Ελίνα. Οριακά, πολύ οριακά, ήταν η πρώτη του μεγάλη αγάπη. Είχε μια ιδέα, που την είχε εκμυστηρευτεί στον Τζάκσον και που έπειτα αυτός είπε στον μπαμπά του, ότι όταν θα μεγαλώσει, η Ελίνα θα τον παντρευτεί.
Ο Φίλιπ εκτίμησε το θάρρος του μικρού, ειλικρινά. Και υποπτεύθηκε πως άπαξ και ενηλικιωθεί, αυτός θα είναι από τους λίγους καλούς στο άθλημα του φλερτ. Προς το παρόν, θα ήταν καλό ο μικρός Ιβάν να κρατήσει στάση αποχής από τον τομέα, είναι μόλις έντεκα στα δώδεκα, πολύ πολύ μικρός για τέτοια. Ας τα αφήσει αυτά στους μεγαλύτερους, ο Φίλιπ στα τριανταπέντε του χρειάζεται ξεσκόνισμα μιας που στην Ελίνα δεν πιάνουν όλα αυτά που δουλεύουν ρολόι στις υπόλοιπες.
ESTÁS LEYENDO
Bulletproof
RomanceΕίναι δύσκολο να είσαι το Δεξί Χέρι της καλύτερης Οικογένειας στην Ευρώπη. Η ρουτίνα του ταπεινού λογιστή Γκάμπριελ δεν θα μπορούσε να είναι πιο βαρετή: σπίτι- Εσκομπάρ, Εσκομπάρ- σπίτι. Ο Άδης βέβαια, ο Αφέντης του Κάτω Κόσμου, έχει μια πιο ενδιαφέ...