Μαζί με τον Γάμο, ολοκληρώθηκε και η μετακόμιση της Ρωξάνης στο σπίτι του Γκάμπριελ που αδημονούσε γι' αυτή τη στιγμή από την πρώτη στιγμή που κοιμήθηκε για πρώτη φορά στο κρεβάτι του, μήνες πριν, δίχως να είναι ακόμη ζευγάρι...
Η καθημερινότητα βέβαια δεν άλλαξε και πολύ. Τουλάχιστον όχι όσο πίστευαν. Ο Γκάμπριελ πίστευε πως η νεόνυμφη περίοδος είναι η καλύτερη σε ένα ζευγάρι και η Ρωξάνη φρόντισε να τον βγάλει σωστό σε κάθε πτυχή.
Το πρωινό ξύπνημα; Κατέληγε πάντα στο σεξ.
Σηκώνονταν να φτιάξουν πρωινό; Ο Γκάμπ έτρωγε την Ρωξάνη.
Ο λογιστής ασχολούνταν με την δουλειά; Η Ρωξάνη του έδινε έναν λόγο να την παρατήσει.
Μεσημεριανό; Το μενού είχε μπούτι Ρωξάνης.
Μεσημεριανός ύπνος; Τι είναι αυτό; Σεξ.
Το απόγευμα; Γυμναστική και ιδρωμένο σεξ. Εκτός κι αν έκαναν δουλειές. Τότε, είχε σκονισμένο σεξ. Μπορεί βέβαια να ήταν βραδιά του Άδη, οπότε είχε γυάλισμα μαχαιριών και βιτσιόζικο σεξ.
Και το βράδυ; Επίσκεψη του Γκαμπ στο Εσκομπάρ και σεξ στα κρυφά δωμάτια. Εκτός κι αν είχε συνάντηση στο γραφείο του Φίλιπ. Σεξ όταν έφευγαν όλοι. Αν ήταν βραδιά του Άδη, καρτέρι στο σπίτι και σεξ στο μπάνιο.
Ο Φίλιπ δεν μπορούσε να καταλάβει τι μετάλλαξη ήταν αυτή ξαφνικά και συμπεριφέρονταν σαν φυλακισμένα πλάσματα που τους απελευθέρωσαν και βγάζουν τα απωθημένα τους. Και πριν τον γάμο, όλη μέρα μαζί ήταν.
Ήταν όμως ένα ερώτημα που άφηνε στην άκρη γιατί εν τέλει δεν είχε καμία σημασία. Τα παιδιά ήταν παντρεμένα, ευτυχισμένα... Ας έκαναν ό,τι ήθελαν στο κάτω κάτω της γραφής.
Αυτό που τον έκαιγε, ήταν εκείνο το δαχτυλίδι που είχε ειδικά σχεδιάσει για την Ελίνα και το είχε παραγγείλει λίγες μέρες μετά τον γάμο. Τώρα, μια εβδομάδα μετά, περίμενε ανυπόμονος για την μέρα που θα το είχε στα χέρια του.
Το ερώτημα ήταν πότε θα έκανε την μεγάλη πρόταση;
Είχε και διάφορα σχέδια να επιλέξει. Δεν είχε αποφασίσει αν θα ήθελε να είναι μπροστά σε όλους, γιατί γνώριζε πολύ καλά το πόσο ντροπαλή ήταν. Ίσως την έφερνε σε δύσκολη θέση. Όμως, ο Φίλιπ ήθελε να το μοιραστεί μαζί με όλους τους. Με κάθε έναν από εκεί μέσα που τον κοιτούσε με υποταγή, με εκείνους που τον είχα στηρίξει, τον είχαν βοηθήσει, τον είχαν προστατέψει, για όσους έκανε συμφωνίες και μαχόταν σε κάθε συμβούλιο για κυριαρχία.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulletproof
RomantizmΕίναι δύσκολο να είσαι το Δεξί Χέρι της καλύτερης Οικογένειας στην Ευρώπη. Η ρουτίνα του ταπεινού λογιστή Γκάμπριελ δεν θα μπορούσε να είναι πιο βαρετή: σπίτι- Εσκομπάρ, Εσκομπάρ- σπίτι. Ο Άδης βέβαια, ο Αφέντης του Κάτω Κόσμου, έχει μια πιο ενδιαφέ...