Ο Ρώσος είχε δώσει στον Άδη απλόχερα την ευκαιρία να βρει τον ρουφιάνο της Οικογένειας, χωρίς όμως ο ίδιος να το έχει καταλάβει.
Ήταν μια αυτοσχέδια παγίδα που το μυαλό του ύφανε γρήγορα αλλά αργότερα, όταν η Ρωξάνη κοιμόταν στην αγκαλιά του, το σχέδιο απέκτησε ρίζες, έγινε περίπλοκο μα απόλυτα σωστό και είχε έρθει η στιγμή να το θέσει σε δράση.
Ο Άδης δεν γνώριζε ακόμη ποιος.
Αλλά ήξερε τον τρόπο για να μάθει και έτσι, μια εβδομάδα μετά τα γενέθλια της Ρωξάνης, λίγες μέρες πριν φύγουν για διακοπές οι δυο τους, ο Φίλιπ τον ενημέρωσε πως το μήνυμα εστάλη.
Μια λανθασμένη πληροφορία, σε δέκα διαφορετικούς αποδέκτες. Εμπιστευτική ώσπου να εμφανιστούν στο σωστό μέρος την σωστή στιγμή, οι σωστοί άνθρωποι.
Και ο Άδης θα τους περίμενε εκεί, με τα μαχαίρια του ακονισμένα και το χαμόγελό του σμιλευμένο από τα πιο σκοτεινά σημεία του υποκόσμου, του Σπιτικού του.
Ο Φίλιπ ήταν κάπως αγχωμένος. «Λες να είναι ο...;»
Ο Άδης αμέσως έγνεψε αρνητικά. «Δεν γίνεται. Δεν θα μπορούσε.»
......................
Η Ρωξάνη τον είδε σκεπτικό το επόμενο πρωί καθώς του εξηγούσε πως θα πρέπει να δουν τα καλύτερα μέρη του Παρισιού όπου από εκεί θα πετούσαν σε ένα αεροδρόμιο ελληνικού νησιού και θα ξεκινούσαν επίσημα τις διακοπές τους από τον νούμερο ένα καλοκαιρινό προορισμό. Την Ελλάδα.
Βέβαια, η μπαργούμαν δεν θα στοιχημάτιζε και τα λεφτά της αν έπρεπε να ποντάρει στο ότι την ακούει ευλαβικά. Οπότε όταν την κοίταξε μέσα στα μάτια σκοτεινά και άφησε το κουτάλι μέσα στο μπολ με τα δημητριακά του, δεν παραξενεύτηκε. Ήταν εμφανές πως ήθελε κάτι να της πει.
«Σήμερα το βράδυ θα πιάσουμε τον ρουφιάνο της Οικογένειας.»
Η κοπέλα έγνεψε. «Επιτέλους.»
«Σε θέλω μαζί μου.»
Τον κοίταξε με φρύδια σμιχτά και ένα μπερδεμένο βλέμμα. «Είσαι σίγουρος;»
«Θέλω να τα δεις όλα. Από την αρχή, μέσα σε αυτό το σπίτι μέχρι και την στιγμή που θα πάρω εκδίκηση για τον Ρίο. Θέλεις εσύ;»
Στραβοκατάπιε. Από την μία ήθελε, από την άλλη...
«Δεν είναι αναγκαίο, απλώς θεωρώ πως θα... σου έκανε καλό.»
Η Ρωξάνη του χαμογέλασε ελαφρώς. «Θα το σκεφτώ και θα σου πω.»
......................
DU LIEST GERADE
Bulletproof
RomantikΕίναι δύσκολο να είσαι το Δεξί Χέρι της καλύτερης Οικογένειας στην Ευρώπη. Η ρουτίνα του ταπεινού λογιστή Γκάμπριελ δεν θα μπορούσε να είναι πιο βαρετή: σπίτι- Εσκομπάρ, Εσκομπάρ- σπίτι. Ο Άδης βέβαια, ο Αφέντης του Κάτω Κόσμου, έχει μια πιο ενδιαφέ...