Ο Ρίο δεν περίμενε να του τηλεφωνήσει ξανά ο Τζάσπερ μετά από τον τσακωμό τους, δεν περίμενε να έρθουν σε επαφή ειδικά μετά από το τεράστιο χρέος που είχε στο όνομά του. Μάλιστα, πίστευε ότι ο Τζάσπερ, μαζί με την γυναίκα και το παιδί του, θα έφευγαν από το Μάντσεστερ, θα έφευγαν από την Αγγλία, θα μετακόμιζαν Σκωτία ίσως, μπορεί όμως να έτρεχαν μέχρι και την Αμερική. Όλα για να χαθούν από τα ίχνη του Ρίο και του Άλμπερτ.
Ο Ρίο και ο Άλμπερτ δεν ήταν άνθρωποι αναίσθητοι.
Ναι μεν διηύθυναν μια ολόκληρη Οικογένεια, αλλά σε θέματα προσωπικά είχαν τρομερή ανοχή. Να, όπως εκείνο το ζήτημα του Τζάσπερ Ουίλσον. Εκείνος, με την γυναίκα του, Τζούλιαν και τον γιό του Γκάμπριελ, ήθελαν χρήματα για να ξεκινήσει εκείνος κάτι καινούριο με την επιχείρησή του.
«Ρίο, τα κάνω όλα για τον γιο μου! Για να έχει εκείνος ένα καλύτερο μέλλον!»
Και ο άνδρας, που δεν είχε δικά του παιδιά και ήθελε πάρα πολύ, έπεσε στην παγίδα του Τζάσπερ πολλάκις. Δεν το πίστευε μετέπειτα πόσο τον πίστεψε αλλά μπορούσε να παραδεχτεί ότι ήταν αρκετά ευέλικτος στο να ψεύδεται.
Το τηλέφωνο του χτύπησε ένα βράδυ, γύρω στις οκτώ και κάτι. Και το όνομα του Τζάσπερ τον εξέπληξε (δυσάρεστα). Είχαν μιλήσει μερικές ώρες πριν, εκείνος ζητούσε να πάρει πίσω τα λεφτά του γιατί χαζός δεν ήταν. Η επιχείρησή του πήγαινε κατά διαόλου, λεφτά δεν είχαν επενδυθεί... Άργησε, μα το κατάλαβε.
Απάντησε στο τηλεφώνημα και έμεινε έκπληκτος να ακούει μια αγορίστικη, παιδική φωνή. Ανακάθισε στην καρέκλα του και φώναξε τον Άλμπερτ από το άλλο δωμάτιο να ακούσει κι εκείνος.
Ο μικρός Γκάμπριελ δεν ήξερε γιατί άρπαξε το τηλέφωνο από το παλτό του μπαμπά του. Δεν είχε σημασία πια, ήταν νεκρός ούτως ή άλλως, μα γυρνούσε να κοιτάξει με πρησμένα μάτια του πίσω από τον ώμο του ακόμη κι όταν το άψυχο σώμα του βρισκόταν λίγο πιο πέρα. Ακόμη φοβόταν ότι θα σηκωθεί και θα κοκκινήσει την πλάτη του με την ζώνη. Βρήκε επαφή που του θύμιζε κάτι. Και το όνομα Ρίο το είχε ακούσει πολλές φορές στα κρυφά τηλεφωνήματα του πατέρα του.
«Πως σε λένε;» ρώτησε ο άνδρας μέσα από το ακουστικό και ενώ ο μικρός είχε μάθει από την μητέρα του να μην μιλάει σε αγνώστους, το δικό της σώμα που ήταν κρύο δίπλα του δεν του έδινε άλλη επιλογή.
«Γκάμπριελ.»
«Που είναι ο μπαμπάς σου;»
«Ο μπαμπάς μου πέθανε.»
ČTEŠ
Bulletproof
RomanceΕίναι δύσκολο να είσαι το Δεξί Χέρι της καλύτερης Οικογένειας στην Ευρώπη. Η ρουτίνα του ταπεινού λογιστή Γκάμπριελ δεν θα μπορούσε να είναι πιο βαρετή: σπίτι- Εσκομπάρ, Εσκομπάρ- σπίτι. Ο Άδης βέβαια, ο Αφέντης του Κάτω Κόσμου, έχει μια πιο ενδιαφέ...