Ránéztem Petiékre akik vigyorogtak Giorgio szintén. Az én arcszínem meg eggyezett egy paradicsoméval.
-aranyosak vagytok. - mondta Barni.
-köszönjük. - fogta meg Gyuri újra a kezem. Édes istenem. Imádom ezt a palit. Én még mindig csak mosolyogtam, közben próbáltam nem úgy bámulni olasz barátomra, mint aki aranyat lát. Jó az én szememben az.
-basszus, nekünk menni kell. -kutatott a táskájában Barni, miután kapott egy üzenetet.
-egyébként Ati és Bálint üzeni Zsoma, hogy jobbulást. - mondta Peti, miközben figyelte Barnabás mozdulatait.
-köszönöm. - mondtam már kevésbé paradicsom színben.
Miközben a friss pár a széken keresett valamit én összenéztem Giorgioval aki mosolyra húzta a száját. Basszus direkt csinálja? Imádom. Leírhatatlanul. Na őneki szívesen lehoznám a csillagokat. Úgy érzem minden kérdésre lett válasz. Szeretem a fiúkat. Szeretem Giorgiot.-szóval Zsoma ezt neked hoztuk. - nyomott Barni a kezembe egy bombit és egy zoknit amin spongebob volt, jó ez aranyos.
-jajj, nem kelett volna, köszönöm! - vettem át mosolyogva az ajándékot.
-de most mennünk kell már tényleg. - indult meg az ajtó felé Barni, Peti utána. Tényleg nagyon aranyosak együtt. Pont kiegészítik egymást.
-okés, sziasztok! - köszöntünk el tőlük. Majd egymásra néztünk vigyorogva, mint két kisgyerek akik cukorkát kaptak.
-Zsombor. Szeretlek. - jelentette ki Gyuri miközben valahol a szemem, valahol számat nézte ami már kívánta Giorgiot.
-én is Giorgio. Nagyon. - bólogattam. Majd mire észbekaptam már Gyuri ajkain voltam ő pedig az enyémen. Felâlltunk, mire már a falnáll álltunk, ami melett az ablak volt, amiből áradoztak a nap sugarai befelé. Hosszasan megcsókolt, majd megkezdődött a csók-csata.
Már az ágyon voltunk. Mi ketten, Giorgio és én olyanok voltunk mint egy terv. Mármint mellette nem kelett terveznem, olyan volt mintha végre élném az életem. Boldogan. Mellette. A keze a hátamról levándorolt a kezemig, majd onnan a csuklóm, majd az alkarom. Majd a kötésem. A kötés amikor megvágtam magam... Lassan elvállt tőlem Giorgio és szomorúan rám nézett.-ezt... T... Többet ne csináld kérlek... - nézett bele könnyes szemekkel a szemembe.
-oké. - éreztem már megint kínosan magam.. Vagy nemtudom... Szar érzés volt erről beszélni..
-mit csináljunk? - ráztam meg a fejem, hogy beszéljünk valami más témáról.
-jókérdés. - húzta meg a vállát.
-kimegyek mosdóba. - kelltem fel Giorgio karjai közül. Mikor kézmosâs közben belenéztem a tükrörbe már nem egy hullát láttam aki szomorú, hanem egy sokkal élet vidámabb fiút. Mire visszamentem Giorgio éppen telefonozott.
Majd én is elővettem és bámultuk a képernyőt mire egyszerre csipogott a telefonunk. A csoportba írtak.Bálint a sarkany 🐲
Sracok baj van!!!!
Pottyos turorudi
Nezzetek meg a hirek.hu-t
Barnabas👹
Basszus
Koldus atilla
Beszalltam volna:(
Barnabas👹
Anyad, hagyd oket
YOU ARE READING
Giorgio és Én[befejezett]
FanfictionSziasztok. Zsombi vagyok, vagy Zsombor, vagy Zsoma. Kinek mi. A carson coma lelkes gitárosa vagyok. Mások aranykezűnek hívnak, de semmi nagyképűség. Igazából most, hogy eléggé magamba fordultam Gyurival elégge jóban lettem. Segít abban, hogy kevésbé...