Túl Sok Leány

364 24 7
                                    

-mit szeretnél? - mosolyogtam a részeg barátomra.

-rohadtul szeretlek.

-én is. Nagyon.-öleltem meg hosszasan.

-menjünk aludni. -mondta, mint egy kisgyerek.

-gyere.-karoltam belé, majd odavezettem az ágyamhoz. Ő ledőlt.

-tessék, itt egy takaró. - nyomtam a kezébe, majd ki kezdtem sétálni, hogy én a nappaliba hajtsam álomra a fejem.

-ne. Aludj velem. - fogta neg a karom. Majd én fáradtan ledőltem mellé és nagyon hamar elaludtam.

Reggel kezek között éreztem magam. Giorgio volt mögöttem és átkarolt az egyik kezével, fejét az én tarkómnak döntötte és úgy szuszékolt mögöttem. Én óvatosan kikeltem mellőle majd megittam egy reggeli teát. Később ő is kijött, majd el is ment, hisz elvileg hívták valahova.

Mivel tudtam, hogy ma nagyon jó idő lesz és Gioval nem lehetek ráírtam mindenkire is, hátha tud velem találkozni.

Budos hippi

Sziaa ma tudunk talalkozniii?

Koldus atilla

Bocsi ma Violaval talalkozok.

Budos hipli

Sokaig. hahah

Koldus atilla

Meg nem tartunk ott!!!

Szóval Ati kilőve. Hmm. Petiékre inkább nem írok rá. Had románcozzanak ketten..

Budos hippi

Szia, ma talalkozunk?

Balint a sarkany🐲

Ahh nekem nem jo.

Budos hippi

Eszti? 😩

Balint a sarkany🐲

Talalt sullyedt.

-ahhhj! - fogtam meg a fejem miután realizáltam, hogy egyedül fogok rohadni ma is. Majd megpittyent a telóm.

Balint a sarkany🐲

A tesom, Jazmin van valami baratnojevel elvileg halalra unjak magukat ha akarsz irj ra..

Budos hippi

Koszonom!!!

Végülis ki kell használni minden lehetőséget...

Bóna Zsombor

Sziaa, ma nem talalkozunk? Bocsi, hogy csak igy rad irok, de gondoltam hatha🤷🏽‍♀️

Kun Jázmin

Szia, nalam van egy baratnom de ha nem zavar szivesen atjohetnel.

Bóna Zsombor

Delbe nalam? 8-)

Kun Jázmin

Perfect.

Szóval el is kezdtem készülődni. Összepakoltam a rég nem járt lakásomba és igaz 11 volt, nekiálltam kaját készíteni. Jó öreg sajtos tésztát össze dobtam, majd felvettem egy fehér gatyát egy barna inggel. Mikor éppen ránéztem az órámra csengettek. Szóval kinyitottam.

-sziasztok! - köszöntem nekik. Mire ők vissza.

-szia, Julcsi vagyok. - köszönt nekem Jázmin barátnője.

-szia Zsombi, de hívhatsz Zsomának is. - mosolyogtam.

-én csak göndörkének hívom. -dobta le a kabátját a kanapéra Jázmin.

-egyszer csak azért kivasalon a hajam, hogy ne tudj így hívni. - ültem le a kabátja mellé.

-igazából amióta van a banda sokszor Zsománál kelett csöveznem  míg drága Bálint csinált valamit. - feküdt ki a kanapéra.

-azért nem volt rossz, be kell vallani.-nevettem a,, viccein".

Rengteg mindent csináltunk és megismertem kicsit közelebbről Julcsit és Jázmint is. Nagyon aranyosak voltak,  Jázmin tényleg rengetegszer a nyakamba lógott Bálint miatt, de mindig jól kijöttünk. Julcsi pedig nem az a tipikus rajongó volt, hanem aki ismer/szeret is minket de nem kezd el sikongatni ha meglát. Remélem semmi fontos infót nem mondanak el hol lakom, vagy ilyenek. Éppen gitározni tanítottam őket.

-de nézd, így. - fogtam meg Júlia ujjait és a helyére rajtam, hogy jól fogja végre az A nevű akkordot.

-óó, mindent értek. - húzta végig a másik kezét a húrokon.

-én is! - kérte Jázmin a gitárt.

-kis pillanat és neked is segítek, csak megnézem a telóm. - újjabb pittyenés volt. Valaki írt. Majd kimentem a szobából és megnéztem ki és mit írt.

Dzsordzso

Baj van

Giorgio és Én[befejezett] Where stories live. Discover now