-lányok, rohanunk. - vettem fel egy kabátot, majd a kocsikulcsot.
-mi az? - kérdezte Jázmin.
-Giorgio szarul van. - voltunk már kint a lépcsőházban én pedig zártam az ajtót. A szokásosnál is gyorsabban rohantam, a lányok alig tudtak utol érni. Beültem a kocsiba, ők is majd az öt perces utat megtettem egy perc alatt. Kirohantam a kocsiból fel a házába.
-elfáradtam. - mondta Julcsi lihegve.
-csak gyere. - húzta tovább Jázmin. Majd berontottam az ajtón, keresve mindenhol Giot. Berohantam a konyhába, senki sehol, csak néhány elmosogatlan tál. Nézem a nappaliba,semmi. Mikor a fürdőbe rohanok, meglátom a barátom a földön fekve becsukott szemekkel. Fekete nadrág rajt, felül sgy fehér garbó.Nem.. Biztos, hogy nem..
-Giorgio térj magadhoz!!! Gio ittvagy velem??? Gyuri válaszolj kérlek! - könyörögtem barátomnak, de úgy éreztem hiába.
Hisz minden olyan jól sikerült nem? Én... Azt hittem boldogok vagyunk.. Én az voltam... De mi? Nem...
-Jézus! Mit tudunk csinálni? - kérdezte Julcsi miután meglátta Giorgiot.
-semmit. Hozzatok egy pohár vizet. - mondtam könnyezve.
-Giorgio... - könnyeim uralták az arcom, újra végre elment az eső felhő.. Eddig nap volt most jön újra vissza a borús ég? Nem lehet újra vigyorgó nap? Vigyorgó Giorgio miután lesmároltam? Boldogan felkelni egymás mellett és boldogan táncolni? Boldogan élni vele majd boldogan halni? Halni.. Nem. Nem hal meg Gyuri.
-kelj fel basszus... - már ültem a földön, szinte mellette és könyörögtem.. Kell nekem ez a srác.. Nélküle nem teljes az életem, mintha egy puzzleból kivennének egy darabot... Már ott sem teljes a kép...
-GIORGIO! - Üvöltöttem, miközben megráztam a fejét. Nyitja a szemét. FELKEL. A lányok éppen a pohár vizet hozták, mikor Giorgio ébredezett.
-szerelmem. Ittvagy? - fogtam meg két kezemmel az arcát.
-itt. - mosolygott kábán.
-ne mosolyogj.-ráztam a fejem barátom kába, mégis aranyos arcán.
-és miért ne? - mosolygott még mindig.
-feltudsz kelni? - aggódtam újra.
-talán. - nyújtotta a kezét, hogy felhúzzam, ami sikeresen megtörtént. Odavezettem a kanapéhoz, majd lefektettem. A lányok a konyhából figyeltek, aki egyébként össze volt kötve a nappalival.
-tessék, takaró. - takartam be vele remegő testét, miután nagynehezen találtam.
-köszönöm. - mosolygott még mindig. - majd mikor a felsőtesténél takartam le megfogta a fejem odahúzott magához, majd megcsókolt. Édes mint a méz. Átfutott az agyamon, hogy a leányok előtt nem kéne, de ezt most nem rontom el miattuk.
Mikor felkelltem Gio szorításából, a lányok vigyorogva néztek rám.-haza tudtok menni? - kérdeztem tőlük, miután realizáltam, hogy innentől Giorgioval kell lennem.
-aha. - mondta Julcsi.
-Bálintnak egy szót sem. - mondtam, mielőtt kiléptek az ajtón.
-jól vagy Gio? Mi történt? - aggódtam újra az olaszért.
-nemtudom... Szarul voltam a fürdőbe és egyszercsak a padlón találtam magam..
-de mostmár jól vagy? Ne vigyelek orvoshoz? - fogtam meg a kezét.
-nemkell köszönöm. Jól vagyok - mosolygott újra. -de ha nembaj, most lefekszem aludni. - forgolódott az ágyban.
-dehogyis, jó éjt. - ültem le a kanapé mellett lévő székre majd bámultam az előttem alvó szerelmem. Mikor már ő mélyen aludt én még nem tudtam.
Ahogy néztem a kezét a gyönyörű hófehér garbón megláttam egy piros foltot. Gratulálok neki, hogy leette ezt a szép felsőt. Ahogy egyre jobban néztem a kis foltot, rájöttem, hogy az nem kaja, vér..
YOU ARE READING
Giorgio és Én[befejezett]
FanfictionSziasztok. Zsombi vagyok, vagy Zsombor, vagy Zsoma. Kinek mi. A carson coma lelkes gitárosa vagyok. Mások aranykezűnek hívnak, de semmi nagyképűség. Igazából most, hogy eléggé magamba fordultam Gyurival elégge jóban lettem. Segít abban, hogy kevésbé...