-Zsombor baszki! - ütögette az arcom Ati.
-srácok, hagyjátok! Nyitja a szemét! - csitítja a többieket Gyuri.
-mmm. - dünnyögtem. Majd megilyedtem, hogy mit keresek a földön és miért guggol hozzám mindenki. Felültem.
-Bombi, nyugi! - nyúl rá Giorgio a kezemre, amit én elhúzok előle. Mindenki végignézte, viszont senki sem kérdezte a miértjét.
-srácok, jólvagyok.- Pattanok fel, mire újra elkezdek szédülni és a testem szeretne összeesni, viszont a kezemmel megtartom magam, Petijében.
-Zsoma! - szoritja erősen a kezem az említett.
-jól vagyok. Jól vagyok.- Ismételgetem, majd odaballagok Peti vezetésével a fotelhoz.
-mi történt? - aggodalmaskodott Bálint.
-szerintem láttad. - válaszolt neki Gyuri.
-csak... Megszédültem. - vakartam meg a fejem.
-hát. Oké. - Mondta Ati, aki tudta, hogy nem kell feszegetni tovább ezt a témát.
Lenéztem a kezemre a csönd közben, és láttam, hogy gyönyörű piros víz folyik le rajt. Vér. Vér volt. Az én vérem.
-ZSOMBOR! - Ugrik Barni a kezem láttán. Legugolt elém, és elemezte, mimet vertem be. A fejem volt, gondolom mikor elâjultam bevertem a fejem. Nemtudom. Nem emlékszem semmire.
-h.. Hol... Mi? - dadogott.
-a fejem. - bámultam a parkettát. Újra. Újra odaugrott mindenki, és már a fejem elemezték.
-be kell vinnünk a kórházba. - jelentette ki Atilla és fel kapta a kocsikulcsát.
-menjünk. - mondta mindenki, majd felsegítettek. Semmit sem szerettem volna csinálni. Csak ülni, és gondolkodni a tegnap estén. Úgy éreztem felfal a világ. Hogy vége kéne lennie. Itt és most. Az élet...
-jónapot!-köszöntek a srácok az orvosnak. Már termet kaptam, ahol megvizsgáltak. Betört a fejem. Mindenki nagyon aggódott értem, viszont mint említettem, volt nagyobb fájdalmam is. Éppen azzal aki velem szemben ül, és aggódik értem. Nem Tudom miért. Hisz jól vagyok. Csak.. Csak betört a fejem. De.. Jól vagyok. Eskü.
-srácok menjetek haza, négy órája itt vagytok. - nézek az öt fiú szemébe egyszerre. Vicces, milyen rég ismertük meg egymást, most pedig a hat ifjú felnőtt.
-de.. - szólal meg mr. Héra.
-semmi de, húzzátok haza a seggetek. Jól vagyok. - nyugtattam őket.
-oké. - kel fel az említett. Majd mindenki értett a szóból és kiment, viszont Giorgio odajött hozzám mikor márcsak ketten voltunk a szobába.
-figyi, Zsoma..-nyúl újra oda a kezemhez, amit újra elhúzok. Úgylátszik nem tanult a múltból.
-hagyd Gyuri. Menj haza. - küldtem őt is el.
-de.. - szorít erősen a kezemre, amiből már nemtudok kibújni.
-BASSZUS GIORGIO CSAK MENJ KI! - Ordibálok vele. Ordibálok azzal a személlyel akiért régen bármit megtettem volna. Igazából most is kútba ugranék érte, viszont a tegnap esti.... Nemértem magam. Szeretem a fiúkat? Szeretem Giorgiot? Ő szeret?
Az elmélkedésemet az ő ajtóbecsapódása törte meg. Megrezzentem. Bejött hozzám egy orvos, beszéltem vele majd elaludtam. Későre járt, és igen hosszú napom volt.
***
Reggel Barniék szorgosan lépkedték a lépcsőfokokat. Beszéltek az orvossal, az állapotomról, majd megkeresték a szobám és benyitottak.
-szi..-akadt meg a hang Barnabás torkán.
YOU ARE READING
Giorgio és Én[befejezett]
FanfictionSziasztok. Zsombi vagyok, vagy Zsombor, vagy Zsoma. Kinek mi. A carson coma lelkes gitárosa vagyok. Mások aranykezűnek hívnak, de semmi nagyképűség. Igazából most, hogy eléggé magamba fordultam Gyurival elégge jóban lettem. Segít abban, hogy kevésbé...