I jest rozdział za obiecane 5 gwiazdek 🤝
Uwielbiam was!
————————————————————————
Butelka wskazała na czarnowłosego chłopaka.-No proszę... Tan Seong-Ho...- zebrał głos Joongwoo. -Pytanie czy wyzwanie?- zmrużył oczy uważnie przyglądając się reakcją wylosowanego chłopaka.
-Pytanie- odpowiedział stanowczo.
-Gdzie był twój pierwszy pocałunek?- Joongwoo zbliżył się do chłopaka by wywrzeć na nim presję.
-Toi toi.- odpowiedział Tan Seong-Ho. Wszyscy wpadli w śmiech. -No co?!- oburzył się. -Byłem na festiwalu.- tłumaczył się.
-Okej, mam już dla ciebie kolejne pytanie w takim razie.- Joongwoo wziął głęboki wdech by opanować śmiech. -Ale będziemy musieli poczekać, aż znów butelka wybierze ciebie.- wrócił na środek koła i schylił się do butelki. Spojrzał na wszystkich przymrużonym wzrokiem i ponownie zakręcił butelką.
Po krótkiej chwili butelka zatrzymała się na dziewczynie.
-Mi-Yun!- klasnął Joongwoo. -Najmłodsza z naszego grona.- wszyscy spojrzeli na dziewczynę. - Pytanie czy wyzwanie?- wypalił.
-Pytanie...- odpowiedziała niepewnie dziewczyna.
-Spokojnie nie stresuj się. Dla ciebie będę łagodny.- posłał jej uśmiech. -Paliłaś kiedyś?- zapytał.
-Papierosy?- dopytała się.
-Papierosy.- powtórzył Joongwoo potwierdzając.
-Nie.- przyznała Mi-Yun.
-Grzeczna dziewczynka z ciebie.- kiwnął głową Joongwoo i puścił jej oczko. -Czas na następną osobę!- wrócił do butelki.
Tym razem butelka trafiła na Lise.
-Lisa mordeczko ty moja!- ucieszył się Joongwoo.
-Dawaj wyzwanie!- Wyprzedziła pytanie chłopaka, była niecierpliwa.
-No dobrze.- zaśmiał się tajemniczo Joongwoo. -Wybierz 3 osoby.- zarządał chłopak.
-Tamta trójka przede mną- machnęła palcem.
-Sami chłopcy... Jesteś pewna?- zdziwił się organizator imprezy.
-Tak.- machnęła pewnie głową.
-Chłopacy chodźcie ze mną do kuchni.- zwrócił się do wybrańców Lisy Joongwoo.
Po 3 minutach wrócili z dużym kieliszkiem w dłoni.
-Musisz wypić przygotowaną przez nas miksturę.- wręczył Lisie kieliszek z niebieskim płynem.
-Alkohol?- jęknęła Lisa.
-Alkohol w czystej postaci.- zaśmiali się chłopcy, którzy razem z Joongwoo przygotowali napój.
-O nie...- szepnęłaś sama do siebie widząc tą sytuacje z oddali.
Lisa już jest upita. Ten szot ją dobije jak amen w pacierzu.
-Też uważam, że to zły pomysł.- odezwała się do ciebie siedząca po twojej lewej stronie Hana, która cię usłyszała.
-Dawaj to!- zaśmiała się Lisa.
Dostała do ręki napój. Wypiła go na raz. Skrzywiła się przy tym mocno.
-Co to było?- wystawiła język i zamknęła oczy skwaszona smakiem tego trunku.
-Mieszanka napojów bogów.- zaśmiał się szyderczo Joongwoo i klęknął przed twoją przyjaciółką. -Nie będę już taki wredny. Masz popitkę.- wręczył jej puszkę Coca coli.
CZYTASZ
Pokaż prawdziwego siebie| Min Yoongi
RomanceMin Yoongi- szkolny bad boy, chłopak skryty w sobie, bez uczuć w stanie skrzywdzić każdego i być szczerym do bólu Ty- dziewczyna z Polski, która wyjechała na pare miesięcy do Korei Południowej w ramach wymiany licealnej Jak potoczą się wasze losy? ...