Startujemy z maratonem! 🤗
Miłego czytania 👀
————————————————————————
-Miło was widzieć!- do klasy weszła uśmiechnięta pani Lee.Twoja wychowawczyni była zawsze bardzo radosną osobą, ale dzisiaj była jeszcze bardziej rozpromieniona niż zwykle.
-Mam dla was świetną informacje do przekazania.- oparła się o swoje biurko. Wszyscy z zaciekawieniem spojrzeli na nauczycielkę. -Szkoła organizuje wycieczkę.- klasnęła w dłonie.
Po klasie rozległy się szepty podekscytowanych uczni. Spojrzałaś zadowolona na dziewczyny. Wycieczka, to będzie niezapomniane przeżycie.
-Musimy koniecznie jechać.- szepnęła do ciebie Lisa. Pokiwałaś głową zgadzając się z przyjaciółką.
-Za tydzień odbędzie się wycieczka do Seulu, stolicy naszego kraju.- uśmiechnęła się szeroko pani Lee. -Wycieczka będzie trwać, aż 4 dni. Zapisywać się można u mnie, gdyż jestem jednym z organizatorów wycieczki, oraz jadę też jako jeden z opiekunów.- usiadła za biurkiem i wyjęła z teczki jakieś karteczki.
-Ile osób może jechać?- zapytał jeden z kolegów z klasy.
-Wycieczka będzie dość spora. Maksymalna liczba uczniów to 40. Jest to wycieczka szkolna więc mogą się na nią zapisać uczniowie z różnych klas. Młodszych i starszych.- wytłumaczyła.
Oczywiście większość twojej klasy stwierdziła, że pojedzie na wycieczkę. W tym ty i grupa twoich koleżanek.
Nauczycielka zaczęła rozdawać wszystkim zgody dla rodziców, które było trzeba już na następny dzień przynieść wraz z pieniędzmi. Trzeba zrobić to jak najszybciej by czasem nie zabrakło już miejsc. W twoim przypadku rodzice mieli udzielić zgody telefonicznie. Pani Lee obiecała, że wszystkim się zajmie.
-Wyjazd mamy w poniedziałek o godzinie 9:00 gdyż do Seulu będziemy jechać tylko 1,5 godziny, więc będziemy tam jeszcze przed 12.- pani rozdała wszystkim chętnym uczniom karteczki dla rodziców. - Jedziemy wszyscy jednym autokarem, więc będzie trochę tłoczno, ale mam nadzieje, że nie będziecie wszyscy szaleć i hałasować.- westchnęła. -Wtedy nawet tak krótkie podróże są nie do zniesienia.- dodała na koniec i wróciliście do normalniej lekcji.
Nie mogłaś się doczekać dnia wyjazdu!
***
W niedziele wzięłaś się za pakowanie na wycieczkę. Wzięłaś pełno różnych ubrań na różne okazję. Ponoć wieczorami będziecie mieli dla siebie czas wolny i będziecie mogli pozwiedzać sami ulice Seulu. W tedy będzie trzeba się wystroić jak macie pójść sami w wielkie miasto. W końcu to stolica.Po spakowaniu wszystkich potrzebnych rzeczy udałaś się do swojego łóżka, by zmęczona wreszcie w nim zasnąć.
Obudziłaś się o 7 rano. Zjadłaś najpierw śniadanie, a później ubrałaś się we wcześniej przyszykowane ubrania. Uczesałaś włosy i zrobiłaś lekki makijaż. Wszystkie kosmetyki spakowałaś z powrotem do walizki i w końcu mogłaś ją zapiąć.Nim się obejrzałaś była już 8:20. W pośpiechu sprawdzałaś czy wszystko spakowałaś. Ładowarka, portfel i takie tam. Wszystko było.
Ubrałaś kurtkę wygodne buty i wyszłaś z domu. Zakluczyłaś drzwi upewniając się 3 razy czy napewno są zamknięte.
Po drodze do szkoły, spod której mieliście wyjechać na wycieczkę, weszłaś do sklepu by kupić sobie jakieś przekąski na drogę. Trochę było ci ciężko przedzierać się między ludźmi ze swoją walizką. Finalnie kupiłaś sobie wszystko co chciałaś i wpakowałaś to do swojego małego czarnego plecaka.
CZYTASZ
Pokaż prawdziwego siebie| Min Yoongi
RomanceMin Yoongi- szkolny bad boy, chłopak skryty w sobie, bez uczuć w stanie skrzywdzić każdego i być szczerym do bólu Ty- dziewczyna z Polski, która wyjechała na pare miesięcy do Korei Południowej w ramach wymiany licealnej Jak potoczą się wasze losy? ...