-Po to byś mogła być sama.- spojrzał na twoje usta i przegryzł swoją wargę. -Zamierzasz go tu ściągnąć?- zapytał.
-Kogo?- zdziwiłaś się.
-Blondyna.- mruknął.
Odległość między wami była niewielka. Czułaś się niekomfortowo.
-Skąd o nim wiesz?- uniosłaś brew. -Nie było cię na basenie.- dodałaś.
-Tak się składa, że mam piękny widok z mojego okna na basen, w którym świetnie się bawiłaś.- odsunął się od ciebie.
-Przyszedłeś tu by kolejny raz mi dogryźć?- skrzyżowałaś ręce i spojrzałaś zażenowana na Yoongiego. -Mam dosyć tego jak mnie traktujesz. Na początku ja pomogłam tobie ty pomogłeś mi. Co się stało, że tak mnie znienawidziłeś i dręczysz mnie przy każdej możliwej okazji?- próbowałaś w końcu jakoś to zrozumieć.
Chłopak prychnął i pokręcił głową.
-Wcale tak nie jest.- zaczął. -Doprowadzasz mnie do szaleństwa.- jego słowa cię zamurowały.
Stałaś wryta nie wiedząc o co tak dokładnie chodzi Yoongiemu.
Ten ponownie znalazł się przed tobą i znów przywarł cię do szyby. Chwycił twoje nadgarstki w swoje dłonie i przyłożył do okna.
Przeraziło cię to. Nagle w oczach Yoongiego widziałaś obłęd. Jego oddech przyspieszył i na siłę próbował złapać kontakt wzrokowy.
-Nie zwracasz na mnie uwagi. Po wszystkich tych wydarzeniach zaczęłaś traktować mnie jak powietrze. Z pogardą na mnie spoglądałaś...Gdy widzę jak śmiejesz się przy innych, aż mnie skręca od środka.- powiedział w szale emocji.
-Co?- zapytałaś cicho. Byłaś zdumiona tym co ci powiedział.
-Dlaczego to robisz? Dlaczego mnie unikasz?- dopytał.
-Bo mnie wkurzasz.- wyrwałaś się z jego uścisku. Usłyszałaś tylko krótki śmiech chłopaka. -Dręczysz mnie i zaczepiasz. Jestem tym wszystkim zmęczona Yoongi. Próbujesz zwrócić tylko na siebie uwagę.- odparłaś.
Widziałaś tylko jak zacisnął mocno szczękę i spojrzał w bok. Nic nie powiedział.
-Słyszałam pare rzeczy na twój temat. Wiem jakim cwaniakiem jesteś. Nie zamierzam pakować się w jakąkolwiek relacje z tobą. Stąd taka obojętność co do ciebie.- dodałaś pewna siebie.
-Nic o mnie nie wiesz.- Yoongi posłał ci groźne spojrzenie. -Nie znasz całej prawdy. Nikt nie zna.- warknął pod nosem i udał się w kierunku wyjścia.
-Czekaj...- szepnęłaś pod nosem. Czułaś, że zrobiłaś coś nie tak. Zabolało cię to.
Chłopak nie zatrzymał się. Nawet na ciebie nie spojrzał. Po prostu wyszedł...
***
Na śniadaniu byłaś przybita. Nie zobaczyłaś na stołówce Yoongiego co trochę cię zaniepokoiło. Nagle poczułaś, że na myśl o nim drżysz od środka. Był zagubionym nastolatkiem nie panujący nad pewnymi sprawami.
-Chyba się nie wyspałaś co?- po chwili dotarł do ciebie głos Lisy. -Spójrz na te wory pod oczami.- złapała twoją szczękę i obracała twoją głowę w prawo i w lewo.
-Aish, zostaw.- zabrałaś jej rękę ze swojej twarzy. -Nie pomalowałam się, to dlatego.- westchnęłaś.
-Dziś może w końcu uda nam się wyjść samym na miasto.- odezwała się Sooyoung, przełykając ostatnie resztki jedzenia.
CZYTASZ
Pokaż prawdziwego siebie| Min Yoongi
RomanceMin Yoongi- szkolny bad boy, chłopak skryty w sobie, bez uczuć w stanie skrzywdzić każdego i być szczerym do bólu Ty- dziewczyna z Polski, która wyjechała na pare miesięcy do Korei Południowej w ramach wymiany licealnej Jak potoczą się wasze losy? ...