>27<

493 19 10
                                    

-Moja głowa- jękną skacowany Joongwoo, który właśnie się obudził.

Razem z Sonhoo siedziałaś cierpliwie przy stole czekając aż wasi znajomi w końcu się obudzą.

-Moje plecy!- dodał obolały gdy wstał z podłogi.

Przeciągnął się pare razy by się rozprostować.

-Nie krzycz- wymamrotał jakiś chłopak śpiący na kanapie.

-O [T/I] nie śpisz już.- Joongwoo nagle ożył gdy cię zobaczył. -Po wczorajszym dramacie myślałem, że nie będziesz wstanie rano normalnie funkcjonować.- zaśmiał się i dosiadł do was. -A jednak jesteś i trzymasz się na nogach!- chwycił kanapkę z ogromnego talerza przed sobą.

-Co prawda boli mnie głowa i wciąż czuje lekkie zawroty głowy... ale po pewnych sytuacjach z dzisiaj już nie byłabym wstanie wyleżeć całego dnia w łóżku.-  westchnęłaś.

-Ile już nie śpicie?- spojrzał podejrzliwie na ciebie i Sonhoo. -Co się stało?- zmartwił się.

-Mała wizyt...- Sonhoo chciał się z wszystkiego wygadać lecz ty wiedziałaś, że to się źle skończy.

-Miałam lekki atak paniki gdy się obudziłam w nie swoim łóżku.- szybko się wtrąciłaś. -Nie pamietam wczorajszego wieczoru.- dodałaś nerwowo.

Joongwoo nie spuszczał z was ostrego spojrzenia lecz po chwili złagodniał.

-Mogę ci przypomnieć- zaśmiał się z pełną buzią i odbiegł od stołu zostawiajac cię samą z Sonhoo.

-Błagam ani słowa o Yoongim.- szepnęłaś błagalnie w stronę starszego chłopaka.

-Czemu ci tak zależy?- zaciekawił się.

-Po prostu obiecaj.- złapałaś go za nadgarstek wywierając na nim presję.

-Niech ci będzie...- uległ.

-Zrobiłem ci wczoraj fotki- do stołu wrócił podekscytowany Joongwoo.

-Mam się bać?- spojrzałaś na niego zestresowana i całą tą sytuacją i świadomością, że zrobili ci wczoraj jakieś zdjęcia.

Oby nie były takie złe...

W tej chwili został wręczony ci do ręki telefon Joongwoo.

-O japierdole- parsknął śmiechem Sonhoo zaglądając w ekran urządzenia w twojej dłoni.

-Czyś ty zwariował!- wstałaś bo nie mogłaś w to uwierzyć.

Zrobili ci zdjęcia gdy zgonowałaś nad toaletą!

Zrobili ci zdjęcia gdy zgonowałaś nad toaletą!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-Spójrz dalej.- pękał ze śmiechu twój przyjaciel.

-Naprawdę masz coś jeszcze?- wstał z krzesła Sonhoo, który koniecznie chciał to zobaczyć.

Pokaż prawdziwego siebie| Min YoongiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz