Właśnie dotarłaś do szkoły. Poszłaś do swojej szafki by schować do niej swoją kurtkę.
-I jak tam minął weekend?- zza twoich pleców wyskoczył Joongwoo. Odskoczyłaś przestraszona nagłym pojawieniem się przyjaciela.
-Nie strasz mnie- złapałaś się za klatkę piersiową. -Zawału dostanę.- przewróciłaś oczami, zamknęłaś szafkę i ruszyłaś w stronę klasy, w której miała zaraz zacząć się pierwsza lekcja.
-Oho...- Joongwoo ruszył za tobą. -Ktoś tu nie ma dzisiaj humoru- zaczął się z tobą drażnić. -Co się stało?- stanął przed tobą i zmusił byś się zatrzymała.
-Joongwoo przestań.- westchnęłaś. Jednak przyjaciel nie dawał za wygraną i patrzył na ciebie wyczekująco. -Jest poniedziałek i mam dzisiaj kartkówkę z matematyki, na którą się nic nie nauczyłam.- powiedziałaś. Jednak to nie to sprawiało, że byłaś wnerwiona. Chłopak zamrugał pare razy i uśmiechnął się łagodnie.
-Wrzuć na luz.- objął cię ramieniem i odprowadził do klasy. -Kartkówkę poprawisz. Przynajmniej będziesz wiedziała czego dokładnie będziesz musiała się nauczyć.- pocieszał cię.
-Jakoś dam radę. Może zapamiętałam coś z lekcji.- odparłaś przygnębiona. -Gdzie Lisa?- rozejrzałaś się pod klasą. Widziałaś wszystkich, tylko nie jej.
-Nie mam pojęcia.- oznajmił. -Muszę spadać na lekcje. Na długiej przerwie się widzimy!- powiedział oddalając się. Pokazałaś mu kciuk w górę i uśmiechnęłaś się. Po dzwonku weszłaś do klasy i zajęłaś swoje miejsce. Ten dzień będzie ciężki.
-Nie ma Lisy?- odwróciła się do ciebie Sooyoung, która siedziała przed tobą.
-Nie...- odparłaś zamyślona.
-Przyjdzie dzisiaj do szkoły?- zadawała dalej pytania.
-Nie wiem...- odpowiedziałaś.
-Może ma za mocnego kaca by dzisiaj przyjść.- zastanowiła się Sooyoung.
-Kaca?- zdziwiłaś się.
-Była wczoraj na imprezie ze starymi znajomymi.- powiedziała.
-I ja o niczym nie wiedziałam?!- zrobiło ci się przykro, że przyjaciółka ci się nie pochwaliła. Inni wiedzą a ty nie.
-[T/I]!- krzyknęła nauczycielka. -Proszę nie rozpraszać koleżanki.- zezłościła się na ciebie.
Ręce ci opadły. Jakiś pech na ciebie spadł.
-Ale to ja zaczęłam.- broniła cię Sooyoung.
-Proszę się nie wtrącać, bo zaraz obie dostaniecie uwagę!- Sooyoung zamilkła, tak samo jak ty. Widać nie tylko ty jesteś dzisiaj w niehumorze.
***
-Przepraszam- po skończonej lekcji Sooyoung podeszła do ciebie.
-Nie masz za co...- odparłaś. -Ja sama wciągnęłam cię do dalszej rozmowy.- przyznałaś.
-Nie miała dzisiaj humoru.- dołączyła do was Sara. -Nie przejmuj się.- potrząsnęła tobą i zaśmiała się.
-Staram się.- posłałaś jej uśmiech.
-Lisa nieźle wczoraj zabalowała.- zaczęła temat gdy szłyście w trójkę korytarzem.
-Skąd o tym wiecie?- chciałaś dowiedzieć się dlaczego ty o niczym nie wiesz.
-Snapy dawnych znajomych, którzy zaprosili Lise na imprezę.- powiedziała Sooyoung. -Wysyłali je do mnie wczoraj przez pół nocy.- dodała.
Wszystko jasne. Lisa nikogo nie informowała.
Nie byłaś pominięta.
CZYTASZ
Pokaż prawdziwego siebie| Min Yoongi
RomansMin Yoongi- szkolny bad boy, chłopak skryty w sobie, bez uczuć w stanie skrzywdzić każdego i być szczerym do bólu Ty- dziewczyna z Polski, która wyjechała na pare miesięcy do Korei Południowej w ramach wymiany licealnej Jak potoczą się wasze losy? ...