|19|

2.9K 184 31
                                    



Pamir: Sakin ol şampiyon.

Pamir: Bir şey ima etmeye, ya da bir planla bana yazdığını söylemeye çalışmadım ki.

Pamir: Ayrıca seni, karşısındakini sadece cinsellikle etkilemeye ve dikkatini çekmeye çalışan ya da buna niyetlenen biri olarak görmüyorum.

Pamir: Öyle bir şey ima etmiş gibi anlaşıldıysam özür dilerim.

Lilya: Şakanın ucunu kaçırıp farkında olmadan dangalaklık yapmanı ve bunu sonradan fark edip toparlamaya çalışmanı bile özleyeceğim aklımın ucundan bile geçmezdi sanırım... (Gönderilmedi)

Lilya: Ben biraz gereksiz yükseldim bir anda, boşver

Lilya: Arada gelir bana öyle takılma.

Lilya: Senden çok kendime kızdım sanırım, salla gitsin.

Pamir: Salla gitsin mi?

Pamir: Benden çok kendine mi kızdın?

Lilya: Evet.

Pamir: Ulan o ne demek şimdi?

Lilya: Ebenin örekesi demek desem ayıp olur mu?

Pamir: Zaten konser sonrası kafam bir dünya, kulaklarım uğulduyor...

Pamir: Son kalan birkaç mantık kırıntısı da yansın diye mi uğraşıyorsun?

Lilya: Gerçekten cevap vermemi istiyor musun?

Pamir: Yok gece gece canım sıkıldı taşak geçiyorum!

Pamir: Anonim sen iyi misin ne oluyor?

Lilya: Bir an için sana böyle bilinmeyen numaradan yazmaya başlayıp hayatına dalmakla hata mı yaptım diye düşündüm.

Lilya: Senin açından değişen bir şey olmadı belki ama ben büyük bir risk aldım sonuçta kendimce.

Lilya: Rus ruleti gibi bir şey oynadım.

Lilya: Acaba zaten eskimiş, bomboş kalmış olan bir kağıdın üzerine yanlış şeyler mi yazdırıyorum

Lilya: Olması gerekenden, gerçeğinden daha farklı görünmesine sebep olacak bir ışık mı gösteriyorum diye düşündüm

Lilya: Kendimi sorguladım.

Pamir: Sırf şu yazdıklarını doğru anladığıma emin olmak için bile üç kere falan okudum sanırım.

Pamir: Bence senin sadece resmin değil edebiyatın da iyi.

Lilya: Edebiyat parçalamak anonimlik müessesinin temel direğidir canım.

Lilya: Bir numaralı kural.

Pamir: Sinirini ve üzüntüsünü gizlemek için mizahı kullananlardan mısın sen de?

Lilya: Nereden anladın?

Pamir: Bu kadar çabuk konu ve ruh hali değiştirebilmenin başka tek bir açıklaması olabilir o da ruh ve sinir hastalıkları uzmanlığına girer.

Pamir: O yüzden tahmin etmesi pek de zor olmadı diyebiliriz :)

Lilya: Her neyse..

Lilya: Dediğim gibi, boşver gitsin.

Pamir: Boş vermiyorum.

Lilya: Gidip uyusana sen ya

Pamir: Uykum kaçtı, şansına küs.

Pamir: Ayrıca, eskimiş ve boş bir kağıttan kastın neydi?

Lilya: Hafızan. -_- (Gönderilmedi)

Lilya: Zamanında söylediğimi tekrarlamak istemiyorum ama şöyle cevaplayayım,

Lilya: O zorlamadığın hafızana selamlar saygılar...

Pamir: Şimdi anladım.

Pamir: Ama kendine kızmanı hâla anlamlandıramıyorum.

Lilya: Eksik parçaları bulduğunda anlamlandırırsın belki

Lilya: Zorla biraz, çalıştır o saksıyı.

Pamir: Zorlamadığımı nereden biliyorsun ki?






♣️♣️♣️

Kısa bir bölüm oldu farkındayım ama araya çok vakit koymadan yüklediğim için sorun etmezsiniz diye düşünüyorum..
Aynı anda üç kurguya birden bölüm yetiştirmeye çalışınca bazen kısa kalabiliyor bölümler🥲

Umarım sevmişsinizdir bölümü 🥰🥰

Bir de, oy vermeden geçmeyin lütfen olur mu? 🖤✨

(Ayrıca, henüz okumayan veya okusa bile yorum yapmamış olan varsa Nova'nın son bölümüne de bir uğrarsanız çok sevinirim, bol yakın temaslı bir bölüm var orada da 🙈🙈)

LİLYA || texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin