Lilya: Dört gün geçti solistLilya: Bitti mi bakalım mini Avrupa turunuz?
Pamir: Sana da merhaba selamsız bandosu
Pamir: Halimi hatırımı sorduğun için teşekkür ederim, ben de iyiyim senden ne haber?
Lilya: Hatice'yi es geçip netice kısmına bakıyorum canım ben direkt.
Lilya: Zaman kaybı olmuyor öyle.
Pamir: İyi halt ediyorsun desem ayıp olur mu?
Lilya: Valla döndüğüm günden beri alttan alta Haziran'ı büyük patlamaya hazırlayacağım diye müsait bir yerlerim çatladı
Lilya: Ayıp etme bence.
Pamir: Ne oldu, ikna edebildin mi bari? Ne durumdasınız?
Lilya: Direkt, birkaç güne sarı kafalı sırma boylu sevdiceğin yanında olacak karşılaşacaksınız demedim tabi ki sivri zekalı.
Pamir: Eee, ne yaptın o zaman ayıptır sorması?
Lilya: Durumu şöyle özetleyeyim canım,
Lilya: Ben; ayrıldıkları günden beri Buğra ve onunla olan ilişkisi hakkında düşündüğüm her şey sansürsüz bir şekilde söyleyen bir tip olarak ilk defa lafları evirip çevirip söylemekten çatlamak üzereyim.
Lilya: Haziran da bu kıza hangi yediği içtiği dokundu neyin kafasını yaşıyor diye bana bakıp duruyor garibim.
Lilya: Tabi bir yandan da durduk yerde 'Buğra'yla yüz yüze gelseniz ne olurdu, hiç konuşmayı düşünmüyor musun' temalı sorularımı garipsemekle meşgul.
Lilya: Bilmem anlatabiliyor muyum..
Pamir: Harika anlatıyorsun (!)
Pamir: Biz de son konserimizi bu gece verip yarın sabah buradan yola çıkıyoruz
Pamir: Yani takribi otuz altı saate aynı kıtada olacağız yine :)
Lilya: Aman ne güzel ne güzel... -_-
Lilya: Peki buraya, yani San Fransisco'ya ne zaman geleceksiniz? Onu ayarlayabildin mi?
Pamir: Ayarladım sayılır.
Pamir: Son dakika bir aksilik çıkmazsa önce sizin oraya geleceğiz.
Pamir: Çünkü en uzun Los Angeles'ta kalacağız. Orada otel değil direkt ev ayarlanmış kızlar sayesinde.
Pamir: Ve eğer Vegas'tan başlarsak oradan sonra gelmemiz iyice uzar, tatilin sonuna kalır.
Lilya: Sen de önce çanak çömleği bir patlatalım, gerisi Allah'a emanet mi dedin?
Pamir: E biraz öyle oldu..
Lilya: Peki nasıl ikna ettin ekibi önce San Fransisco'ya uçmaya?
Pamir: İşte planın bu kısmında Işık'la Adel de bize dahil oldu, daha doğrusu olacak.
Lilya: Pardon ama ayıptır sorması o nasıl olacak?
Pamir: Işık'tan, Ulaş'a önce Golden Gate Köprüsü'nü görmek istediğini söyleyip ikna etmesini rica ettim.
Pamir: Çünkü ilk konuştuğumuzda başlangıç Vegas olacaktı ve aramızda bu planın değişmesine en büyük tepkiyi verecek kişi Ulaş'tı.
Pamir: Adel'le Uraz'ın tek derdi baş başa kalacak yerleri olması, dolayısıyla Adel hadi bir de orayı görelim dediğinde Uraz bir bok demezdi.
Pamir: Buğra zaten kaçınılmazsa zevk alacaksın noktasında, ekibi bozmamak adına peşimizden sürükleniyor.
Pamir: Daha doğrusu öyle zannediyor.
Lilya: Bir bilse bütün organizasyon onlar yüzünden yapılıyor..
Pamir: Öğrenince olacak etkiyle hangimize nasıl bir tepki verecek konusu üzerine bahis açsam kazanan çıkmaz, o denli..
Lilya: O değil de yoksa dan diye söyledin mi kızlara bütün olan biteni?
Pamir: Yok, henüz değil.
Lilya: O zaman nasıl ikna ettin bunu yapmaya?
Pamir: Siz bunu bir halledin, yolda her şeyi anlatacağım dedim.
Pamir: Zaten geldiğimizde de ortamda tahminimizden fazla bir kaos çıkmaması için kızların haberdar olması iyi olacak. En azından Ulaş'la Uraz'ın şaşkınlığını onlar halleder.
Lilya: Hah! Aferin!
Lilya: Hap kadar uçakta diğerlerine duyurmadan bunu yapmayı nasıl becereceksin acaba sayın süper zeka?
Pamir: O kısmı da bana bırak, hallederim bir şekilde
Lilya: Allah sonumuzu hayretsin, başımıza gelecek var!
Lilya: Ben anca bunu bilir bunu söylerim!
Pamir: Şimdiye kadar bunu düşünmüyordun da kızların olayları öğrenecek olması noktasında mı bunu düşünmeye başladın?
Pamir: Cidden tuhafsın Lilya...
Lilya: Erden kızlarının üzerinizdeki potansiyel gücü sağır sultanın bile dilinde canım.
Lilya: Allah bilir öğrenince ne tepki verecekler..
Lilya: Gel de sen korkma.
Pamir: Öyle deme ya, ikisi de çok iyidir aslında.
Lilya: İyi olmasalar size katlanmazlar canım, ona şüphem yok.
Lilya: Ama hap kadar uçağın içinde sevgililerine çaktırmadan öğrendikleri bilgileri nasıl hazmedecekler, orası muamma.
Pamir: Merak etme sen orasını, bir sıkıntı çıkmadan geleceğiz işte.
Pamir: Sen Haziran'la Buğra'yı nerede denk getireceğimizi ayarla. Gerisini bana bırak.
Lilya: Hastaneye yakın bir yer bulayım da olası bir kalp krizi ya da cinnet seansında durumu kolay toparlayalım bari.
Pamir: Fena fikir değil, aferin.
Lilya: Aferin mi?
Lilya: Sağol abicik!
Pamir: Abicik? Sabır sınırımı zorlama girişiminle sonra ilgileneceğim Ada Coşkun. Haberin olsun.
Lilya: Aman çok korktum! -_-
Pamir: Bu tatilin sonunda iki kuzen birliğinin yanına iki kuzen daha eklenecek gibi ya.. Hadi neyse, şimdilik susayım bari (Gönderilmedi)
♣️♣️♣️
Pamir aşırı haklı durum tespitleri yapıyor diyenler parmak kaldırsın sayımızı bilelim! 🙈✌🏼
Amerika maceramız geliyor, hazır olun!Bir de, oy vermeden geçmeyin lütfen olur mu? 🖤✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİLYA || texting
Teen FictionBilinmeyen: Pardon canım bir şey soracağım. Bilinmeyen: Ayıptır sorması biraz insafız mısın? Bilinmeyen: O nasıl bir fizik o nasıl bir endamdır? Bilinmeyen: Hatta bence Allahsızsın. Bilinmeyen: Sahnede kendini öyle bir kapatıyorsun ki şarkılara...