|52|

1.4K 129 30
                                    



Pamir: Bir ihtimal daha var

Pamir: O da ölmek mi dersin?

Lilya: Ha ha ha -_-

Lilya: Sen bu espiri kabiliyetinle milleti zehirlersin yalnız, haberin olsun.

Pamir: İlk kurban sen olacaksan sorun yok Ada Coşkun :)

Lilya: Çok bilinmeyenli küfür denklemlerim var Pamir Onuray.

Lilya: Maruz kalmak ister misin?

Pamir: Artık alışkın sayılacağım bir durum zaten o

Pamir: Ama sen ondan önce o bahsettiğin üçüncü ihtimali söyle bakalım.

Lilya: Ben Haziran'ı sizin konserinize ya da olduğunuz şehire getiremem

Lilya: Çünkü sizin nerede olduğunuz belli, yani onu haberi olmadan oyuna getirmem imkansız.

Pamir: Sosyal medyadan takip ediyor mu grubun neler yaptığını?

Lilya: Aslında hayır, kendini kötü hissettiği için ben yasaklamıştım.

Lilya: Önemli şeyleri ben söylüyordum genelde.

Pamir: E o zaman?

Pamir: Haberi olmadan bir şeyler yapabilirsin demek ki?

Lilya: Sizin Avrupa konserleri yapacak olmanız gayet önemli bir bilgi canım benim, bunu saklayamam.

Lilya: Dolayısıyla senin planların seçenek dışı.

Pamir: Benim planlarıma laf söylemek yerine kendi kafanda olanı söylesen mi artık?

Lilya: Ben, Haziran'ı sizin olduğunuz bir yere getiremem ama sen Buğra'yı bizim olduğumuz yere getirebilirsin.

Pamir: Adamı kolundan tutup Amerika'ya mı getireceğim?

Pamir: Pardon ama nasıl olacak o iş? Ne alaka demeyecek mi?

Pamir: Ayrıca Buğra da bir anonimle konuştuğunu düşünüyor ve o kızın Amerika'da olduğunu biliyor.

Pamir: Şüphelenmez mi?

Lilya: Buğra Amerika'da yaşayan bir kızla konuştuğunu bilse de bizim nerede olduğumuz bilmiyor, işkillenmeyeceği bir bahane uyduracaksın bir zahmet.

Pamir: Mesela?

Lilya: Onu da ben mi düşüneceğim be solist..

Lilya: Topla seninkilerin getir işte

Lilya: Amerika gezisi yapalım de, farklı yerler görelim ilham kaynağı olsun de, çiçeği burnunda çiftlerimiz gözlerden uzak tatil yapsınlar yine de...

Lilya: Bul bir şey işte.

Pamir: Ha bir de sadece Buğra'yı değil, bütün ekibi toplayıp getireyim. Öyle mi?

Lilya: Sadece Buğra'yı ikna etmen göreceli olarak daha kolay görünebilir ama işin içine bütün grubu katarsan yönetminizden izni koparmanız daha rahat olur

Lilya: Ve bence grupça tatil yapacak olmanızı da kimse sorgulamaz.

Lilya: Buğra'nın da reddedeceği varsa bile ortak karara uymak için kabul etmek durumunda kalır.

Lilya: Bilmem anlatabiliyor muyum?

Pamir: Yok yok

Pamir: Ben artık senin kafanın işleyiş biçiminden korkmaya başlıyorum.

Lilya: Geç ama yerinde bir karar olur.

Pamir: Lan beş dakikada bütün denklemi kurup nasıl çözümü buldun?

Lilya: Senin aksine çok yönlü düşünüp ona göre plan yapıyorum diyelim :))

Pamir: Aman ne iyi ne iyi -_-

Lilya: Tabi ki (:

Pamir: Peki, senin o çok yönlü düşünen zekan benim hangi bahaneyle bizimkilerin hepsini ikna edebileceğimi de buldu mu?

Pamir: Çünkü çocukları bir kenara bıraktım, bu işin bir de Erden kızları seviyesi var

Lilya: Öncelikli sorun Buğra'nın herhangi bir şeyden şüphelenmeden ikna olması mı yoksa kızların bir arıza çıkartıp çıkartmaması mı?

Pamir: Aslında her ikisi de.

Lilya: İşin kızlar boyutunu, gitaristlerinizi ikna ederek halledebilirsin.

Lilya: Çünkü onlar ikna olursa kızlar da pek sorgulamadan gelmeyi kabul ederler. Sevgilileriyle yurt dışında tatil fırsatı sonuçta, kazançlı çıkacaklar.

Pamir: Mantıklı..

Lilya: E yani :)

Pamir: Havada olan burnunuzu bir kenara bırakıp planın devamını anlatsanız Lilya hanım?

Lilya: Ha sen bu planı onaylıyorsun Yani?

Lilya: Benim fikrimi beğendin, uygulayacaksın?

Pamir: Fena fikir değil, uygulamada sorun yaşamazsak olabilir diyorum.

Lilya: İyi bakalım öyle olsun :))

Lilya: Buğra kısmında da, eğer kızlar dahil olmak üzere grubun geri kalanını bu seyahate ikna edersen o zaten pek sorgulamadan kabul eder.

Pamir: Diyorsun?

Lilya: Diyorum.

Pamir: Peki sonrası nasıl olacak?

Lilya: E ona da sen gitaristlerinizi ikna ettikten sonra bakarız be.

Lilya: Gece gece annemleri merak ettirecek kadar vakit harcadım zaten seninle konuşmak için

Lilya: Biraz daha oyalanırsam ortaokul zamanlarındaki gibi telefonu elimden almaya kalkışacak.

Pamir: Tamam tamam

Pamir: Ben Ulaş'la ya da Uraz'la konuşup sana haber veririm.

Lilya: Tamamdır.

Lilya: Haydi gazamız mübarek olsun

Pamir: Bu işin sonunda iyice askerlik arkadaşına bağlayacağız gibi duruyor ama hadi hayırlı olsun...










♣️♣️♣️

Macera dolu Amerika yükleniyor diyebilir miyiz? 🙃🙈
Bakalım ekibimizin Amerika çıkartmasında başımıza neler gelecek?
Tahmini olanlar var mı?👀

Yorumlarınızı bekliyoruuumm 🙈

Bir de, oy vermeden geçmezseniz çok seviniriiimm 🖤✨

LİLYA || texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin