|51|

1.5K 127 15
                                    



Pamir: Sorduğum soruya, tamam ulan ortağız diye cevap verdikten saniyeler sonra panikleyip 'hadi şimdi naş' diye telefonu suratıma kapatmak da tam sana göre bir hareketti Ada Coşkun.

Pamir: Üstelik aramanın yüzüme kapatılmasının sebebini bilmediğim için tekrar arayıp küfür potpurisi yememek adına mesaj atmaya döndüm.

Pamir: Her geçen gün çıtayı yükseltip kendini aşıyorsun, tebrik ederim.

Lilya: Teşekkür ederim canım, teveccühün.

Pamir: Ha, bir açıklama yapmak bir yana dursun ben dalgama devam edeyim mi diyorsun?

Pamir: Niye bir anda telefonu suratıma kapattın kızım?

Lilya: Öncelikle, Kızım dediğin ebendir canım.

Lilya: Ayrıca, sen ilk aradığında evde yalnızdım annemler teyzemleri almaya gitmişti.

Lilya: Ama tam konuştuğumuz sırada, yani ben telefonu kapatmadan saniyeler önce döndüler

Lilya: Anahtar sesini duyunca da panikleyip kapattım.

Lilya: Olayın özeti bu.

Lilya: Oldu mu?

Pamir: Olmadı.

Pamir: Yan odaya geçip konuşmaya devam edemez miydiniz Lilya hanım?

Lilya: Tabiii

Lilya: Hatta odaya geçmeden önce de kapıdan yeni girmiş olan aile büyüklerime dönüp 'canım ailem ben sevgili yeğeninizin biricik eski sevgilisinin kankasıyla konuşuyorum, kendileri hakkında süper planlarımız olacak' deseydim

Lilya: Sonra da en yakın hastaneden toplu kalp krizi seansı ayarlardık.

Lilya: Nasıl fikir?

Pamir: Bu, bol özne ve yüklemli cümlede ailenin Haziran'la Buğra'nın ayrılıklarına dair bizden daha fazla bilgi sahibi olması noktasına mı takılmalıyım yoksa benimle konuştuğunu, hatta son yarım saat itibariyle ortak olduğumuzu saklıyor olmana mı?

Lilya: Üçüncü şık, hiçbirine.

Lilya: Çünkü iki bilgi de seni pek ırgalamıyor.

Pamir: Diyorsun?

Lilya: Diyorum.

Lilya: Sen o akıllara zarar kafandaki plan her ne ise ona odaklan.

Lilya: Benim ailemle olan ilişkimin, onların neyi bilip bilmediğinin ayrıntısı seni ilgilendirmez.

Pamir: Neyse, suç ortaklığımızın ilk saatlerinden seninle kavgaya girişmeyeceğim.

Lilya: Eh, boş bir çaba olur tabi..

Pamir: -_-

Lilya: Somurtacağına kafanda bir şey var mı, onu söyle solist.

Lilya: Annemler teyzemle birlikte salonda oturuyor ve benim göze batmadan yanlarına dönmem için sayılı dakikalarım var

Pamir: Ergenliğe yeni giren kız mısın sen? Niye odanda tek başına kalman göze batsın ki?

Lilya: Aklına ilk gelen şey bu mu Yani?

Lilya: Bravo! -_-

Lilya: Zaten kısıtlı zamanım var burada ya, insanlar yanlarında görmek istiyor beni, birlikte vakit geçirelim istiyorlar.

LİLYA || texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin