"Ben böyle kaderin tekerine paslı çomak sokup tetanoz edeyim ama ya! Bu nasıl bir taşak geçme merakıdır, bu neyin karmasıdır?"Kendi kendine Söylenmeye tam gaz devam ederken bir yandan da eşyalarını yerleştiren Ada'nın yüzündeki ifadeye bakan Pamir, bıyık altından sırıtmasını saklayamadı.
"Hayır, dışarıdan bakıldığında nehale gibi görünen bu evde neden dört tane yatak odası var acaba? Ve ben neden seninle oda arkadaşı olmak zorunda kalıyorum? Nedir bu çektiğim ya?"
Kızın yüzündeki ifade, ona göre daha da sinirli olsa da dışarıdan bakıldığında sinirlenmeye çalışırken daha da sevimli hale gelen bir kediyi andırdığı için bu defa bıyık altından gülmek yerine alenen kahkaha attı.
İki katlı, büyük bir teras ve terasa göre ufak kalan bir bahçeye sahip olan evde büyük bir mutfak ve mutfaktan da büyük bir salon haricinde toplamda dört yatak odası bulunuyordu. Ada'nın plana dahil olacağını akıl edemeyen kızlar, evin dört tane yatak odasına ve özellikle de çift kişilik yataklara sahip olmasını tercih etmişlerdi.
Bu yüzden diğer üç çift birlikte kalacakları için onlar da oda arkadaşı olmak zorunda kalmıştı.
Pamir'e göre hava hoştu ama Ada bu haberi öğrendiğinde 'salon yerinde yatsam daha iyiydi' gibi bir tirat atmıştı. Neyse ki bu odadaki yatak aslında iki tane tek kişilik yataktan oluşuyordu var ayrılıp iki ayrı yatak olma şansı vardı da Haziran araya girerek onu ikna etmişti.
An itibariyle Buğra'yla Haziran Yade ile ilgileniyordu, daha doğrusu Buğra çocuklu hayata adapte olmaya çalışıyor Haziran da ona keyifle yardım ediyordu. Diğer iki çift de kendi hallerinde odalarına çekilmişlerdi.
O ise Ada söylene söylene eşyalarını yerleştirip yatakları hallederken onu izleyip eğlenmekle meşguldü.
Önümüzdeki bir aylık süreç boyunca aynı evde yaşayacak olmaları haberini bile henüz sindirememiş olan genç kız bu gelişmeyi bir süre daha söylenerek karşılayacak gibiydi. Ve bu tatil onun tahmin ettiğinden daha da eğlenceli geçecekti.
"Sen ne diye sırıtıp duruyorsun öyle ayrıca? Ayı mı oynuyor maymun mu uyuyor burada? Ne bu suratındaki yersiz ve gereksiz eğlence ifadesi?"
Ada'nın sinir kırıntılarına sahip sesi, düşüncelerini bölersen gözlerini birkaç kez kırpıştırıp ona odaklandı. Bir elini belime yerleştirmiş, diğer elini sinirden kızarmaya yüz tutmuş olan suratına yelpaze olarak kullanırken kaşları havada bir şekilde ona bakan genç kız sorusuna cidden bir cevap bekliyordu.
Ancak Pamir'in onu gördüğü biçimde, sinirden ziyade fazlasıyla tatlılık olduğu için onu ciddiye alıp cevap vermesi maalesef ki epey bir zor duruyordu.
'Sinirlenince çok güzel oluyorsun' klişesine düşmek istemiyordu ama nasıl olduğunu anlayamadığı gibi açıklayamadığı şekilde bu kızın sinirlenmesi bile gözüne sevimli gözüküyordu. Ona baktıkça içinden gülmek geliyordu.
"Dünyadan mavi gözlü solist Pamir Onuray'a! Bilerek mi yapıyorsun, sinir sistemime kastın mı var oğlum senin? Niye oturduğun yerden yayık ayranı gibi sırıtıyorsun?"
"Tatilimizin ne kadar güzel geçeceğini düşünürken istemsizce gülüyorum canım. Alışsan iyi olur. Hem daha birlikte sörf dersi alacağız, hatırlatırım."
Verdiği cevabın onu daha da kızdırıp sinirini alevlendireceğine adı gibi eminken odağını tamamen ona çevirdi.
"Haziran'ı kırmamak için sizinle bir ay aynı evde kalmayı kabul ettim, o da yetmezmiş gibi seninle oda arkadaşı oldum ve sesimi çıkartmadım. Bari sörf hevesimi kursağımda bırakmasaydın!"
Ada ise onun bakışlarının altında hırsla söylenirken gözüne gelen saçlarını geri savurdu ve odanın kendisine ait olan tarafında kalan yatağın ucuna oturdu.
"Koskoca şehirde, bütün dünyanın merak ettiği gezip görmek için can attığı bunca yerin arasında hiçbir şey kalmamış gibi benimle aynı anda sörf dersi alma fikri nerenden çıktı ayıptır sorması Pamir Onuray? Hayır, çok mu lazımdı?"
"Canım istedi Ada Coşkun. Sörf yapmayı merak ediyordum, zaman ve mekan bulmuşken yapayım dedim, olamaz mı?"
"Hobi olarak benim sinir sistemimle oyun oynamaya bayıldığın, benim zevkime keder vermekten alenen keyif aldığın için olabilir tabi! Neden olmasın? Sonuçta esas maksat Ada'nın sinir olması, değil mi?"
"Her şeyi bu kadar kendine yoruyor olmak yıpratıcı olmuyor mu Lilya Ada Coşkun? Hayır, her hareketimin altında neden seninle alakalı bir anlam olsun ki?"
Onunla çekişmekten ve aralarındaki iletişimin dinamiğinden keyif alan Pamir, kızın bu söylediklerine karşın daha da sinirleneceğini bilerek bıyık altından sırıttı.
"Ben mi her hareketini kendime yoruyorum? Anlam yüklüyorum? Adama bak ya!"
Saniyeler sonra tam da tahmin ettiği gibi oturduğu yerden hışımla ayağa fırlayıp odanın içinde turlamaya başlayan Ada'yla ise gözlemlerinin doğru çıkmasının mutluluğuyla sırıtması genişledi.
Genel olarak insanları gözlemlemeyi seven biriydi ama bu kızı çözümlemek ayrı bir zevkliydi.
"Sırf, tam adımın söylenmesine ayrıca uyuz olduğumu bildiğin için üç lafından ikisinde bunu kullanmanın nasıl olur da beni sinirlendirmekten farklı bir amacı olabilir mesela Pamir Bey? Bak bu en basit örnek!"
"Zevkler ve renkler tartışılmayacağı gibi ağzımızdan her çıkan laf da sorgulanmaz bence Lilya. Bu kadar düşünmesen mi acaba?"
Genç kızın atamadığı siniri ve kendi içinde çözümleyemediği için konuşmakta zorlandığı bazı şey yüzünden öfkeyle karışık duygularla odanın içinde bir ileri bir geri turlamasını izleyen Pamir konuşmaya devam etti.
"Ayrıca, yörüngesi şaşmış gibi bir o yana bir bu yana volta atıp durmasan mı? Hayır, sürekli böyle olacaksan bu oda arkadaşlığı baya zor olur Yani."
"Ha benim yüzümden zor olacak! Öyle mi?" Ada ise volta atışına benzer bir hışımla yeniden yatağın ucuna oturup bacak bacak üzerine atarken cevap verdi.
"Oğlum var ya, bu gidişle ben seni o sörf tahtasıyla sahilin bir ucundan diğer ucuna kovalar sonra da Los Angeles'ın serin sularında dinlene dinlene boğarım. Haberin olsun!"
Bir gün içinde yaşayacağı bütün sinir bozukluğunu yaşadığını ve daha fazlasına katlanamayacağını düşünen Ada, birkaç saniye süren barışmalarının ardından daha fazla konuşup konuyu gereksizce uzatmak istemediği için söylene söylene ayaklanıp bahçeye ineceğini belirterek odadan çıktı. Biraz hava alsa iyi olacaktı.
Aralarındaki gerilim ve çekişmenin birlikte geçirdikleri her an artacağının farkında olan ve bundan keyif aldığını belli etmekten çekinmeyen Pamir ise sırıtırken oturduğu yerde arkasına yaslandı.
Bu bir aylık macera, tahmin ettiğinden çok daha eğlenceli olacaktı.
♣️♣️♣️
Kader ağlarını örüyor ve bizimkiler sürekli kendilerini dip dibe buluyorlar 🙈😅
Amerika tatilinin asıl eğlencesi şimdi başlıyor!
Sizce yeni güncelleme ile oda arkadaşı olan çiftimizi neler bekliyor?👀
Tahminleri bekliyoruuumm🙈Bir de, oy vermeden geçmezseniz çok seviniriiimm 🖤✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİLYA || texting
Teen FictionBilinmeyen: Pardon canım bir şey soracağım. Bilinmeyen: Ayıptır sorması biraz insafız mısın? Bilinmeyen: O nasıl bir fizik o nasıl bir endamdır? Bilinmeyen: Hatta bence Allahsızsın. Bilinmeyen: Sahnede kendini öyle bir kapatıyorsun ki şarkılara...