|2|

6.8K 251 18
                                    



Pamir: Hoppalaaaaa

Bilinmeyen Numara: Haydi kalk gidelim balık tutmayaaaaa!

Bilinmeyen Numara: Kafiye yapayım şık dursun dedim sakın nedenini sorgulamaya çalışıp beyin hücrelerini zorlama.

Pamir: Kimsin arkadaşım sen?

Pamir: Akşam akşam kafayı buldun da can sıkıntısından rastgele numara salladın, denk mi geldi diyeceğim ama değil, belli.

Pamir: Kime yazdığının farkındasın.

Bilinmeyen Numara: Evet, Maviş gözlü solist Pamir Onuray'la konuşmaktayım şu an.

Bilinmeyen Numara: Başka bir sorunuz var mıydı?

Pamir: Var.

Pamir: Gecenin bir vakti benden mi göründüler arkadaş sana?

Pamir: Git başkasıyla kafa bul.

Pamir: Onca işin gücün arasında bir de bilinmeyen numaradan yazan bir kaçıkla uğraşamam.

Bilinmeyen Numara: Birincisi, yazdıklarımı kafa bulma amacıyla ya da dalga geçmek için yazmadım

Bilinmeyen Numara: İkincisi, gitmeye hiç niyetim yok bunu söylemiştim :))

Pamir: Sayende el fetişisti oldum derken taşak geçmiyordun Yani?

Bilinmeyen Numara: Seninkilerse bir düşüneyim derim canım benim, fena değillerdir yani (:

Pamir: Hızınız üç yüz elli, yavaş gidiniz.

Bilinmeyen Numara: Hızı severim bebeğim.

Bilinmeyen Numara: Ayrıca görünen o ki sen de hiç öyle sahnede göründüğün gibi soğuk nevale değilsin.

Pamir: Pardon ama

Pamir: Bu iki yoruma nereden vardığını sorabilir miyim?

Bilinmeyen Numara: Soğuk nevale olmanı ben uydurmadım, bütün milletin dilinde öyle yer edindin canım

Bilinmeyen Numara: Yani tamamen senin problemin

Bilinmeyen Numara: İkincisi de,

Bilinmeyen Numara: Burnu havada bir pezevenk olsan cevap vermeye bile tenezzül etmeden numarayı engeller geçerdin.

Bilinmeyen Numara: Ama gayet yazışıyorsun benimle.

Bilinmeyen Numara: Bilmem anlatabildim mi?

Pamir: Evet.

Pamir: Ufaktan sapıklığa meyilli ve kaçık bir bilinmeyen numarayla yazışıyorum şu an.

Pamir: Kesin keçileri kaçırdım!

Pamir: Bir ben kalmıştım sanırım bu klişeye bulaşmayan.

Pamir: Çattık arkadaş!





♣️♣️♣️

Haydi bakalıımm
Pamir de cevap verdi, yazışma başladı 🤓🙃

Sizce bizi nasıl bir hikaye bekliyor?
Tahmini olan var mı??
Merak ediyorum 🙈✨

Oy vermeden geçmeyin lütfen olur mu? 🙃🖤

LİLYA || texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin