Pamir: Bizde sabahın erken saatleriPamir: Bu mantıkla sizde akşam olmuş, hatta gece yarısına yaklaşmış olmalı
Pamir: Birileri sözünden caydı sanırım? :)
Lilya: O gülen yüzünü çıktığı yere geri sok önce bir.
Lilya: Eve geleli bir saat falan oldu, anca duş alıp kendime geldim.
Lilya: Sen de ne sabırsız çıktın be solist...
Pamir: Neredeydiniz ki?
Pamir: Dönmen bu kadar uzun sürdüyse Yani...
Lilya: Ay sen merak mı ettin beni? :))
Pamir: -_-
Pamir: Bu sefer gereksiz gülen yüz kullanan sen oldun yalnız?
Lilya: Neyse, laf değiştirme çabanı tebrikle karşılayıp cevap vereyim canım
Lilya: BeachCafe tarzı bir yere gittik okuldan arkadaşlarımla
Pamir: Bu havada?
Lilya: Bahar ayları, burada deniz ve güneşlenme mevsiminin açılması demek solist bey :)
Lilya: Hava gayet açık ve ılık. Deniz suyu de fena değil.
Lilya:
Lilya: Al bu da bonus olsun benden, bugün çekildi taze taze :))
Pamir: Meteorolojik bilgilendirme seansınız bittiyse yine yüz harici her yerinizin gözüktüğü 'bonus' fotoğraf yerine söz verileni rica edebilir miyim Lilya hanım?
Pamir: Işık'ın tepemize binip kahvaltıya sürüklemesine on beş dakika falan var takriben. Sonra akşam sahne saatine kadar araziyim.
Lilya: Meşgul insanın hali bir başka oluyor tabi..
Lilya: Kıyamazlar size.
Pamir: Sağol ya -_-
Lilya: Ayrıca ne biçim bir programınız var oğlum sizin? Bir gün dolu bir gün boş falan mı ben anlamadım..
Pamir: Son zamanlarda ortalık karışınca bazı dengeler kaydı.
Pamir: Konserler belli, onlar değiştirilemiyor ama diğer bazı şeylerde değişiklikler oldu. O yüzden dengesiz ilerliyor biraz bu aralar.
Pamir: Kahvaltıdan sonra normalde geçen hafta olması gereken ama aksayan ufak bir röportaja katılacağız mesela
Pamir:
Pamir: Ulaş'ın banyo seansının bitmesini beklerken ayılmaya çalışıyorum
Lilya: Yatakta bir o yana bir bu yana tepiniyormuşsun anladık orasını da gülcemalinizi de görseydik keşke solist bey
Pamir: Önden siz buyrun Lilya hanım, belki cevaben bizden de gelir bir şeyler :))
Lilya: Ne meraklı çıktın yüzümü görmeye sen de be...
Pamir: Zamanında ettiği büyük lafların arkasında durmayan sen, ama laf yiyen yine mi ben?
Pamir: Bu nasıl bir adaletsizliktir?
Lilya: Zamanında benim içimde yaşadığım fırtınalar da bana adaletsiz geliyordu, ödeşmişiz gibi say işte (Gönderilmedi)
Lilya: Laf yediğini düşünüyor olman senin kişisel sıkıntın canım benim.
Lilya: Ben lafımı ortaya koyuyorum, ucu sana dokunuyorsa benim sorunum değil :))
Pamir: Ulaş banyodan çıktı, benim de hazırlanıp Işık'ın hiddetine maruz kalmadan günüme devam edebilmem için son beş dakikam falan.
Pamir: Sonra uzun bir süre telefona bakamayacağım.
Pamir: O yüzden sadede gelsek?
Lilya: Ayyyhhh
Lilya: Sabah sabah huysuz tarafından mı kalktın Yoksa bana mı bu tavrın?
Pamir: Bizimkine benzer bir tempoda yaşasan anlardın
Pamir: Yorgunluktan ölüyoruz ama tatilimize daha en az bir ay falan var.
Lilya: Tamam tamam
Lilya: Sorgulamıyorum.
Pamir: Ve?
Lilya: Ve sözümü tutuyorum
Lilya:
♣️♣️♣️Veeee...
İşte anonimimiz!!Nasıl buldunuz Lilya'yı?
Bana çok tatlı ve tam Ada'ya uygun bir karakter gibi geldi 🙈🥰Bakalım şimdi neler olacak?
Tahminlerinizi bekliyoruuumm 👀Bir de, oy vermeden geçmezseniz çok seviniriiimm 🖤✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİLYA || texting
Teen FictionBilinmeyen: Pardon canım bir şey soracağım. Bilinmeyen: Ayıptır sorması biraz insafız mısın? Bilinmeyen: O nasıl bir fizik o nasıl bir endamdır? Bilinmeyen: Hatta bence Allahsızsın. Bilinmeyen: Sahnede kendini öyle bir kapatıyorsun ki şarkılara...