|53|

1.3K 129 19
                                    



Pamir: Uraz'la da Ulaş'la da konuştum.

Lilya: Üç gün oldu be solist!

Lilya: Anca mı vakit buldun konuşmak için?

Lilya: Hiç acele etmeseydin, önümüzdeki sene konuşurdun be...

Pamir: Ancak yan yana gelebildik.

Pamir: Onlar ben İstanbul'dayken tatile çıkmışlardı, dün yanlarına gittim.

Pamir: Hem ne yapsaydım, seninle yazışmayı bitirir bitirmez toplu görüntülü görüşme yapıp öyle mi konuşsaydım?

Lilya: Buna da şükür o zaman ne diyeyim

Lilya: Konuşmak için tatilinizin bitmesini de bekleyebilirdin bu uyuşukluk potansiyeli ile...

Pamir: Bana laf sokmayı bir kenara bırakıp anlatacaklarımı dinleyecek misin?

Lilya: Ne zamandır görüşmediğim arkadaşlarımla muhabbetin, dedikodunun tam ortasındaydım solist

Lilya:

Lilya: Meymenetsiz bir haber verip keyfimin içine limon suyu sıkacaksan hiç anlatma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lilya: Meymenetsiz bir haber verip keyfimin içine limon suyu sıkacaksan hiç anlatma

Pamir:

Pamir: Ben de mis gibi havada şöyle bir moddayım Lilya hanım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pamir: Ben de mis gibi havada şöyle bir moddayım Lilya hanım

Pamir: Keyiflerimiz kapışır ama bu mevzu daha önemli :)

Lilya: Gitaristleriniz çift çift takılırken Buğra'yla iki sap takılmanız mı keyif?

Lilya: Bak buna gülerim..

Pamir: Sen kendi kendine gül, ben de anlatmayayım o zaman?

Lilya: Aman tamam tamam!

Lilya: Anlat, bekliyorum.

Pamir: Buğra'nın henüz haberi yok, onunla da birazdan konuşacağım ama Ulaş da Uraz da ikna oldu gibi.

Lilya: Nasıl ikna ettin peki?

Lilya: Yani nasıl bir plan sundun?

Pamir: Önce aşağı yukarı beş günlük Las Vegas gezisi, sonra da bir ay civarı Los Angeles'da kalma planı sundum.

Lilya: Bizim San Fransisco'da olmamız gerçeğini ne yapacağız peki sayın sivri zeka?

Pamir: Araya girmeden bir dinlersen öğreneceksin.

Pamir: Ulaş Las Vegas'a gitmeyi çok istiyordu, onun ikna olması için mantıklı bir tercihti oradan başlamak.

Pamir: Işık pek gez dolaş insanı olmasa da Adel de gezmeyi sever, onun planı kabul etmesi için de artı puandı.

Lilya: Eeeee?

Pamir: Los Angeles kısmı da hem gözlerden biraz da olsa uzak olmak, hem gezmek hem de yeni ilhamlar aramak, daha da önemlisi bu fikre sevgili menajerimizi ikna etmemiz için ideal bir mekan.

Pamir: Mevsim olarak da gayet uygun.

Lilya: Hava ve zemin Amerika seyahatine uygun diyorsun yani?

Pamir: Öyle de denilebilir..

Lilya: Peki, sevgili gitaristleriniz ne dedi bu fikrine?

Lilya: Yalnızlıktan kıçından seyahat uydurmuş gibi durdun çünkü ve bu düşünceyle bir süre eğlenmek istiyorum :))

Pamir: Ha ha ha -_-

Pamir: Müsaadenle gereksiz laf sokma girişimini görmezden gelip anlatmaya devam ediyorum Ada Coşkun?

Lilya: Müsaade senin Pamir Onuray :)

Pamir: Ulaş zaten Vegas'ı duyunca direkt Işık'a dönüp 'hadi gidelim, asabi yârimle Amerika seyahati yapmak istiyorum' kısmına geçti.

Lilya: Hahahahahaha

Lilya: İşte gerekli performans

Pamir: Uraz da başta bir ne gerek var, tatili evde geçirelim dese de Los Angeles'da Adel'le rahat rahat vakit geçirebilecekleri fikriyle ikna oldu.

Pamir: Zaten muhtemelen evde kalma isteği de Adel'le baş başa kalmaktı, o yüzden Adel'in seveceği bir programa hayır diyemedi.

Pamir: Bir de yurt dışında daha rahat sevgililerini yaşarlar sokaklarda.

Pamir: Kısacası ikna oldular.

Lilya: İkna olma sebepleri yerlere yata yata gülmek istememe sebep olsa da sonuca odaklandığımda sıkıntı yok

Lilya: Aferin solist, kedi olalı bir fare yakaladın :)

Pamir: Sağol be -_-

Pamir: Sen ne yaptın Peki? Haziran ne durumda?

Lilya: Benim dönmem için gün sayıyor.

Lilya: Uzaktayken herhangi bir laf açmadım özellikle, dönünce bir yoklayacağım

Pamir: Zaten az kaldı dönmene, değil mi?

Lilya: Evet.

Lilya: Sen de bir zahmet o sırada bateristinizi ikna et ve o gezi programınızı San Fransisco yönüne doğru çevirmenin de bir yolunu düşün.

Lilya: Çünkü o kısıma ben müdahale edemem, biliyorsun.

Pamir: Biliyorum, işin bütün külfeti bende -_-

Lilya: Dönünce Haziran'ı Buğra'yla karşılaşma fikrine ikna edip orada olacak herhangi bir kaosta emniyet sibobu görevini görecek olan da benim canım.

Lilya: Hatırlatırım.

Lilya: Ayrıca ortaklık bunu gerektirir Onuray

Lilya: Unutma, biz bu olayda suç ortağıyız ve bunu isteyen sendin :)

Pamir: Müsait bir yerimde patlamaz umarım bu isteğim -_-

Lilya: Göreceğiz :))

Lilya: Neyse, ben arkadaşlarımın yanına dönüyorum canım

Lilya: Sen de git o sarı kafalı arkadaşınla konuş, ikna et.

Pamir: Bana kolay gelsin, sana iyi eğlenceler o zaman -_-







♣️♣️♣️

Bu ikisinin ortak olduğu plan sonucunda başımıza gelecekleri kurguladıkça eğlenmekle kendime sığınacak yer bulmak arasında gidip geliyorum vallahi 🙃
Hadi hayırlısı..

Size durumlar nasıl?
Yorumlarınızı bekliyoruuumm 👀🥰

Oy vermeden geçmezseniz çok seviniriiimm 🖤✨

LİLYA || texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin